اخبار سینما و تلویزیونفیلم وسریال

فیلم‌برداری Avatar 2 از هفته آینده در کشور نیوزیلند آغاز می‌شود

شیوع جهانی کووید ۱۹ تقریبا تمام فرآیندهای تولید فیلم یا سریال را به تعویق انداخت؛ چه پروژه‌هایی که در میانه مسیر بودند و چه آن‌هایی که هنوز آغاز به‌کار نکرده بودند. یکی از آثار مورد انتظار و مهمی که بر اثر همین اتفاق تحت تاثیر قرار گرفته، Avatar 2 است. فیلمی که دنباله‌ای بر نسخه اول و میلیارد دلاری خود محسوب می‌شود و بزرگانی چون جیمز کامرون برای توسعه آن بازگشته‌اند.

با اینکه وضعیت بسیاری از کشورهای جهان همچنان به‌خاطر کرونا وخیم است، اما برخی کشورها نیز آرام آرام دارند صنایع مختلف خود را به‌کار می‌اندازد. گرچه، کشوری چون نیوزیلند از همان ابتدا هم آنچنان تحت تاثیر کرونا نبود و آمار مبتلایان و جان‌باختگان واقعا ناچیز است. در هرحال چندی پیش گزارشی مبنی بر اجازه رسمی دولت نیوزیلند برای ادامه فیلم‌برداری سریال ارباب حلقه‌ها و Avatar 2 منتشر شد و حالا جان لاندو، یکی از تهیه‌کنندگان آواتار از طریق اینستاگرام خبر بازگشت به این کشور جهت پیش‌برد پروژه خود را به اطلاع مخاطبان رسانده‌ است.

به گزارش ComicBook، لاندو علاوه بر انتشار یک تصویر از پشت صحنه، اعلام داشت فیلم‌برداری Avatar 2 از هفته آینده آغاز می‌شود. پیش از این جیمز کامرون چند هفته پیش طی مصاحبه‌های آنلاین خود گفته بود که آن‌ها می‌خواهند پروسه تولید را «هرچه زودتر» ادامه دهند. او توضیح داد:

این اوضاع کار ما را دشوارتر کرده و جلوی پیشرفتمان را گرفته است. من دوست دارم هرچه زودتر سر کار روی Avatar برگردم اما باتوجه به قوانین شرایط اضطراری، این امر ممکن نیست. در نتیجه فعلا همه چیز متوقف شده… ما قرار است در نیوزیلند کار فیلم برداری را انجام دهیم و در تلاشیم هرچه سریع‌تر شرایط مهیا شود.

 

وی ادامه داد:

خوشبختانه دولت نیوزیلند در کنترل ویروس کرونا فوق‌العاده عمل کرده است. آن‌ها می‌خواهند از طریق نظارت‌های ویژه و مستمر، و همچنین تست‌های متدوام این روند خوب در کنترل بیماری را حفظ کنند. در نتیجه شاید فیلم‌برداری ما یک یا دو ماه تاخیر بخورد اما همچنان قادر به انجام آن خواهیم بود. این یک خبر خوب است. همه تیم آماده به‌نظر می‌رسد؛ تمام کسانی که در وتا دیجیتال و لایت‌استورم هستند فعلا تا جایی که امکان دارد کارهایشان را از خانه انجام می‌دهند.

اما در این نقطه کار اصلی ما ضبط تصاویر فیلم است… من خودم یک سری کارها مربوط به ادیت انجام می‌دهم اما اینگونه کافی نیست. ما باید سر صحنه حاضر شویم.

در فیلم Avatar 2 ما شاهد بازیگرانی چون زوئی سالدانیا، سم ورثینگتون، جووانی ریبیسی، سیگورنی ویور، استیون لانگ، ژول دیوید مور، دیلیپ رائو، سی.سی.اچ. پاوندر، مت آلفردا خواهیم بود. از جمله بازیگران تازه این فیلم نیز می‌توان به کیت وینسلت، کلیف کرتیس، ادی فالکو، برندن کاول، میشل یئو، جامین کلمنت، و وین دیزل اشاره کرد.

فیلم مورد انتظار Avatar 2 به کارگردانی جیمز کامرون قرار است روز ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (مصادف با ۲۶ آذر ‍۱۴۰۰) در سینماها اکران شود. عناوین بعدی این فرانچایز نیز طبق جدول زیر به اکران در خواهند آمد:

  • Avatar 3 در ۱ دی ۱۴۰۲
  • Avatar 4 در ۲۸ آذر ۱۴۰۴
  • Avatar 5 در ۲۶ آذر ۱۴۰۶
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار