فیلم وسریال

هزینه اشتراک نماوا و فیلیمو افزایش یافت

هزینه اشتراک نماوا و فیلیمو افزایش پیدا کرد. گران شدن چشمگیر و ناگهانی تعرفه‌های این سایت‌ها اعتراض کاربران را به همراه داشت.

دو سایت داخلی نماوا و فیلیمو همزمان با مسدود شدن گسترده سایت‌های دانلود فیلم و سریال بیش از پیش مورد توجه قرار گرفتند. در ابتدای فعالیت این دو سایت، کاربران برای تماشای فیلم و سریال کاربران به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیاز نداشتند و حجم مصرفی اینترنت برخی از کاربران نیز به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شد که چنین موضوعی باعث شد بسیاری از کاربران از این دو سایت برای مشاهده فیلم، سریال و انیمیشن استقبال کنند، اما پس از مدتی نماوا و فیلیمو برای ارائه محتوا به کاربران خود حق اشتراک در نظر گرفتند که این حق اشتراک اکنون به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

افزایش هزینه اشتراک نماوا و فیلیمو

اخیرا نماوا و فیلیمو به صورت هماهنگ هزینه اشتراک خود را به بیش از ۲ برابر افزایش دادند؛ در واقع هزینه اشتراک ماهیانه ۲۵ هزار تومانی آنها به ۵۹ هزار تومان افزایش پیدا کرده است و کاربران با در نظر گرفتن مالیات باید ۶۴ هزار و ۳۱۰ تومان پرداخت کنند.

این افزایش هزینه اشتراک نماوا و فیلیمو در حالی رخ می‌دهد که به دلیل شرایط کرونا امکان استفاده از سینماها برای خانواده‌ها وجود ندارد و همچنین با مسدودسازی گسترده سایت‌های فیلم و سریال بسیاری به استفاده از این دو سایت که به عنوان دو بازیگر اصلی حوزه VOD ایران محسوب می‌شوند روی آوردند و اکنون برای استفاده از محتوای آنها باید مبلغ بیشتری پرداخت کنند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار