اپلهدست و هدفون

اپل نسخه ارزان‌تری از ایرپادز مکس را عرضه می‌کند

در راستای گسترش طیف محصولات در دسته ایرپادز، اپل اخیراً هدفون‌های ایرپادز مکس را منتشر کرد. این محصول همچنین گران‌ترین محصول این دسته است و با قیمت ۵۴۹ دلار در جایگاه دستگاه‌های سطح بالا قرار می‌گیرد.

با این حال به نظر می‌رسد که شرکت سازنده، نسخه‌ای ارزان‌تر از ایرپادز مکس را در دست توسعه دارد. برخی گزارش‌ها به این نکته اشاره می‌کنند که اپل ممکن است ویرایشی از محصول خود را با نام اسپورت (Sport) عرضه کند که با ایجاد تعدادی از تغییرات قیمت کمتری داشته باشد.

با استناد به جدیدترین اطلاعات منتشر شده از لیکس‌اپل‌پرو (LeaksApplePro)، نسخه ارزان‌تر هدفون ایرپادز مکس اپل قیمتی در حدود ۳۵۰ دلار خواهد داشت. با چنین قیمتی، این دستگاه به میدان رقابت با محصولاتی مانند WH-1000XM4 سونی و کوایت کامفرت ۳۵ II (QuietComfort) شرکت باس (Bose) وارد خواهد شد

برای کاهش قیمت محصول، اپل دست به ایجاد تغییراتی زده است. گفته می‌شود به جای استفاده از آلومینیوم برای قسمت بدنه گوشی‌ها و استیل ضدزنگ برای بخش حلقه، در نسخه ارزان‌تر از پلاستیک بهره گرفته می‌شود.

اگر در ساخت محصول جدید خود از پلاستیک مناسب استفاده کند، تجربه کار با دستگاه کیفیت بالایی خواهد داشت. بهره بردن از پلاستیک باکیفیت می‌تواند وزن هدفون را کاهش دهد، چیزی که در مدل حال حاضر ایرپادز مکس مورد انتقاد برخی از کاربران است.

در بحث ویژگی‌ها، انتظار می‌رود اپل تعدادی از قابلیت‌های بارز هدفون‌های تازه منتشرشده را مانند حذف فعال صدای مزاحم (Active Noise Cancellation)، صدای سه‌بعدی، حالت شفافیت (Transparency Mode) و ۲۰ ساعت عمر باتری را در نسخه ارزان‌تر لحاظ نکند. با این حال، باید تا زمان انتشار جزئیات دقیق‌تر در پذیرش اطلاعات مربوط به ایرپادز مکس ارزان‌تر هوشیاری به خرج داد.

اپل آماده می‌شود تا در طی ماه‌های پیش رو، نسل جدید ایرفون‌های تماماً بی‌سیم ایرپادز را وارد بازار کند. افزون بر این، انتظار می‌رود این شرکت در کنار دیگر محصولات از تولیدات جدیدی مانند ایرتگز (AirTags) و دستگاه واقعیت افزوده خود پرده بردارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار