سامسونگموبایل

برخی مشخصات گوشی سامسونگ SM-G990B فاش شد

ممکن است به‌زودی جانشین گوشی هوشمند گلکسی S20 FE سامسونگ که در سپتامبر سال گذشته به بازار عرضه شد، معرفی شود. به گفته سم موبایل، غول فناوری کره جنوبی یعنی سامسونگ در حال توسعه دستگاه گلکسی با شماره مدل SM-G990B است که احتمال دارد گلکسی S21 FE باشد.

انتظار می‌رود که گلکسی S21 FE دارای برخی از مشخصات S21 و S21 پلاس باشد. اگرچه هنوز مشخصات کامل این گوشی هوشمند را در اختیار نداریم، اما این گزارش ادعا می‌کند که تلفن هوشمند جدید سامسونگ در رنگ‌های سفید، خاکستری، نقره‌ای، صورتی و بنفش در دسترس خواهد بود و دارای دو گزینه ذخیره‌سازی است: ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت. مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند دارای اسلات کارت microSD برای ذخیره‌سازی خواهد بود یا خیر، اما از آنجا که کل سری S21 دارای اسلات کارت حافظه نیستند، احتمال وجود این شیار در گوشی هوشمند احتمالی گلکسی S21 FE بسیار کم است.

این منبع همچنین بیان کرد که SM-G990B از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد و با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، اطلاعات دقیق کمی در مورد گوشی هوشمند جدید سامسونگ وجود دارد، اما امیدواریم در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار