آنرتبلت

تبلت اقتصادی آنر تبلت ایکس 7 معرفی شد

آنر اوایل امروز کنفرانس معرفی محصول جدید خود را برگزار کرد و به طور رسمی تبلت جدیدی را به بازار عرضه کرد. این تبلت X7 جدید است که از 899 یوان (تقریبا 140 دلار) شروع می شود و با یک باتری بزرگ 5،100 میلی آمپری تأمین می شود. آنر تبلت X7 با سه پیکربندی متفاوت وارد بازار می شود. مدل پایین تر تنها مدل WiFi است که 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته و قیمت آن 140 دلار است، در حالی که مدل بالاتر نیز همان حافظه و فضای ذخیره سازی را با قیمت 185 دلار ارائه داده، اما با پشتیبانی از 4G LTE همراه است. آخرین مدل نسخه کودکان است و 155 دلار قیمت دارد.

آنر تبلت X7 دارای صفحه نمایش 8 اینچی IPS با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل است که نسبت صفحه به بدنه تا 80 درصد را ارائه می دهد. اندازه لبه در باریکترین حالت فقط 4.9 میلی متر است تا تجربه بصری غوطه وری در اختیار کاربران قرار دهد در حالی که وزن خود دستگاه حدود 325 گرم است. قابل ذکر است که نسخه کودکان همراه با نرم افزارها و ویژگی های مبتنی بر آموزش برای کمک به رشد تحصیلی کودکان است. این بیشتر با قابلیت های مختلف چند وظیفه ای و چند پنجره یکپارچه ارائه شده توسط شرکت تکمیل می شود.

 

نمایشگر آن نیز همراه با تاییدیه Eye Care  از مرکز ملی مهندسی بینایی چین همراه با تاییدیه نور آبی کم رنگ Rheinland ارائه می شود. در زیر قاب، این تبلت به پردازنده MediaTek MT8768T مجهز است که از پوسته سفارشی Magic UI 4.0 استفاده می کند. در قسمت جلوی آن از یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی استفاده شده، در حالی که در عقب یک سنسور دوربین 5 مگاپیکسلی قرار دارد. از طریق باتری بزرگ 5100 میلی آمپری آن می توان انتظار پخش فیلم HD تا 10 ساعت یا 88 ساعت پخش صدا بدون توقف را داشت.

منبع

gizmochina

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار