سامسونگموبایل

سامسونگ احتمالا نام گلکسی زد فلیپ 2 را تغییر خواهد داد

به نقل از شایعات گوشی بعدی در سری فلیپ سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 3 نام دارد. در صورت حقیقت داشتن این شایعه، گلکسی زد فلیپ 2 وجود نخواهد داشت و سامسونگ مستقیما نسخه 3 را عرضه می‌کند.

شرکت سامسونگ با اعمال تغییرات عجیب در نام محصولاتش غریبه نیست. اگر به یاد داشته باشید این شرکت پس از عرضه گلکسی نوت 5، عدد 6 را کنار گذاشت و مستقیما گلکسی نوت 7 را معرفی کرد. مدتی پیش نیز سری گلکسی اس و گلکسی نوت شاهد افزایش ده‌تایی شماره مدل خود بودند! این شرکت پس از عرضه گلکسی زد فولد 2 نام این سری را نیز از سامسونگ گلکسی فولد تغییر داد. حالا قرار است داستانی مشابه را در گلکسی زد فلیپ 3 داشته باشیم.

سامسونگ قصد دارد نام گوشی بعدی از خانواده فلیپ را به گلکسی زد فلیپ 3 تغییر دهد؛ در صورت حقیقت داشتن این شایعه، دیگر شاهد گلکسی زد فلیپ 2 نخواهیم بود.

البته اگر منطقی به این قضیه نگاه کنیم، این تصمیم بدی نیست. از یک سو این سومین گوشی از خانواده زد فلیپ سامسونگ خواهد بود و طبیعی است که عدد 3 را در نسل جدید خود ببیند. درواقع نسل اول که زد فلیپ نام داشت و نسل دوم هم که پردازنده جدیدترین در خود می‌دید، گلکسی زد فلیپ 5G نام گرفته بود. بنابراین طبیعی است که در نسل سوم، این گوشی گلکسی زد فلیپ 3 نام بگیرد.

در سوی دیگر، گوشی گلکسی زد فولد سامسونگ در سومین نسل خودش قرار است گلکسی زد فولد 3 نام بگیرد. برای یکپارچه شدن نام زد فلیپ با زد فولد، هر دو گوشی اگر پسوند 3 را دریافت کنند منطقی‌تر است. با این کار، مشتریان هم راحت‌تر می‌توانند بین خانواده گوشی‌های سامسونگ با نمایشگر تاشو انتخاب کنند.

البته این موضوع هنوز یک شایعه است و ممکن است سامسونگ همچنان دستگاه تاشو جدید خود را با نام گلکسی زد فلیپ 2 نیز عرضه کند. در هر صورت، گلکسی زد فلیپ 3 یا زد فلیپ 2، در کنار گلکسی زد فولد 3 قرار است در ماه جولای سال جاری میلادی معرفی و به بازار عرضه شوند. شما درباره این سری از گوشی‌های تاشو سامسونگ چه فکر می‌کنید؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار