سامسونگموبایل

سامسونگ از گوشی فوق العاده ارزان گلکسی ای 02 رونمایی کرد

در ماه نوامبر سال 2020، سامسونگ یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های خود با نام گلکسی ای 02 اس (Galaxy A02s) را معرفی کرد که با قیمت 150 یورو به فروش می‌رسد. اما امروز شاهد رونمایی از یک مدل بسیار مقرون به صرفه‌تر هستیم که بدون هیچ پسوند و پیشوند اضافه‌ای، گلکسی ای 02 (Galaxy A02) نام داشته و در تایلند با قیمت خرده فروشی معادل 100 دلار / 86 یورو در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید.

همان طور که از نامگذاری گلکسی ای 02 می‌توان حدس زد، این گوشی شباهت بسیار زیادی به مدل A02s دارد که البته دوربین پشتی آن یک لنز کمتر داشته و به جای اسنپدراگون 450 نیز از تراشه MT6739W مدیاتک استفاده شده است. در جلوی بدنه گلکسی ای 02 یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با وضوح +HD‌ خودنمایی می‌کند که در قسمت فوقانی خود یک بریدگی قطره‌ای شکل برای تعبیه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد. با نگاهی به پشت بدنه هم می‌توان دوربین دوگانه با سنسور اصلی 13 و لنز کمی 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو را مشاهده کرد.

سیستم عاملی که به صورت پیش فرض بر روی گلکسی ای 02 نصب شده، اندروید 10 با رابط کاربری اختصاصی OneUI 2 است و انرژی مورد نیاز این گوشی نیز از طریق یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. متأسفانه خبری از پورت جدید USB-C در این گوشی ارزان قیمت نیست و سامسونگ ترجیح داده تا از پورت قدیمی microUSB استفاده کند که سرعت شارژی معادل 7.75 وات را ارائه می‌کند. گلکسی ای 02 از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی کرده و همچنین دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

هنوز جزئیات زیادی از زمان عرضه گلکسی ای 02 در خارج از تایلند و سایر مناطق جغرافیایی ارائه نشده اما انتظار می‌رود به زودی شاهد راهیابی این گوشی به بازارهای جهانی باشیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار