راهنمای خرید

۵ مدل ماشین حساب پرفروش از برند کاسیو در بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

کاسیو برندی معتبر است که محصولات ماشین حساب بسیار عالی و محبوبی را روانه بازار کرده است. محصولات این برند کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند و امکانات محاسباتی آن‌ها بسیار به روز و در حد مناسبی است. محصولات ماشین حساب بسیار زیادی در بازار وجود دارند اما انتخاب بین برندهای معتبر از اصلی‌ترین نکات در زمان خرید است. انتخاب از یک برند معتبر ما را از کیفیت کارکرد محصول مطمئن می‌کند که یکی از برندهای معتبر ماشین حساب کاسیو است.

امکاناتی مانند انجام عملیات آماری، انجام عملیات مثلثاتی، رسم برداری، رسم توابع مختلف و حافظه عالی در محصولات ماشین کاسیو فراهم شده است.

در این مطلب چند نمونه از محصولاتی را که کاسیو با بهترین امکانات عرضه کرده است، معرفی می‌کنیم.

بهترین ماشین حساب حرفه‌ای کاسیو

ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل FX-CP400

ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل FX-CP400

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت عالی
  •  دارای کیس محافظه
  • دارای صفحه نمایش رنگی
  •  برنامه‌های محاسباتی متنوع

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

ماشین حساب کاسیو مدل FX-CP400 یکی از بهترین مدل‌های ماشین حساب در بازار است که ابعاد ۲۱.۱*۸۹*۲۰۶ میلی‌متری دارد. این ماشین حساب با نام Graphing Calculator معروف است چرا که توانایی ارائه نمودارهای توابع مختلف را دارد.

این محصول کاسیو دارای صفحه نمایش حرفه‌ای و رنگی است که رزولوشن این صفحه نمایش به ۳۲۰*۵۲۸ می‌رسد. تعداد رنگ‌های قابل پشتیبانی این صفحه نمایش ۶۵ هزار رنگ است و به راحتی می‌توان توابع نموداری را در آن مشاهده کرد.

قابلیت‌های زیادی در این ماشین حساب وجود دارند که می‌توان به قابلیت پاک کردن آخرین ورودی‌های ماشین حساب اشاره کرد. از دیگر امکانات آن می‌توان به قابلیت انجام محاسبات آماری و قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی اشاره کرد.

این ماشین حساب از طریق ۴ باتری Ni-MH تغذیه می‌شود و دارای کابل همراه USB است. صفحه نمایش این ماشین حساب از نوع لمسی است و اندازه این صفحه نمایش کاربردی ۴.۸ اینچ است.

محاسبات ریاضی مختلف در این محصول قابل انجام است و از آن جمله می‌توان به توابع لگاریتمی و توابع دیفرانسیلی اشاره کرد.

بهترین کیفیت و امکانات زیاد

ماشین حساب کاسیو مدل fx-CG20

ماشین حساب کاسیو مدل fx-CG20

نقاط قوت

  • ساخت حرفه‌ای
  •  طراحی ظاهری مناسب
  • صفحه نمایش رنگی
  • قابلیت‌های ویژه برای محاسبات مختلف

نقاط ضعف

  • ندارد

اگر شما به دنبال یک ماشین حساب حرفه‌ای در رده قیمتی متوسط هستید، کاسیو مدل FX-CG20 امکانات عالی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

این ماشین حساب که وزن ۲۳۰ گرمی دارد در ابعاد بسیار مناسب و ظاهری زیبا ساخته شده است. ابعاد این محصول کاسیو ۱۸۸.۵*۹۸.۵*۲۰.۶ میلی‌متر است.

خوشبختانه کیس محافظ نیز برای این ماشین حساب تدارک دیده شده است و از امکانات عالی و به روز آن، وجود صفحه نمایش رنگی ماتریسی است. این صفحه نمایش دارای نور پس زمینه است و از نوع ماتریسی نقطه‌ای است.

رزولوشن بسیار مناسبی برای این صفحه نمایش فراهم شده است که در حد ۲۱۶*۳۸۴ است. این صفحه نمایش می‌تواند تعداد ۶۵ هزار رنگ را نمایش دهد. تعداد کاراکتر این صفحه نمایش ۸*۲۱ است و قابلیت پاک کردن آخرین ورودی برای آن فراهم شده است.

در صورتی که بخواهید محاسبات مثلثاتی را انجام دهید، این محصول بهترین گزینه برای شما است. این ماشین حساب به راحتی و به سرعت، توابع مثلثاتی و محاسبات آن را انجام می‌دهد و علاوه بر این، امکان محاسبه عملیات آماری مختلف برای آن فراهم شده است.

منبع تغذیه این ماشین حساب از نوع باتری نیم قلمی و مدل Ni-MH است و این ماشین حساب مصرف پایینی دارد. قابلیت عالی خاموش شدن خودکار نیز در این ماشین حساب وجود دارد که به مصرف کمتر آن کمک خواهد کرد.

از دیگر قابلیت‌های این ماشین حساب مهندسی پورت سه پین و پورت USB است. مهم‌ترین مزیت این ماشین حساب مهندسی را می‌توان طراحی حرفه‌ای آن دانست چرا که رنگ بندی مناسب آن با جای گیری مناسب دکمه‌ها همراه شده است.

مقاوم و کاربردی

ماشین حساب کاسیو مدل DJ-220-D

ماشین حساب کاسیو مدل DJ-220-D

نقاط قوت

  • ساخت مقاوم
  • شارژدهی عالی
  • دکمه‌های بزرگ

نقاط ضعف

  •  ندارد

حساب مرغوب با کارایی عالی هستید، مدل DJ-220-D مناسب کار شما است. این ماشین حساب وزن ۲۸۵ گرمی دارد و دکمه‌های آن بزرگ و برای استفاده طولانی مدت بادوام است.

ابعاد این ماشین حساب ۳۸*۲۱۹*۱۴۶ میلی‌متر است و تغذیه آن از طریق دو عدد باتری داخلی انجام می‌شود. این ماشین حساب دارای سلول خورشیدی نیز هست که به مصرف باتری آن کمک زیادی می‌کند.

تعداد کاراکتر قابل نمایش این ماشین حساب ۱۲ عدد است و برای آن قابلیت برگشت به محاسبات قبلی فراهم شده است. این ماشین حساب می‌تواند تا چندین مرحله به عقب برگردد و محاسبات قبلی را برای کاربر نمایش دهد.

اندازه این محصول کاسیو به صورتی ساخته شده است تا دکمه‌های آن کاربری آسانی داشته باشند و این ماشین حساب برای کاربری فروشگاهی گزینه‌ای عالی است.

با توجه به این که حافظه‌های متعددی در این محصول وجود دارد، می‌توان از قابلیت ذخیره سازی داده‌ها در آن استفاده کرد و عملیات ریاضی را آسان انجام داد.

ماشین حسابی با قابلیت‌های متمایز

ماشین حساب کاسیو مدل HR-150RC

ماشین حساب کاسیو مدل HR-150RC

نقاط قوت

  •  ساخت باکیفیت
  • دارای قابلیت چاپ
  • قابلیت تامین شارژ از طریق برق شهری یا باتری
  •  قابلیت‌های محاسباتی عالی

نقاط ضعف

  •  ندارد

ماشین حسابی که با مدل HR-150RC شناخته می‌شود دارای وزن ۶۷۰ گرمی است و ابعاد ۶۴.۷*۱۹۵*۳۱۳ میلی‌متری دارد. این ماشین حساب برای امور حسابداری ساخته شده است چرا که قابلیت‌های آن بیان‌گر این موضوع هستند.

برای راحتی کاربر، شرکت کاسیو روی این ماشین حساب از دکمه‌های بزرگ و مقاوم استفاده کرده است تا در استفاده طولانی مدت، کاربر دچار مشکل نشود. این ماشین حساب دکمه‌هایی با جایگیری مناسب دارد و از مزیت‌های اصلی آن می‌توان به قابلیت چاپ محاسبات و عملیات ریاضی اشاره کرد.

تعداد کاراکتر این ماشین حساب ۱۲ عدد است و تغذیه آن از طریق برق ac شهری و باتری داخلی آن امکان‌پذیر است. باتری‌های این ماشین حساب از نوع AA هستند که امکان شارژ آن وجود ندارد.

رنگ چاپ این ماشین حساب مشکی یا قرمز است و به انتخاب کاربر می‌توان این رنگ را تغییر داد. این ماشین حساب به دلیل آن که  برای کاربردهای حسابداری ساخته شده است، دارای کلیدهای -TAX و +TAX است و دارای ویژگی Key RollOver نیز است. از قابلیت‌های اضافی این محصول کاسیو می‌توان به کلید RePrint برای چاپ دوباره کاغذ اشاره کرد.

امکان بررسی محاسبات تا ۱۵۰ مرحله برای این ماشین حساب فراهم شده است و سرعت چاپ کاغذ آن ۲ خط در ثانیه است.

انتخابی از رده قیمتی اقتصادی

ماشین حساب کاسیو FX-5800

ماشین حساب کاسیو FX-5800

نقاط قوت

  • امکان محاسباتی بالا
  • امکان محاسبات انواع توابع
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • کیفیت ساخت

ماشین حساب مدل FX-5800 یکی از مدل‌های ماشین حساب کاسیو است که با قیمت اقتصادی عرضه شده است. این ماشین حساب وزن ۱۵۰ گرمی دارد و ابعاد آن به ۱۵.۱*۸۱.۵*۱۶۳ میلی‌متر می‌رسد.

این محصول کاسیو دارای کیف محافظ است و صفحه نمایش آن از نوع Natural Display با تعداد رنگ قابل نمایش یگانه است. این صفحه نمایش ظرفیت نمایش ۴ خط و ۱۶ کاراکتر دارد و امکان ذخیره‌سازی عملیات ریاضی برای آن فراهم شده است.

قابلیت انجام توابع مثلثاتی و انجام عملیات آماری برای این ماشین حساب فراهم شده است و از مزیت‌های مهم آن می‌توان به خاموش شدن خودکار اشاره کرد. این محصول کاسیو دارای ۶۶۴ تابع برای انجام محاسبات است و نمایش‌گر آن از نوع ماتریسی چهار خطی است.

امکانات محاسباتی بسیاری برای این ماشین حساب فراهم شده است که از آن جمله می‌توان به محاسبات معادلات دیفرانسیل و وجود حافظه ذخیره‌سازی بالا اشاره کرد.

علاقه‌مند به خرید ماشین حساب های کاسیو هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار