شیائومی

شیائومی سال آینده شارژری ۲۰۰ واتی را عرضه می‌کند

سه ماه قبل، شیائومی می ۱۰ الترا (Mi 10 Ultra) را منتشر کرد، اولین گوشی هوشمندی که از شارژ سریع ۱۲۰W پشتیبانی می‌کند. با استناد به اطلاعات جدیدی که دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) در ویبو منتشر کرده است، شرکت سازنده چینی در حال حاضر مشغول کار بروی یک گوشی جدید است که از شارژ ۲۰۰W پشتیبانی می‌کند.

در حساب کاربری که در بالا به آن اشاره شد، ادعا شده است که شیائومی قصد دارد اولین‌ شارژرهای ۲۰۰ واتی خود را در سال ۲۰۲۱ عرضه کند. شارژر سریع ۱۲۰ واتی می ۱۰ الترا می‌تواند باتری ۴,۵۰۰mAh این دستگاه را در ۲۳ دقیقه به‌طور کامل تغذیه کند، اما شارژر ۲۰۰ واتی در دست توسعه خواهد توانست این زمان را کوتاه‌تر و به کمتر از ۱۵ دقیقه برساند.

تجربه نشان داده است که شارژرهای سریع با توانی بالاتر از ۱۰۰ وات ظرفیت باتری‌ها را زودتر از حد انتظار کم می‌کنند. باید منتظر ماند و دید که شیائومی چگونه با استفاده از شارژر ۲۰۰ واتی خود از پس این چالش برمی‌آید.

در حساب کاربری یادشده همچنین اشاره شده است که شیائومی قصد ندارد در آینده نزدیک وارثی برای می میکس ۳ (Mi MIX 3) معرفی کند. در عوض این شرکت تمرکز خود را روی گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش‌های منعطف و دوربین‌های زیر صفحه‌نمایش برای عرضه در ۲۰۲۱ خواهد گذاشت. بنا بر گزارش‌های اخیر، شیائومی در حال حاضر مشغول کار بروی یک گوشی منعطف است که از تراشه اسنپ‌دراگون کوالکون نیرو می‌گیرد و دوربین اصلی آن یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار