موبایلنوکیا

قیمت‌گذاری و مشخصات کلیدی اسمارت‌فون‌های نوکیا X10 5G و نوکیا X20 5G اعلام شد

پیش‌تر در ماه ژانویه یک گوشی اسرارآمیز نوکیا تحت‌عنوان Quick Silver در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد. اطلاعات جدیدی که توسط وبسایت NokiaPowerUser به اشتراک گذاشته است؛ نشان می‌دهند که این دستگاه احتمالا در آینده‌ای نزدیک با نام نوکیا X20 عرضه خواهد شد. همچنین کمپانی در کنار این محصول از دستگاه دیگری تحت‌عنوان نوکیا X10 نیز رونمایی خواهد کرد. اکنون نشریه مذکور به مشخصات کلیدی اسمارت‌فون‌های نوکیا X10 و نوکیا X20 اشاره نموده است.

وبسایت NokiaPowerUser ادعا می‌کند که اسمارت‌فون نوکیا X10 دارای اسم رمز Scarlet Witch است. بر اساس پیش‌بینی‌ها هر 2 هندست نوکیا X10 و نوکیا X20 مجهز به پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون 480 با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G خواهند بود. نوکیا X10 با 6 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد؛ موضوعی که تا حدودی عجیب به‌نظر می‌رسد. این هندست در مدل‌های رنگی مختلف نظیر سفید و سبز قابل دسترس خواهد بود.

از سوی دیگر نوکیا X20 مدل پیشرفته‌تری به‌شمار رفته و با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این هندست در مدل‌های رنگی آبی و قهوه‌ای عرضه خواهد شد. نوکیا X10 با برچسب قیمتی 300 یورویی (تقریبا 359 دلاری) عرضه می‌شود؛ در حالی‌که مشتریان نوکیا X20 برای خریداری این اسمارت‌فون احتمالا بایستی مبلغ 349 یورو (حدودا 417 دلار) را پرداخت نمایند.

HMD Global اخیرا تائید کرد که رویداد آینده کمپانی در روز 8 آوریل (19 فروردین ماه) برگزار خواهد شد. بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها کمپانی فنلاندی از این رویداد برای معرفی اسمارت‌فون نوکیا G10 استفاده خواهد کرد. گوشی‌های نوکیا X10 و نوکیا X20 نیز احتمالا در جریان همین مراسم معرفی خواهند شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها نوکیا G10 به‌همراه یک نمایشگر 6.4 اینچی، پردازنده 8 هسته‌ای و سیستم دوربین چهارگانه مجهز به یک لنز 48 مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

همچنین برخی اخبار مشابه نشان می‌دهند که HMD Global روی توسعه مدل جانشین اسمارت‌فون نوکیا 8.3 5G نیز کار می‌کند. انتظار می‌رود که این هندست با یک نمایشگر 6.5 اینچی مجهز به رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی، تراشه جدید اسنپ‌دراگون 775G، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و سیستم دوربین پنج‌گانه شامل یک سنسور 108 مگاپیکسلی روانه بازار شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار