کنسول بازی

قیمت روز کنسول های بازی (هفته دوم مهرماه)

در این مقاله به‌صورت هفتگی آخرین قیمت PS4 ، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ را در بازار ایران منتشر می‌کنیم.

نوسان قیمت دلار در سال‌های گذشته باعث شده است تا شاهد افزایش و کاهش روزانه و هفتگی قیمت‌ کنسول‌های بازی باشیم. به‌همین دلیل در مقاله «قیمت کنسول‌های بازی» قصد داریم تا به‌صورت هفتگی در روزهای شنبه آخرین قیمت روز کنسول‌های بازی و برخی از مهم‌ترین لوازم جانبی آن‌ها را با شما به‌اشتراک بگذاریم.

در ادامه افزایش قیمت‌ PS4 در هفته‌های گذشته، در هفته دوم مهر پلی استیشن ۴ پرو با افزایش ۳۸۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته با قیمت ۱۰ میلیون ۷۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. پلی استیشن ۴ اسلیم یک ترابایت نیز این هفته با کاهش ۳۳۰ هزار تومانی اکنون به قیمت ۸ میلیون ۴۵۰ هزار تومان قابل خریداری است.

در جبهه مایکروسافت اما نسخه یک ترابایتی ایکس باکس وان ایکس با کاهش ۳۶۰ هزار تومانی، ۹ میلیون و ۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. مانند ایکس باکس وان ایکس، ایکس باکس وان اس نیز با کاهش ۴۸۰ هزار تومانی اکنون به قیمت ۶ میلیون ۳۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در انتها برخلاف کنسول‌های سونی و مایکروسافت، نینتندو سوییچ در هفته دوم مهرماه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته اول مهر با قیمت ۱۰ میلیون ۴۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود. کنسول سوییچ لایت بدون تغییر قیمت مانند هفته گذشته به قیمت ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل خریداری است.

باتوجه‌به تنوع مدل کنسول‌ها در این مطلب سعی کردیم تا قیمت نسخه‌های متفاوت هر کنسول را برای شما فهرست کنیم، با توجه به اهمیت قیمت دسته PS4 و قیمت دسته ایکس باکس وان در جدول پیش‌رو به تغییرات کنترلرها نیز اشاره شده است.


قیمت PS4

قیمت PS4 و لوازم جانبی پلی استیشن 4 در بازار ایران

محصول قیمت (تومان) تغییر قیمت
پلی استیشن 4 پرو یک ترابایت ۱۰.۷۸۰.۰۰۰ ۳۸۰.۰۰۰+
پلی استیشن 4 اسلیم یک ترابایت ۸.۴۵۰.۰۰۰ ۳۳۰.۰۰۰-
پلی استیشن 4 اسلیم ۵۰۰ گیگابایت ۸.۲۶۰.۰۰۰
هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR ۸.۸۰۰.۰۰۰
هدست پلاتینیوم ۳.۳۸۰.۰۰۰
دسته دوال‌شاک 4 ۱.۱۵۰.۰۰۰

قیمت ایکس باکس وان

قیمت ایکس باکس وان ایکس و لوازم جانبی آن در ایران

محصول قیمت (تومان) تغییر قیمت
ایکس باکس وان ایکس یک ترابایت ۹.۰۳۰.۰۰۰ ۳۶۰.۰۰۰-
ایکس باکس وان اس یک ترابایت ۶.۳۲۰.۰۰۰ ۴۸۰.۰۰۰-
ایکس باکس وان اس دو ترابایت (باندل گیرز) ۱۰.۵۰۰.۰۰۰
ایکس باکس وان اس آل دیجیتال یک ترابایت ۶.۹۰۰.۰۰۰
دسته ایکس باکس وان ۱.۵۱۰.۰۰۰

علاقه‌مند به خرید ایکس باکس وان هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 


قیمت نینتندو سوییچ

قیمت نینتندو سوییچ و لوازم جانبی آن در ایران

محصول قیمت (تومان) تغییر قیمت
نینتندو سوییچ ۱۰.۴۹۰.۰۰۰ ۲۰۰.۰۰۰+
نینتندو سوییچ لایت ۶.۵۰۰.۰۰۰
کنترلر پرو ۳.۰۲۰.۰۰۰ ۳۰.۰۰۰-
جوی کان ۲.۷۵۰.۰۰۰

علاقه‌مند به خرید نینتندو سوییچ هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 


در صورتی که به قیمت PS5 و قیمت ایکس باکس سری ایکس در ایران علاقمند هستید، سونی از عرضه کنسول نسل نهم خود با دو برچسب قیمتی ۴۹۹ دلار برای نسخه دیسک‌خور و ۳۹۹ دلار برای نسخه دیجیتالی در تاریخ ۲۹ آبان خبر داد. از طرفی طبق گفته مایکروسافت، ایکس باکس سری ایکس با برچسب ۴۹۹ دلار و ایکس باکس سری اس با برچسب ۲۹۹ دلار در تاریخ ۲۰ آبان عرضه می‌شوند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار