راهنمای خریدلوازم خانگینقدوبررسی انواع لوازم خانگی

مشخصات و بررسی دستگاه اسپرسوساز Nespresso Creatista Plus

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

دستگاه اسپرسوساز Nespresso Creatista Plus قادر به تهیه نوشیدنی‌های اسپرسوی بر پایه شیر با طعمی غلیظ و دلچسب است. تهیه نوشیدنی اسپرسو در منزل یک مهارت ویژه است که هر کسی وقت و حوصله یادگیری آن را ندارد. خوشبختانه دستگاه‌های بسیار خوبی وجود دارند که بیشتر مراحل کار را برای شما انجام می‌دهند تا لازم نباشد برای نوشیدن یک فنجان اسپرسو هر بار به یک کافی‌شاپ سر بزنید. این دستگاه نسپرسو/اسپرسوساز در یک چشم به هم زدن نوشیدنی شما را آماده می‌کند.

 نقاط قوت

  • قابلیت تهیه نوشیدنی‌های اسپرسوی غلیظ و قوی
  • فوم‌گیر شیر اتوماتیک
  • کاربری آسان
  • دارای نمایشگر رنگی با رزولوشن بالا

نقاط ضعف

  • قیمت
  • محدود به کپسول‌های نسپرسو
  • پروسه طولانی راه‌اندازی

مشاهده این محصول در دیجی کالا

طراحی: منوی نمایشگر رنگی

این دستگاه از طراحی خیره‌کننده‌ای برخوردار است که با بدنه صیقلی استیل خود هوش از سر شما می‌برد. از نظر اندازه، این دستگاه نه خیلی کوچک است و نه خیلی بزرگ و دست‌وپاگیر. این دستگاه با عرض ۱۲ اینچ به راحتی بر روی کابینت و اپن قرار می‌گیرد.

 

نازل بخار در سمت راست جلوی دستگاه و خروجی اسپرسو/قهوه در سمت چپ قرار گرفته‌اند. سینی چکه‌گیر به همراه یک سینی فشاری (برای فنجان‌های کوچک‌تر) در پایین دستگاه قرار دارند. در پشت دستگاه یک مخزن آب قابل جدا شدن قرار گرفته است که به راحتی می‌توانید بدون نیاز به جابه‌جایی کل دستگاه آن را از آب پر کنید.

یک اهرم در بالای دستگاه قرار گرفته است که با باز کردن آن می‌توانید کپسول نسپرسو را داخل دستگاه قرار دهید. در کنار اهرم یک نمایشگر قرار گرفته که رنگی بودن‌اش جذابیت ویژه‌ای به آن بخشیده است. احتمالاً این از اولین لوازم آشپزخانه شما خواهد بود که چنین نمایشگر رنگی باکیفیتی دارد و همین ویژگی به تنهایی بر ارزش نهایی دستگاه می‌افزاید. همچنین دو کلید قرار گرفته در زیر نمایشگر کار با آن را برای شما آسان می‌کنند.

فرآیند راه‌اندازی: آشنایی با دستگاه و تمام قطعات آن

راه‌اندازی دستگاه بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان می‌برد که مدت زمان نامعقولی نیست چراکه باید با تمام قطعات همراه محصول آشنا شد و آن‌ها را به درستی سوار کرد.

جالب است بدانید که برای راه‌اندازی دستگاه نیاز به مطالعه کامل دفترچه راهنما نیست چراکه منوی نمایشگر در انجام مراحل راه‌اندازی شما را کمک می‌کند. پیش از هر چیز نمایشگر از شما می‌خواهد که برای پاکسازی سیستم درونی دستگاه چندین بار از طریق کلید مربوطه آب را در آن عبور دهید. پس از آن لازم است قطعات قابل جدا شدن را با آب گرم و صابون شست‌وشو دهید. پس از آماده به کار شدن دستگاه انجام مراحل بعدی بسیار آسان است.

 

برای تهیه اسپرسو یا ریسترتو (نوشیدنی فاقد شیر)، اهرم بالای دستگاه را بلند کنید، کپسول قهوه را داخل محفظه قرار دهید و اهرم را پایین بیاورید. پس از آن نوشیدنی مد نظر خود را از طریق کلید منو انتخاب کنید. دکمه استارت را فشار دهید تا مابقی کار را دستگاه برایتان انجام دهید.

پروسه تهیه لونگو، لاته، کاپوچینو و دیگر نوشیدنی‌های دارای کف شیر کم‌وبیش به همین شکل انجام می‌شود، با این تفاوت که لازم است پیش از فشردن دکمه استارت، پارچ استیل را از شیر پر کرده و در زیر نازل بخار قرار دهید. دستگاه شات اسپرسو را در فنجان سمت چپ ریخته و سپس از شیر در پارچ سمت راست فوم‌گیری می‌کند. در آخر لازم است شیر را به طور دستی به شات اسپرسو اضافه کنید و از نوشیدن آن لذت برید.

عملکرد: روشی سریع و آسان برای تهیه لاته و کاپوچینو

این دستگاه به طور کلی برای افرادی ایدئال است که به دنبال روشی آسان و سریع برای تهیه اسپرسو هستند. این دستگاه بخش اعظم کار را انجام داده و در تهیه انواع نوشیدنی اسپرسو شما را ناامید نمی‌کند.

یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این دستگاه این است که تنها در سه ثانیه داغ می‌شود و این چیزی‌ست که به ندرت در دستگاه‌های اسپرسوساز به آن برمی‌خوریم. همچنین مصرف برق آن بهینه بوده و در صورت عدم استفاده برق مصرفی را به حداقل رسانده و به طور خودکار پس از ۹ دقیقه خاموش می‌شود.

 

عملکرد دستگاه در تهیه فوم شیر نیز بسیار تحسین‌برانگیز است. داشتن یک فوم شیر نرم و غلیظ تنها با فشردن یک کلید با این دستگاه امکان‌پذیر است. به علاوه می‌توانید از طریق تنظیمات قابل دسترس دمای شیر را از بین ۱۱ حالت و بافت آن را از بین ۸ حالت انتخاب کنید.

روی‌هم‌رفته امکان انتخاب هشت نوع نوشیدنی در این دستگاه وجود دارد که ریسترتو، اسپرسو، لونگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، کافه لاته، فلت وایت و فوم شیر هستند. مقدار قهوه را می‌شود به ازای هر کپسول تنظیم کرد که از دیگر قابلیت‌های خوب این دستگاه به شمار می‌رود. این دستگاه در تهیه انواع نوشیدنی به یک اندازه کیفیت و قابلیت دارد. می‌توانید مطمئن باشید که هر آنچه این نسپرسوساز به داخل فنجان شما می‌ریزد غلیظ و خوش‌طعم خواهد بود.

البته ذکر این نکته هم لازم است که طعم و بافت کلی نوشیدنی‌های نسپرسو ممکن است باب طبع بسیاری از دوستداران اسپرسوهای ساخت اسپرسوسازهای دستی نباشد چراکه طعم قهوه در نسپرسوسازها معمولاً کمی بیش از اندازه قوی است.

مراقبت و نگهداری: نیاز روزانه به پاکسازی

لازم است دستگاه خود را پس از هر بار استفاده تمیز کنید. محفظه کپسول‌های مصرف شده که در داخل دستگاه قرار گرفته می‌بایست به طور روزانه خالی شود. به علاوه، سینی چکه‌گیر، مخزن آب و سرپوش نیاز به شست‌وشو دارند. در صورت استفاده از پارچ شیر نیز می‌توانید آن را در ماشین ظرفشویی بشویید.

نازل بخار این دستگاه پس از هر بار استفاده توسط فشار خودکار بخار تمیز می‌شود. با این وجود سطح بیرونی نازل را باید با یک پارچه نمناک تمیز کنید. در دفترچه راهنما پیشنهاد شده است که پارچ شیر را از آب پر کرده و سپس با روشن کردن فوم‌گیر از طریق منوی نمایشگر به این طریق داخل نازل را تمیز کنید و سپس آب داخل پارچ را دور بریزید.

پروسه تمیز کردن دستگاه به طور روزانه حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان می‌برد.

نتیجه‌گیری

نسپرسوساز Creatista Plus دستگاهی مرغوب با کاربری آسان بوده که امکان تهیه انواع اسپرسوهای بر پایه شیر را با فشردن یک کلید فراهم می‌کند. اگر سهولت کار با دستگاه جزء اولویت‌های شما در خرید یک نسپرسوساز است، این دستگاه بهترین انتخاب برای شماست.

رتبه‌ی محصول

طراحی – ۱۰
راحتی در استفاده – ۱۰
کیفیت ساخت – ۹
ارزش خرید – ۹٫۱

۹٫۵

نمره نهایی

نسپرسوساز Creatista Plus دستگاهی مرغوب با کاربری آسان بوده که امکان تهیه انواع اسپرسوهای بر پایه شیر را با فشردن یک کلید فراهم می‌کند. اگر سهولت کار با دستگاه جزء اولویت‌های شما در خرید یک نسپرسوساز است، این دستگاه بهترین انتخاب برای شماست.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار