اخبار فناوریشیائومیموبایل

گوشی شیائومی ۱۲ لایت با دوربین 108 مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش OLED وارد بازار شد

پس از چند افشای اساسی و یک تیزر کوتاه، بالاخره گوشی شیائومی ۱۲ لایت رسمی شد. این گوشی دارای صفحه‌نمایشی از جنس OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت واقعا تهاجمی است.

مشخصات گوشی شیائومی ۱۲ لایت

گوشی شیائومی ۱۲ لایت جانشین Xiaomi 11 Lite 5G NE است و نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از جنس AMOLED با پشتیبانی از +HDR10 و Dolby Vision را به ارث برده است. این را می‌توان با نگاه کردن به سوراخ پانچ تشخیص داد زیرا در مرکز دستگاه جدید قرار گرفته است. پنل جدید از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

چیپست اسنپدراگون 778G که بر اساس فرآیند ۶ نانومتری ساخته شده، در هر دو دستگاه موجود است و با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

در پشت گوشی شیائومی ۱۲ لایت، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور HM2 سامسونگ و دیافراگم f/۱.۹ تعبیه شده و در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی f/۲.۴ فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

در جایگاه دوربین سلفی یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی GD2 سامسونگ و لنز دیافراگم f/۲.۵ به‌کار رفته که این دوربین را مجهز به فوکوس خودکار و بسیاری از ویژگی‌های نرم افزاری از جمله حالت پرتره سلفی و درخشش سلفی شیائومی کرده است.

شیائومی ۱۲ لایت یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی ارائه می‌کند و آداپتور نیز مانند هر گوشی هوشمند دیگری که در سطح بین المللی است، در جعبه قرار دارد. این تلفن هوشمند دارای پشتیبانی از دو سیم‌کارت با قابلیت آماده‌باش دوگانه 5G است اما در دسترس بودن بین بازارها ممکن است متفاوت باشد. در این دستگاه رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ اجرا می‌شود.

گوشی Xiaomi 12 Lite در سه رنگ مشکی، صورتی و سبز و در سه سطح حافظه عرضه می‌شود؛ نسخه پایه ۶/۱۲۸ گیگابایتی ۴٠٠ دلار، نسخه میانی ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۴۵۰ دلار و نسخه برتر ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۵۰۰ دلار قیمت دارد. پیش‌سفارش‌ها از امروز از طریق کانال‌های آنلاین مجاز شیائومی آغاز می‌شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار