لوازم خانگی

۱۰ مدل از محبوب‌ترین لوسترهای مینیمال بازار را اینجا ببینید

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

وقتی اسم لوستر را می‌شنویم به یاد لوسترهای طلایی بزرگ با چراغ‌های فراوان و شرابه‌هایی از کریستال می‌افتیم که معمولا در وسط خانه‌ها وصل می‌شد و هرچه سقف بلندتر بود ارتفاع این لوستر هم بیشتر. حالا اگر خانه دوبلکس بود که این لوستر به بزرگی یک ماشین می‌شد.

اما این روزها که خانه‌ها کوچک شده و مردم دیگر مانند گذشته تمایلی به تجمل‌گرایی ندارند طراحی لوسترها هم تغییر کرده و ابعادشان نیز کوچک شده است. در میان این طراحی‌ها بخشی از آن به سمت مینیمال رفته و لوسترهای تکی یا سه‌تایی بسیار کوچک و زیبایی را به بازار عرضه کرده است. این لوسترهای مینیمال مناسب برای استفاده در دکوراسیون خانه‌های خلوت، کافه‌ها، فروشگاه‌ها و حتی دفاتر کاری هستند. بله، امروز لوسترهایی در بازار وجود دارد که در دفتر کار هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و زیبایی بسیار زیادی را به محیط ببخشید.

در این مطلب لیستی از بهترین و باکیفیت‌ترین لوسترهای مینیمال بازار را برای شما آماده کرده‌ایم.

با ما همراه باشید.

لوستر آرام مدل A7020/14

لوستر آرام مدل A7020/14

لوستر تکی با بدنه چوبی به وزن ۱ کیلوگرم. ارتفاع این لوستر ۵۰ سانتیمتر است و ابعاد شید آن  ۳۵*۵۰ سانتیمتر. شید این لوستر با پارچه مخمل پوشیده شده و امکان تنظیم ارتفاع نیز دارد.

لوستر رایکا مدل ROS736

لوستر رایکا مدل ROS736

لوستر تکی به شکل نیم‌کره با وزن ۱ کیلو گرم. جنس بدنه آن فلزی و قطر نیم‌کره ۳۵ سانتیمتر است. این محصول همراه با خود یک کلاهی آلومینیومی نیز دارد و در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است.

چراغ آویز افتخار کد BAA2071

چراغ آویز افتخار کد BAA2071

 

لوستر تکی استوانه‌ای تولید شده از چوب MDF با وزن ۱ کیلوگرم. ابعاد این لوستر ۴۰*۱۵*۱۵ سانتیمتر بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارد.

چراغ آویز سقفی کد LU100BG

چراغ آویز سقفی کد LU100BG

 

لوستر تکی استوانه‌ای مخروطی با وزن ۴۰۶ گرم. جنس بدنه آن از آلومینیوم است و در ابعاد ۲۰*۲۰*۱۸ سانتیمتر تولید شده است. این لوستر بدون لامپ عرضه شده و همراه خود پیچ و مهره‌ و کفی تکی و همچنین سیم و اتصالات مربوطه را دارد.

لوستر رایکا ۳ شعله مدل شیپوری کوتاه

لوستر رایکا 3 شعله مدل شیپوری کوتاه کد ROS760

 

لوستر سه‌تایی و استوانه‌ای فلزی با وزن ۱.۵ کیلوگرم. قطر هر یک از آویزها ۱۷ سانتیمتر بوده و  مناسب برای تمام فضاهای داخلی یا خارجی منزل است.

چراغ سقفی لوستر ماد کد G301

چراغ سقفی لوستر ماد کد G301

لوستر دایره‌ای با طراحی خاص و وزن ۴ کیلوگرم. جنس بدنه آن از آلومینیوم است و در ابعاد ۴۰*۵۰*۶۰ سانتیمتر تولید شده است. توان مصرفی ۶۰وات دارد و با لامپ LED یا معمولی می‌خورد.

لوستر دیلایت مدل SINAN-ZZNGHE کد DLT1125

لوستر دیلایت مدل SINAN-ZZNGHE کد DLT1125

 

لوستر فلزی با طراحی شش گوشه و خاص. ابعاد این لوستر ۶۵*۳۵*۳۵ سانتیمتر بوده و ۲ کیلوگرم وزن دارد. سه سرپیچ دارد و طراحی فانتزی‌اش آن را برای استفاده در هر محیطی آماده کرده است.

چراغ آویز کد G-50/25

چراغ آویز کد G-50/25

لوستر تکی استوانه‌ای تولید شده در ابعاد ۲۵*۵۰*۵۰ و ارتفاع ۸۰ سانتیمتر. وزن این لوستر ۱۱۰۰ گرم است و شید آن با مخمل روکش شده است. این محصول ایرانی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد، با دوام و مستحکم و با کیفیت است.

چراغ آویز چشمه نور کد A6301.2H-WT

چراغ آویز چشمه نور کد A6301.2H-WT

 

لوستر  دایره‌ای و تکی تولید شده در ابعاد ۵۰*۵۰*۶۵ سانتیمتر و وزن ۱۸۷۰ گرم.  جنس بدنه این محصول از آلومینیمو است و توان مصرفی‌اش ۴۰ وات. لامپ آن از نوع  SMD است و با ریموت کنترل کار می‌کند.

سرپیچ آویز لامپ مدل E27-1m

سرپیچ آویز لامپ مدل E27-1m

 

آویز تکی تولید شده در ابعاد ۱۰۰*۱۰ سانتیمتر و وزن ۱۰۰ گرم. این محصول یک لامپ می‌خورد و همراه خود پیچ و رولپلاک دارد.

علاقه‌مند به خرید لوسترهای مینیمال هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار