اپلکامپیوتر

نمایشگر آی مک بعدی بزرگتر از ۲۷ اینچ خواهد بود

افشاگر قابل اعتماد و معرفی با نام کاربری آی لاو دریم امروز گمانه زنی‌های گسترده‌ای را منتشر کرده است مبنی بر اینکه انتظار می‌رود آی مک تازه طراحی شده نسل جدید که حدوداً در زمان نامشخصی در سال جاری میلادی روانه بازار شود دارای نمایشگر بسیار بزرگ باشد. گفته می‌شود که نمایشگر این دستگاه از بزرگترین محصول فعلی سری آی مک بزرگتر خواهد بود.

در حال حاضر اپل نسخه‌های ۲۱. ۵ اینچی و ۲۷ اینچی آی مک را به فروش می‌رساند که یک محصول با اندازه نمایشگر بزرگ می‌تواند از اهمیت زیادی برای بازاریابی اپل برخوردار باشد. شایعه شده است که اپل در واقع قصد دارد آی مکی را با طراحی جدیدتر و عملکرد سریعتر جایگزین مدل قبلی کند و به دنبال خلق‌ایده‌های جدید و نوآورانه در آن‌ها بوده است.

آی مک جدید اپل به تراشه سیلیکون نسل بعدی مجهز خواهد شد

از سال ۲۰۱۲، رایانه‌های رومیزی شرکت اپل برخلاف محصولاتی مانند آیفون، آیپد یا حتی آیپاد هرگز تحت بازنگری اساسی قرار نگرفته اند. طبق گفته آی لاو دریم، مدل جدیدی که جایگزین اندازه ۲۷ اینچی خواهد شد، نمایشگر بزرگتری را به شکلی زیباتر به نمایش می‌گذارد. یک توییت جدید به تازگی توسط این فرد منتشر شده است که بیان می‌کند که صفحه نمایش آی مک جدید اساساً و برای اولین بار بزرگتر از بزرگترین صفحه نمایش آی مک‌های کنونی است که این موضوع نشان می‌دهد اپل قصد دارد پیشرفت بزرگی را در سری آی مک خود به وجود آورد.

ضمن ارائه اطلاعات جدید، به راحتی می‌توان پیش بینی کرد که آی مک جدید اپل قطعاً اندازه نمایشگر بزرگتری ظاهر خواهد شد. بلومبرگ به طور خاص در این زمینه گزارش داد که آی مک جدید دارای حاشیه‌های نازک‌تر، ظاهر زیبا با حاشیه‌های فلزی و زبان طراحی مشابه پرو دیسپلی ایکس دی آر خواهد بود. نمایشگر سطح بالا و قدرتمند اپل پرو دیسپلی ایکس دی آر دارای صفحه نمایش ظریف ۳۲ اینچی است. علاوه بر طراحی مجدد، آی مک جدید به تراشه‌های سیلیکون نسل بعدی اپل نیز مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا تمام محصولات خود را به تراشه‌های سیلیکون ساخت شرکت خود مجهز کند.

طبق اخبار بلومبرگ و از نظر داخلی، اپل در حال آزمایش تراشه‌هایی با حداکثر ۱۶ هسته با عملکرد بسیار بالا و بسیار قدرتمندتر از تراشه‌های چهار هسته‌ای کنونی است که این موضوع باعث می‌شود تا آی مک جدید اپل بتواند پردازش‌های بسیار بیشتری را در زمان مشابه انجام دهد. افشاگر دیگری با نام یون پروسر نیز اعلام کرد که آی مک جدید شرکت اپل به احتمال زیاد از چند رنگ برای بدنه خود استفاده خواهد کرد. این تحلیلگر ادعا کرده است که مدل های آتی ۲۰۲۱ آی مک دارای پنج گزینه رنگی شامل نقره‌ای، خاکستری فضایی، سبز، آبی آسمانی و طلای رز خواهند بود که مانند رنگ‌های نسل چهارم آیپد ایر خواهد بود.

منبع: MacRumors

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار