راهنمای خریدلوازم خانگی

کدام خردکن تک کاره را بخریم؟ معرفی ۴ مدل خردکن از برندهای معتبر

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

در میان انواع غذاهای ملل، غذاهای ایرانی جز خوشمزه ترین غذاها محسوب میشوند. عطر و طعم و ادویه های ایرانی باعث می شود هرکسی حتی با دیدن رنگ غذا، میل به خوردن آن پیدا کند. اما یکی از دردسر های بزرگ این غذاها، وقت گیر بودن آنهاست. اگر دقت کنیم تقریبا بیشتر زمان آماده سازی مواد اولیه، صرف خرد کردن و ریز کردن مواد غذایی است. این کار به طور دستی و با چاقو، علاوه بر خطرناک بودن و احتمال بریدن دست، بسیار کار طاقت فرساییست بخصوص اگر چاقو کند، و حجم مواد غذایی زیاد باشد.

اغلب ما برای اینکه بخواهیم در وقت صرفه جویی کنیم و مجبور نباشیم هربار زمان زیادی را صرف خرد کردن کنیم، ترجیح میدهیم یک بار در حجم زیاد، تمامی سبزیجات را خرد و فریز کنیم که این کار تازگی مواد غذایی را از بین میبرد.

خریدن سبزیجات آماده موجود در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها نیز ایده ی خوبی نیست چرا که در وهله اول آنها نیز فریز شده، و تازه نیستند. دوم اینکه شما هرگز از بهداشت آنها اطلاعی نخواهید داشت. این که آیا قبل از خرد شدن خوب شسته و ضدعفونی شده است؟ و یا آیا آن سبزیجات به هنگام خرد شدن از تازگی لازم برخوردار بوده اند یا نه.

تمام این فکرها و استرس ها با خرید یک دستگاه خردکن کوچک حل می شود.

به هنگامی که از سرکار برمیگردید و وقت و انرژی زیادی برای پخت غذا ندارید، می توانید به راحتی مواد غذایی را داخل خرد کن ریخته، آنها را ریز کنید و به سرعت یک سوپ خوش طعم برای خود حاضر کنید.

در این مطلب، امروز، ما با مقایسه ی چند خردکن از بهترین برندهای دنیا، به شما در یک خرید آسان و مطمئن کمک میکنیم.

خردکن بوش مدل MMR 15A1

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت بالا
  • سه تیغه
  • ظرفیت بالا
  • قطعات جدا شونده

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

محصولات برند بوش به دلیل کیفیت بالا، دوام و ماندگاری قطعات و موتور الکتریکی، جز برترین‌ها در حوزه لوازم خانگی در جهان دسته بندی می‌شود و دارای جایگاه ویژه ای در میان سایر برندهای لوازم خانگی می‌باشد. این برند آلمانی با طراحی های هوشمندانه و عملکرد مطلوب خود در طی سالیان دراز، توانسته محبوبیت خود را در بین مردم حفظ کند.

این دستگاه با داشتن قدرت بالا، توانایی خرد کردن سبزیجات، میوه، گوشت و تمامی موادغذایی را داراست. شما علاوه بر خرد کردن میوه و سبزیجات، میتوانید با استفاده از تیغه ی مناسب یخ خرد کن، بدون اینکه کوچکترین آسیبی به این دستگاه برسد، یخ را نیز خرد کنید. این محصول علاوه بر تیغه ی خردکن سبزیجات و تیغه ی یخ خردکن، شامل یک تیغه ی دیگر نیز می باشد که می توانید برای زدن سس، تخم مرغ و خامه از آن استفاده کنید.

سایز مخزن این خردکن حدودا یک و نیم لیتر است پس از بابت حجم مواد غذایی نگران نباشید. قطعات این دستگاه به راحتی قابل جدا شدن و قابلیت قرار دادن در ماشین ظرفشویی را دارد. کار با این محصول بسیار ساده است. بعد از ریختن مواد غذایی به داخل مخزن، کافیست بالای دستگاه را به سمت پایین فشار دهید که عملیات خرد شدن آغاز شود.

این دستگاه عملکرد بسیار خوب و کیفیت بسیار بالایی دارد و میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد چرا که بوش همواره در تولید لوازم برقی خانگی، چه کوچک و چه بزرگ، جز اولین ها و بهترین ها بوده است.

خردکن مولینکس مدل A320R1

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • همراه با کاردک
  • با دوام
  • قطعات جدا شونده

نقاط ضعف

  • قیمت بالا
  • ظرفیت پایین
  • تک تیغه

مولینکس یک شرکت قدیمی و معتبر فرانسویست که از گذشته در زمینه تولید و طراحی لوازم خانگی فعالیت میکرده است. مولینکس همواره سعی کرده سبک خود را حفظ کند و با طراحی های ساده و کلاسیک، ظاهر محصولات خود را تا به اکنون دست نخورده نگه داشته است.

بدنه و مخزن خردکن مولینکس از جنس پلاستیک فشرده است که باعث سبکی و سهولت نظافت این دستگاه می شود. همچنین تمامی این قطعات، قابل جدا شدن و شسته شدن در ماشین ظرفشویی هستند.

سبکی این محصول باعث تکان خوردن و یا لرزیدن آن نمی شود چرا که در زیر خردکن، پایه های لاستیکی وجود دارند که از لرزش دستگاه جلوگیری میکنند. حجم مخزن این محصول به نسبت کوچک است و‌مناسب خانواده های کم جمعیت است.

استفاده ی آن نیز بسیار راحت است زیرا پس از ریختن‌ مواد در مخزن خردکن، کافیست درب آن را محکم بسته و آن را به سمت پایین فشار دهید تا دستگاه شروع به خرد کردن کند. این محصول به همراه یک عدد کاردک به شما عرضه می شود که به وسیله ی آن بتوانید مواد غذایی را راحت تر به بیرون از مخزن انتقال دهید.

خردکن فلر مدل CH401

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • دو تیغه
  • ظرفیت بالا
  • قطعات جدا شونده

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

برند فلر یک برند آلمانی است که از سال ۱۹۹۴ در این کشور تاسیس شد.

در‌حال حاضر تولیدات این کمپانی در ترکیه و چین، تحت لیسانس آلمان صورت میپذیرد. فلر شاید در میان برندهای بزرگ دنیا کمتر شناخته شده باشد اما به علت کیفیت بسیار بالا توانسته راه خود را در خانه ها پیدا کند و شهرت زیادی برهم زند. جنس بدنه و‌ مخزن این دستگاه از پلاستیک‌ فشرده و مقاوم ساخته شده است و کاربرد آن بسیار آسان است.

این محصول دارای دو تیغه ی خردکن و همزن است که میتوان از تیغه ی سه پره ی آن برای خرد کردن گوشت و‌ میوه و سبزیجات و آجیل، و از تیغه ی همزن آن برای زدن تخم مرغ و سس و یا خامه و حتی مخلوط کردن موادغذایی استفاده کرد.

استفاده ی این محصول این گونه است که پس از ریختن موادغذایی به داخل مخزن، درب را محکم بسته و سر دستگاه را به سمت پایین فشار دهید تا خرد کردن آغاز شود.

مخزن این خردکن دو لیتر حجم دارد پس شما می توانید تقریبا در یک‌ نوبت، مقدار زیادی از سبزیجات و‌مواد غذایی را خرد کنید. تمامی اجزای این محصول نیز قابل جدا شدن است و می توانید آن ها را بشویید یا در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

خردکن همیلتون کد ۵۲۹

خردکن همیلتون کد 529

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • دو تیغه
  • قطعات جدا شونده
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • ظرفیت پایین

همیلتون یک برند آمریکاییست که محصولاتش به سفارش آمریکا، در چین تولید میشود. عمدتا تولیدات این شرکت شامل لوازم خانگی برقی کوچک است و از‌ کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

خردکن این شرکت نیز همانند دیگر محصولات این کمپانی دارای کیفیت بالا و‌طول عمر بسیار زیادی می باشد. جنس بدنه ی این دستگاه از پلاستیک فشرده و محکم ساخته شده و به نسبت مخزن شیشه ای آن، از وزن پایینی برخوردار است.

ظرفیت این مخزن یک لیتر است و دارای دو عپد تیغه می باشد که یکی از آنها مناسب خرد‌کردن میوه و‌سبزیجات و آجیل، و‌ دیگری مناسب زدن تخم مرغ، سس و‌خامه است. استفاده از این محصول نیز بسیار راحت است، کافیست موادغذایی مورد نظرتان را در مخزن خردکن ریخته، تنها دکمه ی دستگاه را فشار دهید تا عملیات خرد کردن آغاز شود‌.

در زیر این خردکن پایه های لاستیکی وجود دارد که از لغزش دستگاه‌ در حین کار جلوگیری میکند. همچنین تمامی اجزای این محصول قابل تفکیک و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داراست و‌ با داشتن تیغه های استیل ضد زنگ، رطوبت موجود در ماشین ظرفشویی روی آن تاثیری نمیگذارد.

جمع بندی

خردکن های بالا، همه جز خردکن های تک کاره ی موجود در بازار هستند و‌همانطور که مرور کردیم، قابلیت های تمامی آنها به‌ خرد کردن و مخلوط کردن محدود میشدند. اما اگر‌ به‌ دنبال کالایی باکیفیت بسیار بالا و دوام چندین ساله هستید، پیشنهاد ما به شما خردکن بوش مدل MMR 15A1 و مولینکس مدل A320R1 است.

شما میتوانید با توجه به نیازهای‌ خود، نقاط قوت و ضعف این‌ دو محصول را باهم مقایسه کرده و در نهایت انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

خردکن فلر با دارا بودن ظرفیت بسیار بالا می‌تواند برای خرد کردن حجم بالایی از مواد غذایی، بسیار مناسب باشد و از کیفیت خوبی نیز برخوردار است.
پس اگر استفاده ی شما از خردکن به طور روزانه و در حجم بالاست، این محصول گزینه ی بسیار مناسبی است.

حال اگر میخواهید یک‌ دستگاه خردکن با کارایی معمولی بخرید که ضمن کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشد، خردکن همیلتون می تواند به‌ نیاز شما به خوبی پاسخ دهد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار