راهنمای خریدلوازم خانگی

کدام دستگاه قهوه ساز را بخریم؟ معرفی ۴ مدل پرفروش در بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

خواب یکی از مهم ترین و البته لذت بخش ترین نیازهای بدن است. جدایی از تخت خواب نیز برای برخی از ما یکی از مشکل ترین کارهای دنیاست به خصوص در یک صبح خنک زمستانی، چه کسی حاضر است رخت خواب گرم و نرم خود را به هوای سرد زمستان ترجیح دهد؟

اما مشغله های کاری سنگین ما را وادار به بیدار شدن میکنند و باید به هر نحوی کسلی بعد از خواب را از بین ببریم. قهوه اولین چیزی است که به ذهن ما میرسد چرا که با داشتن کافئین بالا، موجب سرحالی و افزایش انرژی میشود.

اما اگر به قهوه های بسته بندی شده ی آماده فکر میکنید، همین الان دست نگه دارید زیرا این محصولات دارای اسانس قهوه و درصد بالایی از شکر است و صرفا طعم قهوه میدهند و‌ نه بیشتر. بهترین کار خریدن یک قهوه ساز باکیفیت و‌ مناسب است که هر روز صبح، عطر و بوی قهوه ی واقعی سراسر خانه را پر کند و شما با صرف تنها یک فنجان قهوه ی تازه دم، انرژی روز خود را تامین کنید.

در این مطلب، ما با معرفی چهار قهوه ساز از مطرح ترین برندهای دنیا، این خرید را برای شما آسان میکنیم.

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7447

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • قیمت مناسب
  • فیلتر قابل تعویض و قابل شستشو
  • ظرفیت تا ۱۵ فنجان
  • بادوام
  • دارای همزن

نقاط ضعف

  • نداشتن گرم نگهدارنده
  • سیم کوتاه

کمپانی فیلیپس جز موفق ترین شرکت ها در زمینه ی وسایل برقی و خانگیست. این شرکت هلندی توانسته با ارائه کالاهای باکیفیت، خود را به یکی از برندهای مطرح دنیا تبدیل کند.

این قهوه ساز نیز جز دسته کالاهاییست که فیلیپس با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی ارائه داده است. جنس بدنه ی بیرونی آن پلاستیک، و دارای یک قوری بسیار باکیفیت است. این قوری، شیشه ای و‌ کاملا مقاوم به سرد و گرم شدن است و به آسانی نمیشکند.

یک میله ی گردان نیز در وسط قوری طراحی شده که با چرخیدن، از ته نشین شدن قهوه جلوگیری میکند. ظرفیت این محصول حدودا یک و‌نیم لیتر و درجه بندی آن به ازای هر یک فنجان است. حدودا میتوان بین ده تا پانزده فنجان قهوه را در هر نوبت سرو کرد.

از مزایای این دستگاه فیلتر قابل شستشو و قابل تعویض آن است؛ نداشتن گرم نگهدارنده یکی از معایب این محصول است چرا که تنها در یک زمان مشخص میتوانید قهوه تان را سرو کنید. اما با توجه به دیگر ویژگی های این قهوه ساز، این، عیب بزرگی به نظر نمی‌آید.

قهوه ساز بوش مدل TKA8011

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت بی نظیر
  • فیلتر دائمی
  • سیم بلند
  • ظرفیت بالا
  • دارای چکه گیر
  • محفظه قابل تفکیک

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

محصولات برند بوش به دلیل کیفیت بالا، دوام و ماندگاری قطعات و موتور الکتریکی، جز برترین‌ها در حوزه لوازم خانگی در جهان دسته بندی می‌شود و دارای جایگاه ویژه ای در میان سایر برندهای لوازم خانگی می‌باشد. این برند آلمانی با طراحی های هوشمندانه و عملکرد مطلوب خود در طی سالیان دراز، توانسته محبوبیت خود را در بین مردم حفظ کند.

ممکن است گاهی به دلیل قیمت بالا قید برخی از برندهای معروف را بزنیم و سمت کالاهای چینی برویم اما برخی برندها همواره ارزش این را دارند که چشم بسته و بدون فکر کردن به قیمت آن ها، محصولاتشان را خریداری کنیم. بوش یکی از شرکت هاییست که محصولاتش به دلیل استفاده از برترین مواد اولیه، حتی پس از چندین سال استفاده ی دائم، احتیاج به تعمیر ندارند.

قهوه ساز بوش یک وسیله ی بی نظیر برای آشپزخانه ی شماست. این دستگاه با داشتن فیلتر دائمی، خیال شما را از بابت تعویض فیلتر راحت کرده. کار با این قهوه ساز بسیار راحت است و آب را سریع جوش می‌آورد و سپس به یک قوری شیشه ای مقاوم انتقال پیدا میکند.

در مورد این محصول نگران لک قهوه نباشید چرا که این محصول دارای سیستم چکه گیر است و هرگز لک قهوه را بر روی سطح دستگاه نخواهید دید. در‌ میان قهوه سازها، اکثر قطعات غیر قابل تفکیک هستند اما قهوه ساز بوش تا حدودی این شرایط را برای شما فراهم کرده تا راحت تر دستگاه را تمیز کنید.

همچنین این دستگاه دارای یک‌ محفظه نگهداری سیم نیز می‌باشد که باعث میشود آشپزخانه شما ظاهر مرتب تری را داشته باشد.

قهوه ساز مولینکس مدل FG370

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • فیلتر قابل تعویض
  • دارای گرم نگهدارنده
  • دارای چکه گیر
  • کیفیت بالا

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

مولینکس یک شرکت فرانسوی با شهرت فراوان است که معمولا کار طراحی و ساخت لوازم برقی کوچک خانگی را برعهده دارد اما با مرغوب ترین کیفیت ممکن آنها را به بازار ارائه میدهد.

قهوه ساز این شرکت نیز سند محکمی بر جمله ی قبل است چرا که با فروش بالا ثابت کرده هنوز مولینکس در میان مردم محبوبیت و جایگاه والایی دارد. این محصول با داشتن بدنه ای از ترکیب پلاستیک و فلز، ظاهر بسیار زیبا و مدرنی به آشپزخانه ی شما خواهد داد.

جنس قوری آن نیز شیشه ای و مقاوم به حرارت است پس در حین استفاده اصلا نگران ترک خوردن یا شکستن قوری نباشید. طراحی های مولینکس ساده و زیباست پس برای استفاده از این دستگاه هرگز دچار سردرگمی نخواهید شد. فیلتر این قهوه ساز قابل تعویض است و قطعات آن تا حدودی قابلیت باز شدن را دارند اما قابل جدا شدن نیستند.

اگر میخواهید در یک‌ مدت زمان طولانی قهوه‌تان را صرف کنید، مولینکس با تعبیه ی سیستم گرم نگهدارنده، این شرایط را برای شما فراهم کرده تا بتوانید تا هر زمان که دوست داشتید از قهوه ی خود لذت ببرید. همچنین این محصول با داشتن سیستم چکه گیر، از ریختن قطرات قهوه روی صفحه گرم نگهدارنده جلوگیری میکند و قهوه ساز شما تمیز باقی میماند.

قهوه ساز مباشی مدل ECM2009

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • دارای چکه گیر
  • سینی قابل شستشو
  • فیلتر دائمی
  • دارای گرم نگهدارنده
  • امکان درست کردن چندین نوشیدنی

نقاط ضعف

  • قیمت بالا
  • کیفیت متوسط

مباشی یک برند ژاپنی است که از سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرده و کار تولید لوازم برقی را بر عهده دارد. اما هنگامی که قهوه ساز را جستجو میکنید، مباشی نامیست که زیاد به آن برخورد میکنید چرا که بیشتر تمرکز خود را بر تولید انواع قهوه سازها، چه بزرگ و صنعتی و چه نیمه صنعتی، گذاشته است.

یکی از مزیت هایی که این محصول را از دیگر قهوه سازها متمایز میکند، امکان درست کردن چندین نوع قهوه با یک دستگاه است.

شما میتوانید علاوه بر اسپرسو، آمریکانو، موکا، لته و کاپوچینو را نیز درست کنید و لذت ببرید و در هنگامی که مایل به خوردن نیستید، فنجان را روی صفحه ی گرم نگهدارنده قرار دهید تا نوشیدنی شما تازگی خود را از دست ندهد.

جنس فیلتر این دستگاه از استیل ضد زنگ و غیر قابل تعویض است. قابلیت تولید فوم شیر و قهوه ی غلیظ با بخار نیز یکی دیگر از ویژگی های این محصول است.
سینی چکه گیر این قهوه ساز نیز قابل جدا شدن و قابل شستشو است. این دستگاه به دلیل نیمه صنعتی بودن میتواند نوشیدنی هایی فراتر از نوشیدنی های قهوه ساز های معمولی را تهیه کند و رنگ و جانی دیگر به خانه ی شما بدهد.

جمع بندی

برای فردی که به طور روزانه مصرف قهوه دارد و به نحوی به خوردن قهوه اعتیاد پیدا کرده، خریدن یک قهوه ساز خوب امری بسیار ضروری است.

اگر فردی هستید که استفاده ی هر روزه از قهوه دارید و میخواهید به طور حرفه ی انواع نوشیدنی ها را به شکل درست، تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما قهوه ساز مباشی مدل ECM2009 است چرا که ضمن خوردن یک قهوه ی خوب، یک کافه ی کوچک را در آشپزخانه ی خود افتتاح خواهید کرد.

اگر صرفا اهل تنوع دادن در نوع نوشیدنی نیستید و دستگاهی لازم دارید که ضمن استفاده ی آسان، یک قهوه ی ناب به شما تحویل دهد، قهوه ساز مولینکس مدل FG370 انتخاب بسیار مناسبیست چرا که از لحاظ کیفیت و کارایی در درجه ی بالایی است و از همه مهمتر، مولینکس به این راحتی ها آشپزخانه ی شما را رها نمیکند!

اما اگر علاوه بر کارایی و‌کیفیت، در وهله ی‌ اول قیمت یک محصول برای شما اهمیت دارد، قهوه ساز فیلیپس مدل HD7447 نیز یک محصول ماندگار و بادوام است‌ و‌ میتواند تا چندین سال برای شما خدمت کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار