اخبار فناوریسامسونگموبایل

گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس نیز به نمایشگر LTPO مجهز خواهند شد

گزارشی ادعا می‌کند که سامسونگ سرانجام قصد دارد یکی از ویژگی‌های اصلی مدل اولترا سری گلکسی اس را به نسخه‌های استاندارد و پلاس بیاورد.

گلکسی اس ۲۱ اولترا اولین گوشی سری گلکسی اس بود که با نمایشگر LTPO همراه شد. این فناوری کنترل کاملی روی نرخ نوسازی نمایشگر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و به کاهش مصرف انرژی نیز کمک شایانی می‌کند. با این وجود، گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس از نمایشگرهای قدیمی بهره می‌بردند که تنها از انتخاب‌های محدودی از نرخ نوسازی پشتیبانی می‌کنند.

متاسفانه گلکسی اس ۲۲ / اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۳ / اس ۲۳ پلاس نیز از همین نمایشگرها استفاده می‌کنند ولی حالا به نظر می‌رسد سامسونگ سرانجام قصد دارد نمایشگر نسخه‌های استاندارد و پلاس سری گلکسی اس را بهبود ببخشد.

 

افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe ادعا کرده است که گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس به نمایشگر LTPO مجهز خواهد شد. در این راستا، قابلیت نرخ نوسازی متغیر برای این دستگاه‌ها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این موضوع به کاهش مصرف باتری پرچمداران سامسونگ نیز منجر شود. در ادامه این گزارش، Ice Universe اذعان داشته است که نمایشگر جدید گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس از حاشیه نمایشگر نازک‌تری بهره خواهد برد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعات دیگری پیرامون گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس وجود ندارد و تنها می‌دانیم که این دو گوشی از دوربین سلفی نسل قبلی یعنی سنسور ۱۲ مگاپیکسلی Dual Pixel بهره خواهند برد.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات قبلی، گلکسی اس ۲۴ اولترا با بهبودهای فراوانی مانند سرعت شارژ بالاتر و دوربین تله‌فوتو جدید همراه خواهد شد. به نظر می‌رسد نمایشگر باکیفیت‌تر نیز جزوی از بهبودهای گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس خواهد بود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار