سامسونگموبایل

گلکسی ای 32 فایو جی با سیستم عامل اندروید 11 در راه است

این طور که به نظر می‌رسد، گوشی‌های هوشمند سال 2021 سامسونگ به صورت پیش فرض به اندروید 11 مجهز خواهند بود و حتی مدل‌های مقرون به صرفه‌ای مانند گلکسی ای 32 فایو جی (Galaxy A32 5G) نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

اخیراً اسکرین شاتی از صفحه تست HTML5 در گوشی گلکسی ای 32 فایو جی فاش شده که نشان می‌دهد این گوشی با شماره مدل SM-A326B از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. البته مشخص نیست که اندروید 11 در قالب OneUI 3.0 بر روی این گوشی نصب شده یا از OneUI 3.1 استفاده گردیده که قرار است که همزمان با سری گلکسی اس 21 رونمایی شود. شایان ذکر است که بر اساس نتایج تست‌های بنچمارک، نصب بودن اندروید 11 به صورت پیش فرض بر روی گوشی‌های سری اس 21 نیز محرز شده است.

تست HTML5 گلکسی ای 32 فایو جی

گلکسی ای 32 فایو جی مجهز به صفحه نمایشی با نسبت ابعاد 20 به 9 خواهد بود که در رندرهای CAD که اخیراً توسط OnLeaks منتشر شده بود، مشاهده می‌شود. نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی دارای بریدگی یک بریدگی V شکل (Infinity-V) برای تعبیه دوربین سلفی خواهد بود. دوربین چهارگانه پشتی هم کاملاً مشابه آن چیزی است که در مدل فعلی گلکسی ای 31 مشاهده می‌شود. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بودهد و در کنار آن از یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز استفاده شده است.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که به‌روزرسانی اندروید 11 برای گوشی‌های نسل فعلی سامسونگ از جمله سری اس 20 و نوت 20 در دست تهیه بوده و البته این آپدیت برای سری‌های قدیمی‌تر اس 10 و نوت 10 و همینطور گوشی‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ نیز عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار