موبایلموتورولا

گوشی موتورولا موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ در آمازون فهرست شد

با توجه به مشخصات منتشرشده در آمازون، موتورولا برای موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ چهار دوربین پشت در نظر گرفته است. این محصول از قلم دیجیتال بهره می‌برد و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

موتورولا موتو جی استایلوس را ماه آوریل معرفی کرد و کمی بعد متوجه شدیم این شرکت در حال ساخت مدل جدید این تلفن همراه هوشمند است. این محصول می‌تواند با نام موتو جی استایلوس و در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شود. هنوز نمی‌دانیم این گوشی کی رسما معرفی  خواهد شد؛ اما وب‌سایت آمازون اولین اطلاعات و حتی تصاویر رسمی آن را منتشر کرده است.

گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۱

موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ صفحه‌نمایشی مانند مدل ۲۰۲۰ دارد؛ اما با یک دوربین بیشتر در پشت و به نظر می‌رسد مدل ۲۰۲۱ به چهار دوربین پشت مجهز شده است. با توجه ‌به شایعات قبلی، دوربین اصلی موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ حسگر ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو روی این گوشی قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

بر اساس تصاویر منتشرشده از موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ ،حسگر اثر انگشت روی لبه سمت راست آن قرار گرفته است. این حسگر روی مدل قبلی در پشت گوشی قرار دارد.

 

موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ از قلم دیجیتال برخوردار است که داخل گوشی قرار می‌گیرد. این گوشی پورت USB-C دارد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد.

با توجه به فهرست آمازون، موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ با اندروید ۱۰ راهی بازار می‌شود و ۴ گیگابایت رم دارد. باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. شایعات قبلی به این موضوع اشاره کرده‌اند که موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۵ بهره می‌برد و صفحه‌نمایش ۶٫۸۱ اینچی با وضوح +Full HD و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

قیمت گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۱

موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ با قیمت ۳۳۹ دلار راهی بازار می‌شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار