اخبار سینما و تلویزیونفیلم وسریال

سریال قورباغه توقیف شد؟! / قورباغه 3 آذر پخش نمی‌شود!

سریال قورباغه جدیدترین اثر هومن سیدی است. فرایند انتشار سریال آنقدر پیچیده شده که حالا بعد از 3 سال از زمان تولید، برای سومین بار تاریخ انتشار آن به تعویق افتاد

قورباغه سریالی ایرانی به کارگردانی هومن سیدی است. جالب است که نوید محمدزاده برای اولین بار با سریال قورباغه به رسانه شبکه خانگی می‌آید. طبق آخرین خبرها که از صفحه اینستاگرام سریال قورباغه منتشر شد، وبسایت نماوا، پخش انحصاری این سریال را خریداری کرده و با این اوصاف، فیلیمو از این رقابت دست خالی بر می‌گردد. در ماه‌های اخیر این سرویس Vod تمام تلاش خود را انجام دادند تا پخش انحصاری قورباغه را در دست بگیرند که در نهایت نماوا موفق‌تر بود.

این سریال 16 قسمتی قرار بود از 3 آذر هر هفته دوشنبه پخش شود اما به دلایلی نامعلوم برای سومین بار، انتشار آن به تعویق خورد. هومن سیدی 21 آبان در اینستاگرام در ارتباط با این تعویق نوشت:

 

اکنون، در این لحظه تهیه کننده محترم به بنده رسما اعلام کرده که مجدد امکان پخش در ((آذر)) هم وجود ندارد و ما باید به خواسته ارشاد پخش رو به اول ((دی ))ماه موکول کنیم. چرا؟ من و تهیه کننده بسیار زیاد حسن نیت خود را اثبات کردیم و با شورای پروانه نمایش کمال همکاری را داشتیم. فقط و فقط به دلیل اینکه زحمت چند ساله این تیم دیده شود و مردم بتوانند این سریال را ببینند. جناب آقای انتظامی! لطفا جوابی صریح به بنده و مخاطبان بدهید. چطور ممکن است که ما با داشتن پروانه نمایش از شورای محترم همچنان بلاتکلیف بمانیم؟ ما مجبوریم تاریخ پخش را به اول ((دی ))ماه موکول کنیم. کسی هست که این اطمینان را بدهد که دی به بهمن یا اسفند یا به هر ترتیبی به سال بعدی موکول نخواهد شد؟ لطفا بفرمایید در این لحظه سریال (( قورباغه)) توقیف گردیده است یا خیر؟

 

فهرست مطالب:

داستان سریال قورباغه
تیزر سریال قورباغه ساخته هومن سیدی
بازیگران سریال نمایش خانگی قورباغه
کارگردان و تهیه کننده سریال قورباغه
زمان پخش سریال قورباغه

داستان سریال قورباغه

هنوز اطلاعات زیادی درباره داستان سریال قورباغه در دست نیست. اما از آنجایی که سیدی همواره در فیلم‌هایش فضاهایی مخصوص به خودش را به وجود آورده است، انتظار می‌رود که اولین سریال او هم داستان بکر و فضای جالبی داشته باشد. همچنین آنطور که در تیزر سریال قورباغه می‌بینیم، گویا باید منتظر سریالی هیجان‌انگیز و حتی اکشن باشیم. به تازگی در اینستاگرام رسمی این سریال درباره آن نوشته شد:

قصه «قورباغه» را هومن سیدی نوشته و این اولین باری است که نوید محمدزاده و صابر ابر جلوی دوربین یک سریال هنرنمایی می‌کنند. عبور از مرزهای ذهنی، کسب قدرت و ثروت و تغییر انسان‌ها در شرایط با گذشت زمان بخش‌هایی از دغدغه‌های شخصیت‌های روایت‌گر این سریال است؛ سه جوان ساکن اکباتان با یک اتفاق ساده وارد ماجرایی عجیب و پیچیده می‌شوند و…

بازیگران سریال نمایش خانگی قورباغه

در این قسمت با بازیگران سریال قورباغه بیشتر آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

نوید محمدزاده

بازیگران سریال قورباغه / تهیه کننده سریال قورباغه

همانطور که پیشتر گفتیم، نوید محمدزاده از بازیگران اصلی سریال قورباغه است و این اولین تجربه حضور محمدزاده در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. نوید محمدزاده متولد 17 فروردین 1365 در استان ایلام است. محمدزاده برای اولین بار با فیلم «آن دو» به کارگردانی بهروز قبادی در سال 1387 وارد دنیای سینما شد. در سال 1394 او در فیلم «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی بازی کرد و استعدادش مورد توجه همگان قرار گرفت. از آخرین فیلم‌های محمدزاده می‌توان به «متری شیش و نیم» و «سرخ‌پوست» اشاره کرد.

صابر ابر

تریلر سریال قورباغه / سریال نمایش خانگی قورباغه

صابر ابر یکی دیگر از بازیگران مطرح سریال قورباغه است. این بازیگر تئاتر و سینما در تاریخ 18 خرداد 1363 در تهران به دنیا آمده است. فیلم سینمایی «شاعر زباله‌ها» محصول سال 1384 و به کارگردانی محمد احمدی، اولین تجربه بازیگری صابر ابر در سینما بود. با اینکه نزدیک به 15 سال است که ابر در حرفه بازیگری فعالیت داشته، اما چندان در تلویزیون دیده نشده و در سریال شاخصی بازی نکرده است؛ البته او علاوه بر سینما، در تئاتر هم حضور پررنگی داشته و دارد. با این حال به زودی می‌توانیم شاهد حضور این بازیگر در شبکه نمایش خانگی باشیم. آخرین حضور صابر ابر در فیلم متفاوت «مسخره‌باز» محصول سال 1397 و به کارگردانی همایون غنی‌زاده بود.

سحر دولتشاهی

سریال شبکه نمایش خانگی قورباغه

سحر دولتشاهی هم در سریال ایرانی قورباغه بازی می‌کند. دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 در تهران است و در سال 1380 با نمایش «نیمروز خواب‌آلود» به کارگردانی آیت نجفی وارد عرصه بازیگری شد. اولین حضور سحر دولتشاهی در سینما در سال 1384 و با فیلم «چهارشنبه‌سوری» به کارگردانی اصغر فرهادی بود. در سال‌های اخیر او در فیلم‌هایی مانند «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی و محصول سال 1396 و «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی و محصول سال 1396 حضور داشته است. آخرین فیلم او ساخته نیکی کریمی‌ست و «آتابای» نام دارد و دولتشاهی با این فیلم در جشنواره فیلم فجر 98 هم حضور یافته است.

دولتشاهی در سریال‌های مختلفی هم مانند «کتاب‌فروشی هدهد» محصول سال 1385 و «توطئه فامیلی» محصول سال 1389 حضور داشته است. همچنین جالب است بدانید که سریال قورباغه اولین تجربه حضور دولتشاهی در رسانه خانگی نیست و او پیش از این با سریال‌های «قلب یخی»، «عالیجناب» و «ساخت ایران 2» در این رسانه حضور داشته است.

فرشته حسینی

سریال ایرانی قورباغه

از دیگر بازیگران سریال قورباغه می‌توانیم به فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 اشاره کنیم. این بازیگر جوان که ملیتی افغانستانی-ایرانی دارد، پیش از این در فیلم‌هایی مانند «رفتن»، «شکستن همزمان بیست استخوان» و «سونامی» حضور یافته است.

سایر بازیگران

زمان پخش سریال قورباغه

علاوه بر این یونا تدین بازیگر کودک ایرانی هم در سریال قورباغه به بازی پرداخته است. یونا متولد 23 اسفند 1388 در تهران است که با سریال «بچه‌مهندس» در بین مردم معروف و حتی محبوب شد. او همچنین در دو فیلم «قصر شیرین» و «نقطه کور» هم به ایفای نقش پرداخته است.

از بازیگران دیگری که حضورشان در سریال قورباغه تایید شده است می‌توانیم به نوید پورفرج اشاره کنیم. این بازیگر متولد 4 اردیبهشت 1367 در کرمانشاه است. پورفرج از شاگردهای هومن سیدی بوده و در فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به کارگردانی سیدی هم بازی کرده است. همچنین باید اشاره کنیم که خود هومن سیدی هم در سریال شبکه نمایش خانگی قورباغه بازی می‌کند.

سریال قورباغه کی پخش میشود


کارگردان و تهیه کننده سریال قورباغه


همانطور که پیشتر گفتیم، سریال قورباغه ساخته هومن سیدی است. هومن سیدی متولد 8 آذر 1359 در رشت است. او دیپلم گرافیک دارد و با حضور در کلاس‌های بازیگری به دنیای بازیگری و سینما راه پیدا کرده است. سیدی در سال 1383 با فیلم «یک تکه نان» به کارگردانی کمال تبریزی وارد سینما شد. 6 سال بعد، یعنی در سال 1389 او اولین فیلمش را با نام «آفریقا» ساخت.

سریال قورباغه چند قسمت است

«سیزده» محصول سال 1391، «اعترافات ذهن خطرناک من» محصول سال 1393، «خشم و هیاهو» محصول سال 1394 و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» محصول سال 1396 فیلم‌های دیگر سیدی هستند. هومن سیدی در سریال‌هایی مانند «راه بی‌پایان» محصول سال 1386، «در چشم باد» محصول سال 1389، «تا ثریا» محصول سال 1390 و «مهرآباد» محصول سال 1392 بازی کرده است. اما او تابحال سریالی را خودش کارگردانی نکرده و قورباغه اولین سریال اوست. البته این اولین تجربه هومن سیدی در رسانه خانگی نیست و او قبلا با سریال‌های «عاشقانه» محصول سال 1395 و «گلشیفته» محصول سال 1396 در این رسانه به عنوان بازیگر حضور داشته است.


زمان پخش سریال قورباغه


سریال قورباغه نمایش خانگی

زمان فیلمبرداری سریال قورباغه به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویض افتاد. با این وجود، کار فیلمبرداری تا پایان بهار 1399 به پایان رسید. طبق آخرین خبرها، قرار بود سریال قورباغه از 3 آذر 99 و هر دوشنبه منتشر شود. اما طبق اخبار جدید باید تا اوایل دی ماه 99 منتظر پخش آن باشیم. این سریال در 16 قسمت ساخته شده و با این اوصاف شبکه نمایش خانگی حدود 4 ماه را با داستان‌های سریال قورباغه سپری خواهد کرد.

در این مقاله با یکی از جدیدترین عناوین شبکه نمایش خانگی آشنا شدیم. سریال قورباغه در حال ساخت است و با اینکه اطلاعات زیادی از داستان آن هنوز منتشر نشده، اما با توجه به تیزر آن به نظر می‌رسد که سریال جذاب و متفاوتی باشد. همچنین کارگردان سریال قورباغه هومن سیدی است که جزو کارگردان‌های جوان و خلاق سینمای ایران محسوب می‌شود.

آیا شما از طرفداران فیلم‌های هومن سیدی هستید و انتظار تماشای اولین سریال این بازیگر و کارگردان بااستعداد را می‌کشید؟ با توجه به تیزر، به نظر شما قورباغه چگونه سریالی خواهد بود؟ شما می‌توانید نظرات خودتان را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار