لوازم دیجیتال

۶ رکوردر باکیفیت صدا در سال ۲۰۲۰ از برندهای معتبر جهانی

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

ضبط کننده‌های صدا وسیله جدید و بسیار کاربردی هستند که وجود آن برای بعضی از شغل‌ها الزامی است. اگر شما به عنوان خبرنگار فعالیت می‌کنید یا در شغل خود نیاز به ضبط فایل‌های صوتی دارید، حتما باید یک ضبط کننده صدای باکیفیت را به همراه داشته باشید.

امروزه پیشرفت وسائل الکترونیک به صورتی است که با در دست داشتن یک دستگاه کوچک، می‌توان امکانات فراوانی را به دست آورد. ضبط کننده‌های صوتی نیز از این امکانات متنوع بهره می‌برند و در ظرفیت‌های عالی عرضه شده‌اند.

ظرفیت‌های مناسبی برای ضبط کننده‌های الکترونیکی کنونی فراهم شده است که این ظرفیت تا چندین گیگابایت است. همچنین، کاربر می‌تواند در صورت نیاز با نصب کارت حافظه خارجی، ظرفیت ضبط صدا را تا میزان قابل توجهی افزایش دهد. در صورتی که از افرادی هستید که نیاز به ضبط فایل‌های صوتی زیادی‌ دارید، توجه به ظرفیت داخلی و امکان نصب کارت حافظه خارجی برای‌تان بسیار با اهمیت است.

نکته جالب این محصولات قابلیت حمل آسان آن‌ها است که می‌توان در هر شرایط و هر جایی از آن‌ها استفاده کرد.

از دیگر امکانات این ضبط کننده‌ها امکان ذخیره‌سازی و پخش فایل‌های موسیقی است که از نکات مثبت آن‌ها محسوب می‌شود.

در این مطلب قصد داریم چند عدد از بهترین ضبط کننده‌ها را از برندهای معروف معرفی کنیم.

ضبط کننده صدا سونی مدل ICD-PX470

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

  • کیفیت عالی ساخت
  • برند معتبر
  • وزن پایین
  • ظرفیت مناسب حافظه

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا

سونی یکی از معروفترین سازندگان تجهیزات الکترونیک است که این بار محصول خود را با عنوان ICD-PX470 روانه بازار کرده است. این ضبط کننده تنها ۷۴ گرم وزن دارد و در ابعاد بسیار کوچکی ساخته شده است.

ظرفیت داخلی این محصول سونی ۴ گیگابایت است که قادر است تا۵۰۰۰  فایل صوتی را ذخیره کند. علاوه بر این، خوشبختانه می‌توان کارت حافظه خارجی از نوع میکرو SD را به این ضبط کننده الکترونیکی متصل کرد. گفتنی است، کارت حافظه این دستگاه کوچک تا ۳۲ گیگابایت را پشتیبانی می‌کند.

این محصول سونی دارای صفحه نمایش است که برای نمایش اطلاعات فایل صوتی به کار می‌رود. علاوه بر این، ضبط کننده سونی قادر است فایل‌های صوتی را با فرمت‌های مختلف پخش کند و ضبط آن با فرمت‌های MP3 یا L-PCM امکان‌پذیر است.

این محصول سونی دارای رابط یواس‌بی است و با توجه به عمر باتری بالای آن، می‌توان تا ۶۲ ساعت فایل صوتی در آن ذخیره کرد.

باید اشاره کرد، توان این محصول سونی از طریق دو عدد باتری قلمی تأمین می‌شود که از نوع AAA هستند.

کیفیت خوب با امکاناتی مناسب: ضبط کننده صدا سونی مدل ICD-PX240

ضبط کننده صدا سونی مدل ICD-PX240

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

  • وزن پایین
  • ظرفیت داخلی خوب
  • دارای صفحه نمایش

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا

سونی مدل ICD-PX240 یکی از محصولات باکیفیت این برند است که ظرفیت داخلی ۴ گیگابایتی دارد. این ضبط کننده ۷۲ گرم وزن دارد و امکان ضبط فایل صوتی تا چندین ساعت را فراهم می‌کند.

صفحه نمایش ۱.۵ اینچی برای این محصول سونی استفاده شده است که قابلیت نمایش اطلاعات فایل‌های صوتی را دارد. علاوه بر این، شرکت سازنده امکان پخش فایل‌های صوتی با فرمت MP3 را در این دستگاه فراهم کرده است و باید اشاره کرد، فایل‌های ضبط شده در این دستگاه با فرمت MP3 ذخیره می‌شوند.

رابط یواس‌بی در این ضبط کننده وجود دارد و با توجه به استفاده از باتری‌های آلکالین در آن، ۳۲ ساعت کارکرد برای این ضبط کننده پیش‌بینی شده است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول سونی می‌توان به میکروفون مونو و بلندگوی داخلی، قابلیت ضبط خودکار VOR، فیلتر حذف نویز هوشمند و جک خروجی هدفون اشاره کرد.

ضبط کننده‌ای از برند فیلیپس: ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس مدل DVT1110

ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس مدل DVT1110

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

  • وزن پایین
  • ظرفیت مناسب داخلی
  • دارای صفحه نمایش
  • دارای رابط USB

نقاط ضعف:

  • شارژدهی پایین

فیلیپس مدل DVT1110 از جمله ضبط کننده‌هایی است که با باتری AAA تغذیه می‌شود و بسیار پایین ۴۶ گرمی دارد.

این ضبط کننده ظرفیت داخلی ۴ گیگابایتی دارد که قادر است تا ۱۷ ساعت در مد HD و تا ۲۳ ساعت در مد SP فایل‌های صوتی را ذخیره کند.

۱.۳ اینچ اندازه صفحه نمایش این ضبط کننده است که مدت زمان ضبط و میزان باتری را نمایش می‌دهد. این محصول فیلیپس فایل‌های صوتی را با فرمت WAV ذخیره می‌کند و برای پخش آن‌ها دارای اسپیکر داخلی است.

از ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به قابلیت اتصال به دستگاه کامپیوتر از طریق رابط یواس‌بی اشاره کرد. همچنین، خروجی هدفون در این ضبط کننده قرار داده شده است.

بیشترین ظرفیت حافظه داخلی: ضبط کننده صدا تسکو مدل TR 907

ضبط کننده صدا تسکو مدل TR 907

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

  • طراحی خوش دست
  • ظرفیت مناسب داخلی
  • قابلیت شارژ دوباره باتری

نقاط ضعف:

  • ندارد

ضبط کننده صدای تسکو مدل TR 907 محصولی است که ظرفیت بالایی برای ضبط فایل‌های صوتی فراهم می‌کند. این محصول ۱۴۰ گرم وزن دارد و ظرفیت داخلی آن ۸ گیگابایت است.

شرکت سازنده برای این ضبط کننده قابلیت نصب کارت حافظه خارجی را فراهم کرده است که تا ۶۴ گیگابایت ظرفیت خواهد داشت. فایل‌های صوتی در این دستگاه در فرمت‌های MP3 و WAV ذخیره می‌شوند و امکان پخش آن‌ها توسط اسپیکر وجود دارد.

از مزیت‌های اصلی این محصول وجود باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است که تا ۵۵ ساعت شارژدهی دارد. قابلیت ضبط صدای استریو برای این دستگاه کوچک فراهم شده است و خروجی هدفون در آن وجود دارد. همچنین، این ضبط کننده دارای ویژگی پخش فایل‌های MP3 است که از نکات مثبت آن محسوب می‌شود.

انتخابی عالی با امکانات زیاد: ضبط کننده صدا ریمکس مدل RP1

ضبط کننده صدا ریمکس مدل RP1

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

  • ظاهر زیبا
  • طراحی باکیفیت
  • اسپیکر قدرتمند
  • ظرفیت مناسب داخلی

نقاط ضعف:

  • ندارد

ریمکس مدل RP1 یک ضبط کننده همه کاره است که امکانات بسیار زیادی دارد. وزن این محصول ۶۲.۵ گرم است و ظرفیت داخلی بسیار مناسبی برای آن پیش‌بینی شده است.

این ضبط کننده ۸ گیگابایت ظرفیت داخلی دارد و می‌توان روی آن کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی نیز نصب کرد. صفحه نمایش این محصول از نوع OLED است و ۱ اینچ اندازه دارد. از قابلیت‌های ویژه این محصول ریمکس می‌توان به پخش فایل‌های صوتی با انواع فرمت‌های صوتی و ضبط آن با فرمت‌های WAV و MP3 اشاره کرد.

اسپیکر قدرتمندی در این ضبط کننده قرار دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به باتری قابل شارژ آن اشاره کرد. این باتری قادر است تا ۳۲ ساعت برای ضبط فایل‌های صوتی شارژدهی داشته باشد. ضبط کننده ریمکس RP1 دارای جک هدفون است و می‌توان این محصول را به عنوان یک دستیار همه کاره ضبط صدا به همراه داشت.

انتخابی با قیمت اقتصادی: ضبط کننده صدا تسکو مدل TR 906

ضبط کننده صدا تسکو مدل TR 906

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت خوب
  • طراحی خوش دست
  • کیفیت ضبط صدای خوب
  • وزن پایین
  • ظرفیت داخلی بسیار خوب

نقاط ضعف:

  • ندارد

محصول تسکو مدل TR 906 یکی از ضبط کننده‌های باکیفیت است که وزن ۷۵ گرمی دارد و با ظاهری زیبا طراحی شده است.

ظرفیت ۸ گیگابایتی این ضبط کننده در عمل نیازهای فرد را از نظر یک دستگاه ضبط صوتی برطرف می‌کند. این محصول تسکو دارای صفحه نمایش ۲ اینچی است و فایل‌های صوتی را با فرمت MP3 و WAV ضبط می‌کند.

باتری این محصول ظرفیت مناسب و ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و می‌توان آن را دوباره و چندباره شارژ کرد. با توجه به باتری این ضبط کننده، می‌توان تا ۱۵ ساعت مداوم از آن استفاده کرد و از قابلیت‌های دیگر این محصول وجود درگاه نصب کارت حافظه خارجی و درگاه اتصال هدفون هستند.

علاقه‌مند به خرید ضبط کننده صدا هستید، ولی محصول مورد نظر شما در لیست نبوده برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات مختلف بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار