نقدو بررسی انواع موبایل

بررسی کوتاه پوکو ام 3؛ محصولی میان‌رده با کیفیت بالا و قیمت پایین

پوکو یکی از زیرمجموعه‌های شرکت چینی شیائومی است که گوشی‌های میان‌رده خوب و باکیفیتی تولید می‌کند. پوکو ام 3 (Poco M3) جدیدترین گوشی ساخت این کمپانی است که باز هم به نظر می‌رسد با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و فروش فوق العاده‌ای را تجربه کند. اگر شما هم به دنبال یک گوشی میان‌رده اما باکیفیت هستید، در ادامه دعوت می‌کنیم حتماً با بررسی کوتاه پوکو ام 3 با ما همراه باشید.

گوشی پوکو ام 3

پوکو ام 3 با قیمت پایه 129 دلاری خود که برای مدل 4/64 گیگابایتی آن تعیین شده، یکی از خوش قیمت‌ترین گوشی‌های بازار است و از این لحاظ کمتر محصولی را می‌توان یافت که بتواند با این گوشی گوشی رقابت کند. با وجود قیمت بسیار پایین پوکو ام 3، در داخل جعبه این گوشی تمام اقلام مورد نیاز خود را خواهید یافت و شرکت سازنده هیچ خساستی در این زمینه نداشته است. محتویات جعبه عبارتند از: یک قاب شفاف، یک محافظ نمایشگر پلاستیکی، یک شارژر سریع 20 وات، یک کابل USB، ابزار خارج‌سازی سیم کارت و 3 دست‌بند که دو تای آن‌ها پلاستیکی بوده و یکی هم به صورت بافته شده، است.

محتویات جعبه پوکو ام 3

پوکو ام 3 در جلوی بدنه خود به یک نمایشگر 6.53 اینچی از نوع IPS LCD و با رزولوشن 1080p مجهز شده که روشنایی بسیار خوبی داشته و رنگ‌ها هم به بهترین شکل در آن نمایش داده می‌شوند. حاشیه‌های صفحه نمایش این گوشی کاملاً باریک هستند و زاویه دید نمایشگر هم بسیار خوب است. البته از آنجا که از پانل نمایشگر اولد استفاده نشده، طبیعتاً امکان تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر وجود نداشته اما با این حال عملکرد پوکو ام 3 در زمینه طراحی و نمایشگر کاملاً بالاتر از رده خود قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش پوکو ام 3

با نگاهی به پشت بدنه گوشی می‌توان طراحی جذابی را در بخش دوربین مشاهده کرد که البته کاملاً شبیه به وان پلاس 8 تی سایبرپانک است؛ با این تفاوت که در اینجا به جای لوگوی بازی سایبرپانک 2077، شاهد لوگوی بزرگ POCO هستیم. به غیر از قسمت دوربین که به صورت شیشه‌ای و براق طراحی شده، سایر بخش‌های پانل پشتی ظاهری چرم مانند و مات دارد که باعث خوش دست‌تر شدن گوشی و جلوگیری از لغزش آن می‌شود.

دوربین پشتی پوکو ام 3

دوربین سه‌گانه پشتی در پوکو ام 3 در حقیقت از یک سنسور دوربین استفاده می‌کند که 48 مگاپیکسلی است. دو لنز دیگر که هر دو 2 مگاپیکسلی هستند، برای عکسی ماکرو و تشخیص عمق در نظر گرفته شده‌اند.

در داخل بدنه از تراشه 11 نانومتری اسنپدراگون 662 برای پردازش اطلاعات استفاده شده و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم نیز برای پوکو ام 3 در نظر گرفته شده است. با اینکه اسنپدراگون 662 سریع‌ترین پردازنده میان‌رده بازار نیست اما با این حال عملکرد خوبی دارد و تقریباً تمام بازی‌ها و برنامه‌ها را به شکلی روان اجرا می‌کند.

پوکو ام 3

اما در نهایت باید به یکی از برگ‌های برنده اصلی پوکو ام 3 اشاره کنیم که باتری بزرگ و 6000 میلی آمپری آن است. این باتری بزرگ نه تنها انرژی مورد نیاز گوشی را برای ساعت‌های متمادی تأمین می‌کند، بلکه با پشتیبانی از شارژ معکوس، قادر است تا سایر گوشی‌ها و ابزارهای جانبی را نیز شارژ کند. پوکو ادعا کرده که تنها با یکبار شارژ و با استفاده معمولی، می‌توان 3 روز از گوشی ام 3 استفاده کرد که در نوع خود بسیار جالب توجه است. اگر به یاد داشته باشید روز گذشته هم بررسی کوتاه گلکسی ام 51 را منتشر کردیم که از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و حال بسیار جالب خواهد بود تا رقابت این دو گوشی میان‌رده را در زمینه طول عمر باتری شاهد باشیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار