اخبار سینما و تلویزیون

کمپین بازگشت جینا کارانو به The Mandalorian هزاران امضا جمع‌آوری کرده است

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید دیزنی در اقدامی عجیب و جنجالی جینا کارانو بازیگر نقش کارا دون در سریال The Mandalorian را به خاطر اظهار نظرهایش در فضای مجازی اخراج کرد. حال به نظر می‌رسد تعداد قابل توجهی از هواداران مخالف این تصمیم دیزنی و خواستار بازگشت کارانو به سریال هستند.

به نقل از We Got This Covered، تصمیم اخیر دیزنی مبنی بر اخراج بازیگر «مندلورین» جنجال و دو دستگی بسیاری ایجاد کرد. کسانی که مخالف اظهار نظرهای تند جینا کارانو بودند با قدرت از تصمیم دیزنی حمایت کردند و در مقابل عده کثیری هم جلوی این حرکت ایستادند.

اخیرا در وب‌سایت مطرح Change.org یک کمپین بزرگ راه افتاده و مخاطبان از لوکاس‌فیلم خواسته‌اند بازیگر نقش کارا دون را به سریال بازگرداند. این کمپین به سرعت توجهات بسیاری را به خود جلب نموده و تا این لحظه نزدیک به ۱۴ هزار امضا برای آن جمع‌آوری شده است.

ورای نظر شخصی ما در رابطه با جنجال‌های اخیر کارانو، باید گفت احتمال بازگشت این بازیگر به مندلورین واقعا کم است. طبق گزارشاتی که منابع نزدیک به لوکاس‌فیلم منتشر کرده‌اند، این کمپانی از ماه‌ها پیش نسبت به توییت‌ها و اظهار نظرهای او حساس شده بود و قصد داشت تصمیمات محکمی در این باره بگیرد.

نهایتا، با آخرین اظهار نظر‌های او همه چیز برای مدیران اجرایی قطعی شده تا کارانو را از پروژه مندلورین اخراج کنند. این بازیگر چندی پیش پروژه جدیدی هم با همکاری دیلی وایر آغاز کرده و از سوی دیگر گفته شده جان فاورو با اخراج او موافق است.

در نتیجه باید گفت هرچقدر هم تلاش‌های مخاطبان برای بازگشت جینا کارانو به نقش کارا دون گسترش یابد، احتمال وقوع چنین اتفاقی کم است. بن شاپیرو هنگام اعلام خبر همکاری کارانو با دیلی وایر گفت:

لوکاس‌فیلم مثل امپراطور است و من و جینا کارانو حکم شورشیان را داریم!

در هر حال باید دید شعله‌های این جنجال‌ها گسترده چه زمانی فروکش می‌کند و نهایتا مسیر داستانی فصل سوم The Mandalorian بدون کارا دون به کجا ختم می‌شود. طی یک گزارش دیگر از We Got This Cover اعلام شده دیزنی دارد احتمال جایگزینی یک بازیگر دیگر در نقش کارا دون را بررسی می‌کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار