لوازم ورزشی و سلامت

۱۰ ساک ورزشی محبوب حرفه‌ای‌ها

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

زمانی که تصمیم می‌گیریم به باشگاه مراجعه کنیم ظاهرا وسایل زیادی نیاز نداریم و یک کتانی و شلوار ورزشی کار ما را راه می‌اندازد. اما وقتی پای عمل می‌رسد می‌بینیم که حجم زیادی از وسایل وجود دارند که باید همراه خود به باشگاه ببریم. از کفش و لباس بگیرید تا بطری آب و استیک ضد عرق و شامپو و حوله و … تمام این وسایل را نمی‌شود با یک کیف معمولی یا کوله‌ای که با آن به سر کار یا کلاس می‌رویم حمل کنیم. پس بهتر است برای حمل آن‌ها از یک کیف مناسب استفاده کنیم.

ساک‌های ورزشی با توجه به نیاز یک ورزشکار طراحی شده‌اند تا تمام وسایل مورد نیاز را در فضایی کم در کنار یکدیگر جای دهند. اکثر این ساک‌ها محلی مخصوص قرار دادن کفش، محلی دیگر برای لباس و بخشی دیگر مخصوص بطری آب و شامپو دارند. بعضی دیگر نیز بخش‌های کوچک‌تری در خود دارند که می‌توانید به راحتی ریزترین وسایل  خود را در آن قرار دهید.

ما در این مطلب لیستی از انواع ساک‌های ورزشی با امکانات مختلف آماده کرده‌ایم تا شما بتوانید با توجه به نیاز و بودجه‌تان بهترین انتخاب را داشته باشیم. پس با ما همراه باشید.

ساک ورزشی فیرو پلاس

ساک ورزشی فیرو پلاس کد 340

ساک ورزشی با حجم ۲۵ لیتر تولید شده در ابعاد ۴۸*۳۰*۳۰ سانتیمتر که فقط ۵۰۰ گرم وزن دارد. جنس آن از برزنت انعطاف‌پذیر بوده و با زیپ بسته می‌شود. این محصول در رنگ‌های بنفش تیره، سرمه‌ای، قرمز و فیروزه‌ای تولید شده است.

ساک ورزشی کاتر پیلار مدل C023

ساک ورزشی کاتر پیلار مدل C023

 

ابعاد این ساک ورزشی زیبا ۲۲*۲۵*۴۱ سانتیمتر بوده و ۵۰۰ گرم وزن دارد. جنس آن از چرم است، با زیپ بسته می‌شود و ۳ دسته مختلف دارد که یکی از آن‌ها جدا می‌شود. این کیف ضد آب  است و روی بدنه خود جیب دارد.

ساک ورزشی فیرو پلاس

ساک ورزشی فیرو پلاس کد 930

ساک ورزشی با حجم ۳۰ لیتر تولید شده در ابعاد ۵۸*۲۶*۲۶  سانتیمتر و وزن ۵۰۰ گرم. جنس بدنه آن از برزنت انعطاف‌پذیر بوده و با زیپ بسته می‌شود. در برابر ضربه مقاوم است، محفظه مناسب لباس  دارد، محل مخصوص کفش دارد و کاملا قابل شستشو است.

ساک ورزشی فوروارد مدل FCLT012

ساک ورزشی فوروارد مدل FCLT012

 

ساک ورزشی تولید شده در ابعاد ۲۱*۲۰*۴۳ سانتیمتر و وزن ۰.۵۳ کیلوگرم. جنس بدنه آن از برزنت نرم است و با زیپ بسته می‌شود. محفظه مخصوص لباس دارد و کاملا قابل شستشو است.

ساک ورزشی فیرو

ساک ورزشی فیرو کد 887

 

ساک ورزشی با حجم ۲۵ لیتر تولید شده در ابعاد ۵۸*۲۶*۲۶ سانتیمتر و وزن ۰.۷ کیلوگرم. این ساک از برزنت ساخته شده و توان تحمل حداکثر ۲۰ کیلوگرم وزن را دارد. محفظه مخصوص لباس و محفظه مجزا برای قرار گرفتن کفش دارد. این محصول کاملا قابل شستشو است.

ساک ورزشی گرانیت اکوییپمنت

ساک ورزشی گرانیت اکوییپمنت کد 1198

ساک ورزشی تولید شده در ابعاد ۴۰*۲۵*۱۴ سانتیمتر که فقط ۲۳۰ گرم وزن دارد. جنس بدنه آن از برزنت انعطاف پذیر است و با زیپ بسته می‌شود. محفظه مخصوص لباس دارد و کاملا قابل شستشو است. این محصول در ۲۰ رنگ مختلف تولید شده است.

ساک ورزشی فیرو

ساک ورزشی فیرو کد 469

ساک ورزشی تولید شده در ابعاد ۵۳*۲۳*۱۷ سانتیمتر و وزن ۵۰۰ گرم.  جنس بدنه این محصول از برزنت نیمه سخت است و با زیپ بسته می‌شود.این محصول کاملا قابل شستشو بوده و در سه رنگ سرمه‌ای، نوک مدادی و مشکی تولید شده است.

ساک ورزشی فوور

ساک ورزشی فوور کد FR87

ساک ورزشی ۳۰ لیتری تولید شده در ابعاد ۵۰*۲۰*۳۰ سانتیمتر و وزن ۵۰۰ گرم. محفظه مخصوص لباس، قمقمه و بطری، خودکار و موبایل دارد. جنس روکش این محصول بسیار نرم است و دو دسته برای حمل دستی و یک بند دوشی قابل تنظیم دارد.

ساک ورزشی مدل CT 101

ساک ورزشی مدل CT 101

ساک دستی تولید شده در ابعاد ۲۸*۲۶*۴۵ سانتیمتر و وزن ۸۰۰ گرم. بدنه آن نرم و انعطاف پذیر است و با زیپ بسته می‌شود. این محصول قابل شستشو بوده و در برابر ضربه مقاوم است.

ساک ورزشی فوروارد مدل FCLT7004

ساک ورزشی فوروارد مدل FCLT7004

 

ساک ورزشی با حجم ۲۲ لیتر تولید شده در ابعاد ۴۶*۲۸*۱۷ سانتیمتر و وزن ۴۸۰ گرم. جنس بدنه آن از برزند انعطاف پذیر بوده و در برابر ضربه مقاوم است. محفظه مخصوص لباس و کفش دارد و کاملا قابل شستشو است.

علاقه‌مند به خرید ساک ورزشی هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار