لوازم خانگی

۱۰ مدل ماگ زیبا و باکیفیت مناسب محیط کار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

نوشیدن چای و قهوه در محل کار یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهاست. اگر به تنهایی پشت میز کارتان بنوشید که خستگی‌تان در می‌رود و دقایقی را به استراحت می‌پردازید یا شاید در حین کار بنوشید تا ذهن شما نشاط کافی برای انجام امور را داشته باشد. اگر هم که ساعت‌های مشخصی در روز چای یا نسکافه را در کنار همکاران می‌نوشید که بهترین ساعات روز محسوب می‌شود. در کنار هم می‌نشینید، صحبت می‌کنید، از کار یا موضوعت روز صحبت می‌کنید، شاید هم از زندگی شخصی و روزمره‌تان. بالاخره دقایقی را با هم معاشرت می‌کنید و خستگی کار و زندگی را از تن به در می‌برید.

در این میان ماگ همیشه به عنوان پررنگ‌ترین عضو این صحنه ظاهر می‌شود. شما با ماگ خود می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان به اطرافیان خود بگویید که به چه چیزی علاقه دارید، از چه سبکی خوشتان می‌آید یا حتی سریال مورد علاقه‌تان چیست! پس بهتر است در انتخاب ماگ حسابی دقت کنید تا این پیغام به بهترین شکل به اطرافیان‌تان منتقل شود.

ما در این مطلب لیستی از ده ماگ محبوب و با کیفیت در بازار را تهیه کرده‌ایم. اگر قصد خرید ماگ دارید پیشنهاد می‌کنیم قبل از زیر و رو کردن مغازه‌ها یا گشتن در سایت‌های مختلف این مطلب را بخوانید و به راحتی ماگ مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.

ماگ رجینال

ماگ رجینال کد 1

این محصول ساخت چین است و در هر بسته از آن یک عدد ماگ وجود دارد. چاپ و طراحی این ماگ در داخل و بیرون آن انجام شده و در ۶ رنگ متنوع تولید شده است.

لیوان چینی زرین ایران مدل Allegro

لیوان چینی زرین ایران مدل Allegro با گنجایش 250 میلی لیتر درجه عالی

 

ماگ سرامیکی با گنجایش ۲۵۰ میلی‌لیتر تولید شده با کاور سیلیکونی و در مخصوص. این ماگ که در ۹ رنگ زیبا و متنوع تولید شده است مناسب برای نوشیدنی‌های گرم است. شما با استفاده از این ماگ مطمئن خواهید بود که نوشیدنی شما مدت طولانی‌تری گرم خواهد ماند.

ماگ طرح جغد

ماگ طرح جغد کد jj1

این ماگ با طرح جغد خواب‌آلود که روی خود دارد می‌تواند یکی از محبوب‌ترین ماگ‌های مخصوص محیط کار باشد، مخصوصا در زمانی که شما باید صبح خیلی زود در محل کار خود حاضر شوید!

ماگ طرح فرمول های فیزیک

ماگ طرح فرمول های فیزیک کد 00137

این محصول طرحی مملو از فرمول‌ها و نمودارهای ریاضی دارد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد شاغل در دفاتر حسابرسی، نقشه کشی یا شرکت‌های برنامه نویسی است. این ماگ را می‌توانید در مایکروویو نیز قرار دهید.

ماگ مدل KING

ماگ مدل KING

این ماگ هیچ طرحی روی خود نداشته و در دو رنگ سبز روشن و سفید تولید شده است. اگر شما هم به محیط‌های مینیمال علاقه دارید این ماگ مخصوص شماست.

لیوان طرح بهار گل ها

لیوان طرح بهار گل ها

ماگ سرامیک بدون دسته با طراحی ظاهری به سبک ژاپنی. رنگ زمینه این ماگ سفید است که با گل‌های بهاریِ چند رنگ طراحی شده است.

ماگ طرح استیکر مدل قلب

ماگ طرح استیکر مدل قلب

ماگ سرامیکی با طرح استیکر چشم قلبی تولید شده در ابعاد ۱۰*۹*۹ سانتیمتر و وزن ۱۵۰ گرم. این ماگ در سه رنگ سفید، صورتی و سبز روشن در بازار وجود دارد

ماگ کد Mr6

ماگ کد Mr6

ماگ سرامیکی تولید شده در ابعاد ۱۴*۹*۹ سانتیمتر و وزن ۱۵۰ گرم. این ماگ ارتفاع بیشتری نسبت به دیگر ماگ‌ها دارد و برای نوشیدن نسکافه یا انواع قهوه در حجم زیاد مناسب است. این محصول ساده اما زیبا در ۴ رنگ مختلف تولید شده است.

ماگ درب دار

ماگ کد 6003

این ماگ یک در فانتزی دارد که دسته آن به شکل پاپیون است. اگر شما از آن دسته از خانم‌هایی هستید که تمایلی به نوشیدن چای یا قهوه خنک ندارید این ماگ مخصوص شما ساخته شده و درِ آن به شما این امکان را می‌دهد که از سرد شدن نوشیدنی جلوگیری کنید.

ماگ استارباکس مدل Frappucuno

ماگ استارباکس مدل Frappucuno

این ماگ طرحی از برند معروف استارباکس روی خود دارد و یک در از جنس چوب بامبو نیز دارد که به حفظ دمای نوشیدنی کمک می‌کند. از این در می‌توانید به عنوان زیرلیوانی نیز استفاده کنید. همچنین یک قاشق استیل نیز همراه با این ماگ ارائه می‌شود.

علاقه‌مند به خرید ماگ هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار