اخبار سینما و تلویزیون

تیزر جدید فیلم Wonder Woman 1984 بخش‌های جدیدی از این فیلم را نشان می‌دهد

پس از ماه‌ها تأخیر پس از تأخیر، اخیراً برنامه قطعی عرضه فیلم سینمایی Wonder Woman 1984 مشخص شد. این فیلم در تاریخ بیست‌وپنج دسامبر مصادف با پنج دی‌ماه در سالن‌های سینما و HBOMax در ایالات‌متحده آمریکا عرضه می‌شود. علاوه بر این، این دنباله مورد انتظار، یک هفته پیش از تاریخ اکران مقررشده در منتخبی از کشورها به نمایش درخواهد آمد.

تریلر بین‌المللی منتشرشده از فیلم برای مخاطبان آسیای شرقی، تاریخ هفده دسامبر (بیست‌وهفت آذر) را برای اکران سینمایی فیلم در هنگ‌کنگ و ژاپن اعلام کرد. در این تریلر علاوه بر تاریخ اکران آسیایی فیلم، بخش‌های جدیدی که در تریلرهای پیشین دیده نشده بود اضافه‌شده است. علاوه بر بخش‌های موجود در آخرین تریلر، در این ویدیو می‌توان دایانای جوان در Themyscira و واکنش شهروندان مسکو به رویدادهای عظیم فیلم را دید.

به دلیل پاندمی کرونا که سینماها را در سرتاسر جهان به تعطیلی کشاند، برنامه اکران و عرضه فیلم سینمایی Wonder Woman 1984 پس از ماه‌ها تأخیر توسط برادران وارنر که منتظر تأثیر شیوع کووید-19 بر روی روز نخست اکران فیلم بودند اعلام شد.

فیلم سینمایی Wonder Woman 1984 به کارگردانی و نویسندگی پتی جنکینز و بازی گل گدوت، کریس پاین، کریستن ویگ، پدرو پاسکال و ناتاشا روثول پنج دی ماه سال جاری در سینماهای آمریکا و HBO Max عرضه می‌شود و عرضه بین‌المللی آن در تاریخ شانزدهم دسامبر (بیست‌وشش آذرماه) صورت می‌گیرد. این فیلم در ایالات‌متحده به مدت یک ماه بدون هزینه اضافی روی سرویس HBO Max در دسترس قرار خواهد داشت.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار