اخبار سینما و تلویزیون

مراحل فیلمبرداری فصل چهارم سریال Star Trek: Discovery آغاز شد

همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، از این هفته مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال Star Trek: Discovery رسما آغاز است.

ماه گذشته بود که شبکه CBS All Access از تمدید سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) خبر داد و اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل جدید این سریال قرار است از تاریخ ۲ نوامبر (۱۲ آبان) آغاز شود. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CBS All Access از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال Star Trek (پیشتازان فضا) خبر داده است. میشل پارادایس، شورانر سریال Star Trek: Discovery با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که از روز دوشنبه این هفته مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم این سریال آغاز شده است. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از فصل چهارم سریال Star Trek: Discovery در دسترس نیست.

از ماه گذشته پخش فصل سوم سریال Star Trek: Discovery آغاز شد و تاکنون ۴ قسمت از فصل سوم این سریال از شبکه CBS All Access منتشر شده است. سنیکا مارتین-گرین، دیوید آجالا، میشل یئو، داگ جونز، جیمز فرین، آنتونی رپ، ویلسون کروز و مری وایزمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Star Trek: Discovery حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین میشل پارادایس جانشین الکس کورتزمن برای سمت شورانر فصل سوم سریال Star Trek: Discovery شده که پیش از این بخشی از تیم نویسندگان سریال بوده است. فصل سوم سریال پیشتازان فضا در ۱۳ قسمت تولید شده است.

در  فصل سوم سریال Star Trek: Discovery قرار است به ۹۳۰ سال پس از زمان اصلی اتفاقات سریال سفر کنیم که مایکل برنهام با بازی سنیکا مارتین-گرین، باید با سرنوشت خود مواجه شود و همچنین راهی را برای بازگشت به گذشته (زمان اتفاقات سریال) و نجات دنیا نیز پیدا کند. سریال Star Trek: Picard (پیشتازان فضا: پیکارد) دیگر سریال دنیای پیشتازان فضا است که این سریال نیز برای فصل دوم تمدید شده است. همچنین مدتی پیش ساخت سریال Star Trek: Strange New Worlds نیز تایید شد که تمرکز این سریال قرار است روی کاپیتان پایک با بازی انسون مونت، نامبر وان با بازی ربکا رومین و اسپاک با بازی اتان پک باشد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار