نقدو بررسی انواع موبایل

بررسی کوتاه گلکسی ای 31؛ یک گوشی میان‌رده همه چیز تمام

چه چیزی باعث می‌شود تا یک گوشی میان‌رده را فوق العاده بنامیم؟ صفحه نمایش خیره کننده و زیبا، دوربین مناسب، یک باتری پرطرفیت و همین‌طور که یک تراشه پردازشی کم مصرف و در عین حال با قدرت مناسب. بهتر است بدانید که سامسونگ در گوشی گلکسی ای 31 (Galaxy A31) سعی کرده تا تمام این ویژگی‌ها را یکجا در اختیار کاربران بگذارد. بنابراین، می‌توانید روی این محصول به عنوان یک گوشی میان‌رده کامل و کم نقص حساب کنبد.

از لحاظ ظاهری و در نگاه اول گلکسی ای 31 شباهت بسبار زیادی به مدل بالاتر خود یعنی گلکسی ای 41 دارد. اما اگر کمی دقیق شوید می‌توانید متوجه تفاوت‌هایی هم در آن‌ها بشوید.

محتویات جعبه گلکسی ای 31

قبل از اینکه به بررسی مشخصات این میان‌رده جدید بپردازیم، بهتر است ابتدا نگاهی به محتویات جعبه‌ بسته‌بندی آن داشته باشیم. گلکسی ای 31 در داخل جعبه خود یک هدفون سیمی، یک کابل USB‌ نوع C و یک شارژر 15 وات دارد و البته یک قاب شفاف معمولی هم برای آن در نظر گرفته شده که شما را از خرید قاب در ابتدای کار بی‌نیاز می‌کند. جنس بدنه این گوشی تماماً پلاستیکی است و پنل پشتی کمی حالت انعطاف‌پذیری دارد که چندان راضی کننده نیست. بنابراین، انتظار نداشته باشید با در دست گرفتن گوشی همان حسی را داشته باشید که از یک گوشی پرچمدار می‌توان توقع داشت. البته از لحاظ ظاهری گلکسی ای 31 بسیار زیباست و هیچ کم و کسری از این بابت ندارد.

صفحه نمایش گلکسی ای 31

گلکسی ای 31 در جلوی بدنه خود به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد مجهز شده و یک بریدگی قطره‌ای شکل هم در قسمت بالای آن دیده می‌شود که محل قرارگیری دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی گوشی است. در پشت بدنه هم یک دوربین چهارگانه با چینش مستطیلی را می‌توان مشاهده کرد که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. دیگر لنزهای دوربین هم شامل یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو لنز 5 مگاپیکسلی است که یکی برای عکاسی ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق کاربرد دارد.

دوربین گلکسی ای 31

سامسونگ برای گلکسی ای 31 یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که با توجه به سخت افزار مقرون به صرفه گوشی می‌تواند طول عمر بالایی داشته باشد. این گوشی در مقایسه با مدل نسل قبل خود یعنی گلکسی ای 30 اس،‌ صفحه نمایش بلندتری با نسبت ابعاد 20 به 9 دارد و بریدگی فوقانی آن هم کوچک‌تر شده است. تراشه هلیو پی 65 از محصولات مدیاتک وظیفه پردازش اطلاعات را در گلکسی ای 31 بر عهده دارد و در کنار آن 6 گیگابایت حافظه رم نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که در رده محصولات میان‌رده کاملاً قابل توجه است. میزان فضای ذخیره‌سازی هم 128 گیگابایت می‌باشد (قابل ارتقا به وسیله کارت‌های میکرو اس دی).

گلکسی ای 31

در مجموع، گلکسی ای 31 یک گوشی میان‌رده تقریباً‌ کامل و بی‌نقص است که همه خوبی‌های گوشی‌‌های دیگر در این رنج قیمت را در خود دارد. اگر بودجه محدودی دارید و نمی‌خواهید برای خرید یک گوشی پرچمدار و گران قیمت هزینه کنید، حتماً گلکسی ای 31 را هم در بین گزینه‌های خود قرار دهید.

آخرین اخبار تکنولوژی را در وب سایت ما رو دنبال کنید
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار