نقدو بررسی انواع موبایل

بررسی تخصصی Mi A3 شیائومی

دو سال قبل شیائومی یک کار باورنکردنی انجام داد و شروع به یک همکاری جدید با گوگل کرد تا یک گوشی هوشمند جدید تولید کند که روی نسخه خام اندروید به همراه رابط کاربری MiUI استوار شده باشد. این کار باعث خلق سری گوشی‌های میان رده Mi A در شرکت شیائومی شد که بخشی از برنامه Android One گوگل محسوب می‌شدند. پس از گذشت مدتی، این سری از گوشی‌های شیائومی تبدیل به یکی از محبوب‌ترین لاین آپ‌های برنامه Android One شدند. اما از این مهم‌تر، باعث کسب اعتبار بسیار خوب برای شیائومی شد و یک فرصت بسیار عالی برای این شرکت به وجود آورد تا به بازار کشور‌های غربی که مردم آن‌ها پیش از این رابطه چندان خوبی با گوشی‌ها و برندهای چینی نداشتند، نفوذ کند و مردم این کشور را به خرید و استفاده از این لاین آپ ترغیب کند.

یکی از بهترین نمونه‌هایی که از این برنامه پشتیبانی می‌کرد، Mi A3 است که یک تنوع بسیار خوب به این لاین آپ اضافه

کرد و به جز این، تمام ویژگی‌ها و مشخصاتی که برای یک گوشی تولید سال ۲۰۱۹ نیاز بود را با خود یدک می‌کشد. پس از مدت کوتاهی که برای تست و آزمایش‌های خود با این گوشی وقت سپری کردیم، متوجه شدیم با یک دستگاه بسیار با پتانسیل رو به رو هستیم که آمده تا پرچمدار گوشی‌های Android One در بازار میان رده باشد.

تجربه استفاده از نسخه خام اندروید در ترکیب با رابط کاربری MiUI و مشخصات قابل قبول، Mi A3 را تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌ها در رنج قیمت خود کرده است که برای آشنایی بیشتر با این گوشی نگاهی دقیق و موشکافانه به ویژگی‌های مختلف این دستگاه خواهیم اندخت و آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس همچنان ما را دنبال کنید.

مشخصات سخت افزاری

شبکه تکنولوژی GSM / HSPA / LTE
عرضه معرفی ژوئیه ۲۰۱۹
  وضعیت موجود، ژوئیه ۲۰۱۹
بدنه ابعاد ۸.۵ × ۷۱.۹ × ۱۵۳.۵ میلیمتر
  وزن ۱۷۳.۸ گرم
  مواد به کار رفته پشت و جلو شیشه
  سیم کارت دو سیم کارت (نانو سیم کارت)
  ضد آب ندارد
صفحه نمایش نوع لمسی خازنی از نوع Super AMOLED ، قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ
  اندازه ۶.۰۹ اینچ
  دقت ۱۵۶۰ × ۷۲۰ پیکسل، نسبت ۱۹.۵:۹، چگالی پیکسلی ۳۹۵
  ویژگی ها گوریلا گلس ۵
  رابط کاربری MIUI 10
پلتفرم سیستم عامل اندروید ۹
  تراشه Snapdragon 665 (لیتوگرافی ۱۱ نانومتری)
  پردازنده مرکزی ۸ هسته ای۴ هسته ۲.۰ گیگاهرتز Kryo 260 Gold۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتز Kryo 260 Silver
  پردازنده گرافیکی Adreno 610
حافظه شیار حافظه دارد، قابل ارتقاء تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت
  داخلی  ۴ گیگابایت رم – ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی۴ گیگابایت رم – ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

۶ گیگابایت رم – ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، گشودگی دیافراگم f/1.8،  اندازه سنسور ۱/۲.۰ اینچ، اندازه پیکسل ۰.۸µm8 مگاپیکسل،۸ مگاپیکسل، گشودگی دیافراگم f/2.4،لنز ۱۳ میلیمتر (فوق عریض)، اندازه سنسور ۱.۴ اینچ، اندازه پیکسل ۱.۱۲µm

۲ مگاپیکسل، گشودگی دیافراگم f/2.4

  قابلیت ها فلاش  LEDپانوراما، HDR
  فیلمبرداری ۲۱۶۰p@30fps, 1080p@30/60/120fps
  سلفی ۳۲ مگاپیکسل، گشودگی دیافراگم f/2.0، لنز ۱۳ میلیمتر(عریض)، اندازه پیکسل ۰.۸µm
  قابلیت ها HDR
  فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps
صدا بلندگو دارد
  جک ۳.۵ میلی متری دارد
  قابلیت ها کاهش دهنده نویز مکالمه با استفاده از میکروفون اختصاصی
ارتباطات بی سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
  بلوتوث نسخه ۵.۰، LE
  GPS دارد
  NFC دارد
  USB ۲.۰ از نوع Type-C نسخه ۱.۰، قابلیت اتصال از هر دو طرف
قابلیت ها سنسورها سنسور اثرانگشت (زیر نمایشگر)، سنسور مجاورت، قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج
باتری ظرفیت غیر قابل تعویض ۴۰۳۰ میلی آمپری
  شارژ سریع دارد
  شارژر ۱۸ وات
متفرقه رنگ خاکستری، آبی، سفید
  قیمت حدود ۲۰۹.۹۰ یورو
Mi A3 شیائومی
Mi A3 شیائومی

طراحی Mi A3

شاید Mi A3 از نظر طراحی دقیقا همان پکیج کاملی باشد که شما همیشه به دنبال آن بودید. طراحی ساده اما در عین حال بسیار شیک و مدرن از ویژگی‌های برجسته در ساخت این گوشی است. این دستگاه با یک قاب پلاستیکی بسیار محکم و مقاوم در پنل پشتی خود و وجود Gorilla Glass 5 برای محافظت از نمایشگر از نظر استقامت یکی از بهترین نمونه‌ها است. شباهت‌های آن با مدل‌های دیگری مثل Mi 9 یا دستگاه‌های دیگر غیر قابل انکار است اما شاید نباید آن را کاملا از روی ظاهرش قضاوت کرد و بیشتر باید به مشخصات، ویژگی‌ها و کارایی‌های این دستگاه تکیه کرد.

یک نمایشگر بزرگ با ناچ U شکل با لبه‌های تقریبا باریک نمای پنل جلوی این دستگاه را به وجود آورده‌اند. نکته‌ای که در این پنل قابل مشاهده است، این بود که حاشیه نمایشگر در انتهای آن ضخیم‌تر و بیشتر از لبه‌های دستگاه است که برای یک نمایشگر Super AMOLED بزرگ به نظر می‌رسد اما نمی‌توان از دستگاهی با این قیمت انتظار داشته باشیم مثل یک پرچمدار بزرگ، حاشیه‌های آن هیچ لبه‌ای نداشته باشند. نیمه پر لیوان این است که همانطور که اشاره شد، این نمایشگر توسط یک محافظ بسیار قدرتمند محافظت می‌شود که از وجود آن در یک گوشی میان رده واقعا استقبال می‌کنیم.

در پنل پشتی به جز دوربین‌های سه گانه که در بخش بررسی دوربین عملکرد آن‌ها را با دقت بررسی خواهیم کرد، یک فلش LED نیز دیده می‌شود. ویژگی دیگری در پنل پشتی این دستگاه وجود ندارد که قابل ذکر باشد. سنسور تشخیص اثر انگشت به جای پنل پشتی به پایین نمایشگر منتقل شده است. در سمت راست بدنه دگمه‌های کنترل صدا و پاور وجود دارد و در بالای لبه سمت چپ نیز درگاه سیمکارت دوگانه مشاهده می‌شود. ابعاد این دستگاه ساده و زیبا، ۱۵۳.۵ میلی متر طول، ۷۱.۹ میلی متر عرض و ۸.۵ میلی متر ضخامت است که در مجموع ۱۷۴ گرم وزن به این گوشی داده است.

Mi A3 شیائومی
Mi A3 شیائومی

نمایشگر

نکته عجیب درمورد نمایشگر Mi A3 این است که Mi A1 و Mi A2 که مدل‌های قبلی این سری هستند و قائدتا باید دارای مشخصات پایین‌تری از مدل جدید خود باشند، هر دو دارای نمایشگرهای ۱۰۸۰ پیکسل هستند اما رزولوشن نمایشگر Mi A3 به ۷۲۰ پیکسل افول کرده است که خودش جای بررسی و سوال دارد. رزولوشن کلی نمایشگرِ ۶.۰۸ اینچیِ این گوشی ۷۲۰×۱۵۶۰ پیکسل با نسبت ۱۹.۵:۹ است که قابلیت نمایش دادن ۲۸۶ پیکسل در هر اینچ دارد. این مقدار می‌تواند خوب باشد اما نمایشگر PenTile OLED برای نمایشگری با رزولوشن پایین مناسب نیست چرا که دارای ریزپیکسل‌های کم‌تری در مقایسه با نمایشگرهای RGB معمولی است. Galaxy S III استفاده از نمایشگرهای PenTile OLED را آغاز کرد و این دستگاه که در سال ۲۰۱۲ عرضه شده بود، هم با چگالی ۳۰۶ پیکسل در هر اینچ، از Mi A3 بهتر عمل کرده است که واقعا در زمینه نمایشگر ما را ناامید کرد.

اما آیا این تراکم پیکسل‌های بسیار پایین با چشم عادی نیز قابل احساس است؟ متاسفانه پاسخ این سوال مثبت است و شما می‌توانید با نزدیک کردن نمایشگر تعداد پیکسل‌ها را حتی بشمارید. قطعا نمایشگر AMOLED این دستگاه که رزولوشن بسیار پایینی دارد، یکی از بزرگ‌ترین ایرادهای این دستگاه است اما خب گاهی اوقات هم می‌توان این پیکسل‌ها را نادیده گرفت چرا که به چشم آمدن آن‌ها بیشتر به مدیایی که در حال پخش شدن است بستگی دارد.

ما نمی‌گوییم که شما مجبور هستید به هر قیمتی شده این ایراد بزرگ را تحمل کنید یا این که این دستگاه دارای چنان مشخصات شگفت انگیز دیگری است که بتواند از ضعف نمایشگر آن صرف نظر کرد اما اگر بخواهیم صادقانه نگاه کنیم، می‌توانید این کار را انجام دهید. هنوز به دلیل قانع کننده‌ای نرسیدیم که استفاده شیائومی از چنین نمایشگر کم رزولوشنی را برایمان توجیح کند اما با انجام این کار، Mi A3 را تبدیل یه یک گوشی گیمینگ با قیمت مقرون به صرفه کرده است. چرا گیمینگ؟ در بخش بررسی سخت افزار اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

این نمایشگر با ۳۶۳ نیت روشنایی عملکرد متوسطی در این زمینه به عنوان یک نمایشگر OLED از خودش نشان می‌دهد که متاسفانه میزان روشنایی آن چندان زیاد نیست. بنابراین این ۳۶۳ نیت بیشترین مقداری است که نمایشگر این دستگاه می‌تواند نمایش دهد. حداقل روشنایی که مشاهده کردیم نیز ۱۴.۹ نیت بود که بیش از حد روشنایی دارد. واقعا دیدن چنین نمایشگری در این دستگاه ما را ناامید کرد و با این ناامیدی به سراغ بررسی سایر مشخصات Mi A3 می‌رویم که شاید اوضاع را بهبود ببخشند.

Mi A3 شیائومی
Mi A3 شیائومی

سخت افزار و عملکرد 

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، Mi A3 جزو گوشی‌های برنامه Android One است که روی اندروید ۹ پای استوار شده است. برای این دستگاه از یک چیپست Snapdragon 665 ساخت شرکت Qualcomm استفاده شده است که از پردازنده هشت هسته‌ای تشکیل شده است و دارای سرعت پردازش ۱۱ نانومتری است. هسته‌های این پردازنده شامل چهار عدد هسته‌ی Kyro 260 Gold با توان کاری ۲.۰ GHz و همینطور چهار هسته‌ی Kyro 260 Silver با فرکانس ۱.۸ GHz شده است. شاید هسته‌های قدرتمندی که برای انجام کارهای سنگین در نظر گرفته شده‌اند دارای فرکانس پایین به نظر برسند اما فرکانس بالای هسته‌های کوچک که برای کارهای سبک‌تر هستند، از توان بسیار خوبی برخوردار هستند که این ضعف را جبرن می‌کنند. برای انجام کارهای گرافیکی نیز در این دستگاه از Adreno 610 استفاده شده است.

این دستگاه در سه مدل مختلف در بازار در دسترس قرار دارد که یکی از آن‌ها دارای ۴ گیگابایت رم است اما دارای دو حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی است. یک مدل دیگر این دستگاه نیز ۶ گیگابایت رم دارد و دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است که در تمام آن‌ها امکان افزودن این مقدار با استفاده از کارت حافظه خارجی MicroSD وجود دارد و تا حد ۲۵۶ گیگابایت می‌توانید به آن اضافه کنید که برای این کار، از درگاه دوگانه سیمکارت استفاده می‌کنید. این موضوع نشان می‌دهد که از دو سیمکارت و یک کارت حافظه به طور همزمان نمی‌توانید استفاده کنید.

استفاده از پردازنده‌های سری ۶۰۰ شرکت Qualcomm در این رنج قیمت بازار زیاد رواج داد و نمی‌توان آن را ویژگی چندان شگفت انگیزی به حساب آورد اما نکته مثبت آن این است که این گوشی از یکی از بهترین سری‌های این پردازنده‌ها استفاده کرده است که فقط سه ماه پیش از عرضه این گوشی یعنی در ماه مارس ۲۰۱۹ معرفی شده بود و خیلی زود توسط شیائومی شکار شد. خوشبختانه این پردازنده از پتانسیل کافی برای انجام دادن تمام کارهای عادی و روزمره شما بدون کوچک‌ترین مشکل یا تقلای بیش از حد، برخوردار است و حتی برای گیمینگ‌ هم مشکلی از این نظر ندارد و به راحت‌ترین شکل ممکن هر عنوانی که شما دوست داشته باشید را اجرا می‌کند. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های Mi A3 استفاده از نسخه خام اندروید است که در ترکیب با این سخت افزار قدرتمند در نوع خودش، تجربه‌ای بسیار روان و لذت بخش از گشت و گذار کردن در بخش‌های مختلف این گوشی و اپ‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.

بر اساس تست‌های ما، Mi A3 یک گوشی کاملا سریع است و دارای عملکردی است که دقیقا از دستگاهی در این رنج قیمت انتظار داریم ببینیم. برآورده کردن انتظارهای ما در تست‌های سرعت و عملکرد، به شکلی بود که واقعا باعث شگفت زدگی ما شد و Mi A3 هم برای گشت و گذار روزمره در شبکه‌های اجتماعی و عکاسی یک گوشی روان است و هم از نظر گیمینگ کاملا نیازهای شما را پاسخگو خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این گوشی در تست‌ها ما این بود که هنگام اجرا کردن این تست‌ها ما متوجه هیچ نقطه‌ای که بیش از حد داغ شود و استفاده از دستگاه را سخت و غیر ممکن کند، نشدیم و گوشی همه تست‌ها را بسیار راحت و روان پشت سر گذاشت.

قابلیت اجرا کردن تمام بازی‌ها به روان‌ترین شکل ممکن، قطعا باعث جذب مشتریان بسیار زیادی به سمت این گوشی خواهد شد. به عنوان آخرین نکته در بررسی عملکرد سخت افزاری این گوشی باید بدانید متاسفانه عملکرد سنسور تشخیص اثر انگشت Mi A3 گاهی اوقات به اندازه کافی سریع نیست و ممکن است انتظار شما را برآورده نکند.

Mi A3 شیائومی
Mi A3 شیائومی

باتری

Mi A3 مانند اکثر دستگاه‌های شیائومی در این رنج قیمت دارای یک باتری ۴۰۳۰ میلی آمپر ساعتی در یک چنین قاب ظریفی است. با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف و بسیار متناقض این گوشی یعنی یک نمایشگر Super AMOLED بزرگ با رزولوشن بسیار پایین و سخت افزار قدرتمند که روی نسخه خام اندروید در حال اجرا شدن هستند، می‌توانید اطمینان داشته باشید که یک روز کامل می‌توانید از Mi A3 بدون این که دنبال شارژر خود برگردید، استفاده کنید. شارژری که با این گوشی به فروش می‌رسد یک شارژر ۱۰ واتی است اما Mi A3 تا ۱۸ وات نیز می‌تواند پشتیبانی کند.

ظرفیت باتری این گوشی ۳۵ درصد بیشتر از مدل‌های قبلی این سری یعنی Mi A2 و Mi A1 است. اگر از یک شارژر سریع و قوی ۱۸ واتی برای این دستگاه استفاده کنید، می‌توانید در عرض ۳۰ دقیقه ۴۵ درصد از ظرفیت باتری را کامل کنید و پر کردن ظرفیت باتری به طور کامل نیز به حدود ۱۰۰ دقیقه زمان نیاز دارد اما شارژر ۱۰ واتی استوک گوشی می‌تواند ۲۸ درصد از ظرفیت را در ۳۰ دقیقه شارژ کند و کامل کردن ظرفیت باتری نیز به ۱۵۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

تست‌های ما از باتری Mi A3 نشان دادند که این گوشی با ظرفیت باتری کامل خود می‌تواند ۱۰۱ ساعت در حالت استندبای دوام پیدا کند، ۱۲ ساعت و ۳۵ دقیقه به شما فرصت وبگردی می‌دهد و ۲۱ ساعت و ۲۲ دقیقه نیز می‌توانید با آن ویدئو تماشا کنید که نتایج بسیار قابل قبول و مناسبی است. استفاده از نسخه خام اندروید و عدم وجود اپ‌های اضافی اینجا نتیجه خودش را نشان داده است.

Mi A3 شیائومی
Mi A3 شیائومی

دوربین

درست مانند اغلب گوشی‌ها شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۹، گوشی Mi A3 نیز دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم بزرگ f1.8 در پنل پشتی خود است که به طور پیشفرض عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی ثبت می‌کند. علاوه بر دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f2.2 نیز به دوربین اصلی این گوشی ملحق شده و همینطور یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با گشودگی f2.4 برای تشخیص عمق میدان دید برای گرفتن عکس‌های پرتره در پنل پشتی این گوشی به کار برده شده است.

رابط کاربری اپ دوربین دارای ویژگی‌های مشابه با نمونه‌هایی است که در سایر گوشی‌های شیائومی نیز می‌توانید پیدا کنید و ببینید. بنابراین، می‌توانید با کشیدن انگشت خود به سمت راست یا چپ حالت‌های مختلف دوربین را تغییر دهید. شیائومی عکاسی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی را راحت کرده و علاوه بر آن، یک حالت شب نیز در این گوشی به کار برده شده است.

همانطور که انتظار دارید، با سنسور تشخیص عمق میدان دید نمی‌توانید عکس بگیرید و این سنسور فقط برای گرفتن عکس‌های پرتره به کمک دوربین اصلی می‌آید و وظیفه تار کردن بکگراند و تشخیص عمق میدان دید را بر عهده دارد. متاسفانه در دوربین اصلی تثبیت کننده یا لرزشگیر تصویر وجود ندارد و اپ دوربین نیز از آخرین نسخه رابط کاربری MiUI استفاده کرده است. علاوه بر حالت‌های مختلف، امکان اضافه کردن یک سری تنظیمات نیز در اپ دوربین وجود دارد که از این دست می‌توان به زیباسازی، حالت HDR، هوش مصنوعی، حالت ویدئو و همینطور کیفیت عکس اشاره کرد.

کیفیت عکس‌هایی که با دوربین اصلی و با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل گرفته شده‌اند، خوب است و دارای جزئیات مناسبی هستند و رنگ‌های آن‌ها نیز به واقعیت بسیار نزدیک است. کنتراست آن‌ها فوق العاده است و محدوده دینامیکی نیز کاملا وسیع است. عکس‌ها از نظر شارپ بودن قابل قبول هستند اما بیش از حد شارپ نیستند. علاوه بر این، حالت عکاسی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی نیز در این دستگاه وجود دارد اما جزئیات آن‌ها چندان غافلگیر کننده و شگفت انگیز نیستند و اختلاف آن با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل چندان چشمگیر نیست که ما را شگفت زده کند.

ما با دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض این دستگاه نیز تعدادی عکس گرفتیم. کیفیت عکس‌های آن در هر پیکسل به اندازه قابل توجهی از دوربین اصلی این گوشی پایین‌تر است اما دقت رنگ‌ها هنوز هم بسیار بالا است و نویز هم فقط در حالتی که نور یکنواخت وجود داشته باشد، مشاهده می‌شود.

سنسور ۳۲ مگاپیکسلی که برای سلفی گرفتن روی ناچ U شکل این دستگاه قرار دارد، یک دوربین بسیار عالی است. جزئیات سلفی‌ها کاملا رضایت بخش است، رنگ‌ها عالی هستند و عکس‌های آن به اندازه کافی شارپ هستند. با وجودی که بر خلاف گوشی‌های پرچمداری مثل S10+ سامسونگ، سنسور تشخیص عمق میدان دید در Mi A3 وجود ندارد، اما این دوربین قابلیت گرفتن سلفی‌های پرتره دارد که بکگراند سوژه را تار می‌کند و به طور ماهرانه‌ای از پس انجام دادن این کار بر می‌آید.

Xiaomi Mi A3 قابلیت فیلم برداری با رزولوشن ۴K و ۳۰ فریم بر ثانیه دارد و تمام حالت‌ها و رزولوشن‌های رایج دیگر نیز در آن در دسترس قرار دارند که از این دست می‌توان به رزولوشن ۱۰۸۰ با ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه نیز اشاره کرد. با این حال، دوربین فوق عریض فقط می‌تواند در حالت ۱۰۸۰ پیکسل با ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. خوشبختانه کیفیت صدای ضبط شده در Mi A3 کاملا استریو است.

نکات مثبت:

  • اجرای برنامه Android One و استفاده از نسخه خام اندروید
  • طراحی ساده و شیک
  • دوربین‌های همه کاره
  • عمر باتری بسیار خوب
  • وجود جک ۵ میلی متری
  • استفاده از Gorilla Glass 5 در بدنه دستگاه
  • صدای اسپیکر بسیار بلند و باکیفیت

نکات منفی

  • رزولوشن ۷۲۰ پیکسل در نمایشگر برای هر دستگاهی که در سال ۲۰۱۹ ساخته شده باشد، مایه شرمساری است
  • حسگر اثر انگشت گاهی اوقات کند و آهسته است
  • عدم وجود روشنایی کافی ممکن است باعث لطمه زدن به تجربه کار کردن با این گوشی در نور روز شود
  • سریع‌ترین شارژر قابل پشتیبانی برای این گوشی، در جعبه آن وجود ندارد
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار