سامسونگسیستم عامل

رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر اندروید11 برای پرچم‌داران 2020 سامسونگ

سامسونگ اقدام به عرضه پیش از موعد رابط کاربری جدید One UI 3.0 مبتنی بر Android 11 خود برای پرچم‌داران سال 2020 خود کرده است.

سامسونگ اوایل ماه جاری شروع به عرضه رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر Android 11 برای پرچم‌داران جدید خود کرده است. از هم اکنون، این به روزرسانی برای گلکسی اس 20 ، گلکسی اس 20+ ، گلکسی اس 20 اولترا ، گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا فعال شده است. جدیدترین گوشی هوشمندی که به این لیست پیوسته، Galaxy S20 FE است.

طبق گفته SamMobile، این غول فناوری کره جنوبی شروع به عرضه رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر Android 11 برای سری Galaxy S20 FE ساخته شده در روسیه کرده است. به روزرسانی جدید همراه با نسخه سیستم عامل G780FXXU1BTL1 و وصله امنیتی دسامبر 2020 عرضه می‌شود.

در حال حاضر، این به روز رسانی  فقط برای کاربران روسیه موجود است. برای بررسی اینکه آیا آن را دریافت کرده‌اید یا نه، به بخش تنظیمات> به روزرسانی نرم‌افزار> بارگیری و نصب بروید. هرچند اگر هنوز آن را دریافت نکرده اید، جای نگرانی نیست زیرا به محض اینکه شرکت در روزهای آینده در دسترس بودن نسخه به‌روزرسانی را تمدید کند، شما هم ممکن است آن را دریافت کنید.

به همین ترتیب، کاربران در مناطق دیگر نیز باید خیلی زود دریافت به روزرسانی را شروع کنند. همچنین، لازم به ذکر است که بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند جهان، به روزرسانی این دستگاه را قبل از تاریخ اعلام شده منتشر کرده است.

Galaxy S20 FE برای سه نسل به روزرسانی اندروید واجد شرایط است. بنابراین، در آینده قابلیت پشتیبانی از Android 12 و Android 13 خواهد داشت.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار