سامسونگموبایل

رنگبندی سری گلکسی اس ۲۱ را در این تصاویر رسمی ببینید

رنگبندی سری گلکسی اس ۲۱ مشخص شد. با توجه به این تصاویر سامسونگ امسال گوشی‌های پرچمدار Galaxy S21 خود را در رنگ‌های متنوع‌تری عرضه خواهد کرد.

تا ساعاتی دیگر کمپانی سامسونگ از گوشی‌های جدید خانواده گلکسی اس ۲۱ خود رونمایی می‌کند. طی هفته‌های اخیر اخبار و شایعات زیادی را در خصوص گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ شنیده بودیم و حتی رندرهایی نیز منتشر شده بود. اکنون چند ساعت مانده به رونمایی، رنگبندی سری گلکسی اس ۲۱ در تصاویر رسمی منتشر شده است.

رنگبندی گلکسی اس ۲۱ اولترا

این تصاویر گوشی‌های خانواده S21 را در رنگ‌های مختلفی به نمایش می‌گذارد. این تصاویر نشان می‌دهد که سامسونگ امسال سیاست متفاوتی را در پیش گرفته و قصد دارد هر یک از نسخه‌های سری اس ۲۱ را با رنگبندی منحصر به فردی روانه بازار کند.

رنگبندی گلکسی اس ۲۱ پلاس

مدل گلکسی اس ۲۱ اولترا در اینجا تنها مدلی است که رنگ‌های ملایم و اغلب تیره دارد. در مجموع اس ۲۱ اولترا در رنگ‌های بیشتری نسبت به اس ۲۰ اولترا روانه بازار می‌شود. این رنگبندی شامل رنگ‌های مشکی، سفید، قهوه‌ای، خاکستری تیره و نقره‌ای می‌شود.

رنگبندی گلکسی اس ۲۱ معمولی

در سمت دیگر مدل گلکسی اس ۲۱ پلاس در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی، قرمز، بنفش و آبی روشن عرضه خواهد شد و نسخه اصلی اس ۲۱ نیز شامل رنگ‌های کمتر مشکی، سفید، بنفش و صورتی است. لازم به ذکر است که رنگ‌های مشکی و سفید در هر سه مدل مشترک هستند.

مدل رنگ
گلکسی S21 مشکی، سفید، بنفش، صورتی
گلکسی S21 Plus مشکی، سفید، بنفش، قرمز، صورتی و آبی روشن
گلکسی S21 Ultra مشکی، سفید، قهوه‌ای، خاکستری تیره و نقره‌ای
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار