تراشه و پردازنده ها

تراشه Dimensity 1200 مدیاتک قوی‌تر از اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام!

گفته می‌شود تراشه Dimensity 1200 مدیاتک دارای سرعت کلاک بالاتر از اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام، ISP بهبودیافته و بهنیه‌سازی‌هایی برای شبکه ۵G است.

مدتی بود که چیپست جدید MediaTek در بنچمارک‌ها ظاهر می‌شد و سرانجام نام آن فاش شده؛ دست‌کم به ادعای یک افشاگر چینی که می‌گوید فهرست مشخصات آن را دیده است. او این تراشه مدیاتک را Dimensity 1200 معرفی کرده و از سرعت کلاک بالاترش در قیاس با اسنپدراگون ۸۶۵ خبر داده است.

نتایج بنچمارک‌ها نیز قوی‌تر بودن این تراشه از رقیب کوالکامی را باورپذیرتر جلوه می‌دهند.

ظاهرا دایمنسیتی ۱۲۰۰ از یک پردازشگر سیگنال تصویر یا ISP ارتقایافته هم برخوردار خواهد بود که باعث عملکرد بهتر دوربین می‌شود. همچنین باید منتظر بهینه‌سازی‌هایی در زمینه اتصال ۵G باشیم.

البته لازم نیست مدت زیادی به حدس و گمان بسنده کنیم؛ چون مدیاتک قصد دارد در روز اول بهمن (۲۰ ژانویه) یک مراسم رونمایی برگزار کند که احتمالا به همین Dimensity 1200 اختصاص خواهد داشت.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار