اخبار سینما و تلویزیون

Wonder Woman 3 ساخته خواهد شد

به گزارش کامیک بوک، پتی جنکینز کارگردان فیلم واندر وومن اعلام کرده قسمت سوم Wonder Woman آخرین حضور وی در این فرانچایز خواهد بود.

در حال حاضر طرفداران ابرقهرمانان دی سی منتظر اکران Wonder Woman 1984 هستند اما خب بسیاری از افراد هم دوست دارند بدانند پس از این فیلم ماجرا چگونه پیش می‌رود.

جنکینز در یک مصاحبه با Geek اعلام کرد که فیلم بعدی واندر وومن آخرین حضور وی به عنوان کارگردان در فرانچایز مذکور خواهد بود. وی توضیح داد:

Wonder Woman 1984 به من شانس انجام کارهایی را داد که در فیلم اول قادر به انجامشان نبودم. در نتیجه خیلی خوشحالم که می‌توانم داستان منشا و گذشته واندر وومن را روایت کنم. به تصویر کشیدن دایانا در اوج قدرت واقعا هیجان دارد.

اما همچنین خیلی مهم است که تقلای درونی او به نمایش گذاشته شود. او یک الهه است و سعی دارد به انسان‌ها کمک کند. او نه تنها با شیاطین مقابله می‌کند، بلکه تلاش دارد به انسان‌های بد نشان دهد چگونه بهتر شوند. به نظرم این یک دو راهی زیبا است.

واندر وومن ۳ احتمالا آخرین فیلم من در این فرانچایز خواهد بود، در نتیجه باید هرچه دارم در آن رو کنم. باید همه چیز را در نظر بگیرم.

جنکینز پیش از این در مصاحبه‌ای با مجله توتال فیلم از برنامه‌هایش برای فیلم سوم Wonder Woman گفته بود:

فعلا دوست ندارم خیلی به آن فکر کنم، حداقل تا زمانی که 1984 اکران شود. می‌خواهم ذهنم کاملا خالی باشد. اما بله، یک داستان مشخص در ذهنم است؛ هم فیلم اول هم فیلم دوم و هم سومی.

وقتی صحبت از یک اسپین‌آف برای واندر وومن شد، جنکینز پاسخ داد:

اگر هم چنین چیزی در کار باشد من آن را کارگردانی نخواهم کرد؛ یعنی امیدارم.

اما خب من و جف جانز (نویسنده ۱۹۸۴) یک داستان برای آن در نظر داشتیم و یک استودیو نیز آن را خرید. پس احتمال ساخت آن زیاد است و من هم تهیه‌کننده آن خواهم بود. اما تمام سعی خود را می‌کنم که از کارگردانی‌اش فاصله بگیرم.

فیلم سینمایی Wonder Woman 1984 قرار است در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر ۱۳۹۹) اکران گردد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار