فیلم وسریال

فروش انیمیشن داستان اسباب بازی 4 از مرز 1 میلیارد دلار عبور کرد

انیمیشن داستان اسباب بازی 4 به فروش بالاتر از 1 میلیارد دلار دست پیدا کرد تا تبدیل به یکی از پرفروش‌ ترین انیمیشن های 2019 شود.

فروش انیمیشن داستان اسباب بازی 4 در باکس آفیس جهانی از مرز 1 میلیارد دلار عبور کرد. در گذشته این میزان فروش برای فیلم ها، دستاوردی بزرگ به شمار می رفت، اما اکنون بسیاری از فیلم های هالیوودی به چنین فروشی دست پیدا می کنند. برای مثال امسال فیلم های Spider – Man: Far From Home و Aladdin و Lion King به این فروش دست یافته اند. تاکنون در طول تاریخ فروش 43 فیلم از مرز 1 میلیارد دلار عبور کرده است که اکثر آن ها طی یک دهه گذشته اکران شده اند.

یکی از فیلم هایی که فروش آن از مرز 1 میلیارد دلار عبور کرد، انیمیشن Toy Story 3 است که 9 سال پیش اکران شد، با این همه پیکسار احساس کرد که این داستان هنوز تمام نشده و بهتر است انیمیشن داستان اسباب بازی 4 را نیز بسازد. این فیلم در ژوئن امسال اکران شد. این فیلم توانست در میان 4 انیمیشن Toy Story بهترین فروش را تجربه کند. انیمیشن داستان اسباب بازی 4 پس از Finding Dory ،Incredibles 2 و Toy Story 3، چهارمین فیلم شرکت پیکسار است که به چنین فروشی دست پیدا می کند.

شاید برایتان جالب باشد:  شکایت شهرداری از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

زمانی که Toy Story 4 اکران شد، در ابتدا فروشی پایین تر از انتظار را تجربه کرد. تحلیلگران تصور می کردند این فیلم رکوردهای فروش اولیه را خواهد شکست؛ با این حال این اتفاق نیفتاد. این انیمیشن به مرور زمان توانست موفق تر ظاهر شود و در باکس آفیس جهانی فروش 1 میلیارد دلاری را تجربه کند.

انیمیشن داستان اسباب بازی 4 چهارمین فیلم شرکت دیزنی در سال 2019 است که به چنین فروشی دست پیدا می کند. لازم به ذکر است؛ فیلم Far From Home محصول همکاری مستقیم استودیوی مارول و سونی است. در مجموع به نظر می رسد شرکت دیزنی قرار است کماکان به کسب دستاوردهای این چنینی ادامه دهد. این شرکت قرار است در سال جاری میلادی فیلم های Frozen 2 و Star Wars: The Rise of Skywalker را نیز اکران کند که به نظر می رسد موفق به تجربه فروش 1 میلیارد دلاری در باکس آفیس جهانی شوند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار