اخبار سینما و تلویزیون

بازیگر واندر وومن ستاره اصلی فیلم Heart Of Stone خواهد بود

استودیو Skydance Media قصد آغاز یک مجموعه جدید با فیلم Heart Of Stone را دارد که به سبک «جیسون بورن» و «جیمز باند/007» به یک جاسوس حرفه‌ای و کاربلد می‌پردازد.

حقوق گل گدوت برای بازی در فیلم اورجینال Heart Of Stone بالاتر از ۱۰ میلیون دلار خواهد بود

به‌زودی فیلم Wonder Woman 1984 با نقش‌آفرینی گل گدوت پخش می‌شود. فاصله‌ی زمانی زیادی هم تا پخش Death on the Nile و Zack Snyder’s Justice League باقی نمانده است. البته که باید به این گروه فیلم اکشن Red Notice از نتفلیکس را هم بیافزایید تا بفهمید که گل گدوت در ماه‌های آتی ۴ محصول پرخرج و پرمخاطب دارد. ولی ماجرا اصلا به همین‌جا ختم نمی‌شود.

این بازیگر قرار است در فیلم Cleopatra به کارگردانی پتی جنکینز هم نقش اصلی را داشته باشد و اکنون به‌عنوان ستاره‌ی اصلی فیلم Heart Of Stone معرفی می‌شود. او که در زمان ساخت فیلم «واندر وومن» دستمزد بسیار کمی داشت، برای بازی در فیلم جاسوس‌محور Heart Of Stone مبلغی بالاتر از ۱۰ میلیون دلار را دریافت می‌کند؛ تا دیگر رسما یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران هالیوود نام بگیرد. Heart Of Stone به یک جاسوس حرفه‌ای زن با بازی گل گدوت می‌پردازد و حس‌وحالی مشابه با مجموعه فیلم Mission: Impossible و سری «جیمز باند» دارد.

هنوز کارگردان قطعی این فیلم اورجینال جدید انتخاب نشده است. ولی اگر گزارش‌ها درست از آب دربیایند، تام هارپر، کارگردان فیلم The Aeronauts و فیلم Wild Rose وظیفه‌ی ساخت Heart Of Stone را برعهده می‌گیرد. وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی اثر هم با گرگ روکا بوده است که بیشتر به خاطر نویسندگی فیلم The Old Guard شناخته می‌شود. این وسط نباید از یاد برد که او به‌تنهایی فیلم‌نامه‌ی نهایی را نمی‌نویسد و از کمک الیسون شرودر، نویسنده‌ی نامزد اسکار فیلم Hidden Figures نیز بهره می‌برد. گل گدوت علاوه‌بر بازی در نقش اصلی، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم Heart Of Stone است.

شرکت Skydance Media می‌گوید که فعلا مشخص نیست آیا فیلم در سینماها اکران می‌شود یا به‌صورت مستقیم قدم به یک شبکه‌ی آنلاین/استریم‌محور خانگی می‌گذارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار