نقدوبررسی انواع لوازم خانگی

مشخصات و بررسی دستگاه نسپرسوساز مدل Nespresso Inissia Magimix

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

اگر دوست دارید سیستم قهوه‌سازی کپسول نسپرسو را تجربه کنید، احتمالاً دستگاهی بهتر از Inissia پیدا نخواهید کرد. این نسپرسوساز جمع‌وجور و سبک (۲٫۴ کیلوگرم) به عنوان یک دستگاه مبتدی قابلیت‌های گوناگونی دارد.

نقاط قوت

  • سبک‌‎ترین دستگاه نسپرسوساز
  • بسیار جمع‌وجور
  • مخزن آب سرپوش‌دار با امکان پر کردن آسان

نقاط ضعف

  • سادگی نوشیدنی‌های قابل تهیه
  • گنجایش محدود آب
  • محدود به سیستم کپسول نسپرسو

مشاهده این محصول در دیجی کالا

معرفی دستگاه

مدل باندل این دستگاه همراه با فوم‌گیر شیر عرضه شده است که امکان تهیه نوشیدنی‌های شیری همچون کاپوچینو و لاته را نیز به شما می‌دهد. ۲۲ کپسول گرند کرو (Grand Crus) به علاوه چند کپسول‌ تولید کمپانی‌های طرف ثالث در این دستگاه قابل استفاده هستند. نسپرسوساز Inissia دارای ۱۶ کپسول قهوه از انواع مختلف می‌باشد که برای شروع طیفی متنوع از طعم‌ها را در اختیار شما می‌گذارد.

این دستگاه تولید کمپانی Magimix در رنگ‌های نارنجی روشن، خاکستری، مشکی یا کرم موجود است. البته کمپانی Krups نیز از دیگر تولیدکنندگان دستگاه Inissia بوده که آن را در رنگ‌های متفاوتی روانه بازار کرده است.

طراحی و قابلیت‌ها

شاید ظاهر این دستگاه بسیار جذاب نباشد، اما در عملکرد قوی و بی‌نقص آن شکی نیست. این دستگاه با عرض ۱۲ سانتی‌متر در مقایسه با همتایان خود بسیار کوچک‌تر است و در هر آشپزخانه‌ای جا می‌شود.

 

در کمال تعجب، اندازه کوچک دستگاه چندان بر اندازه مخزن آب آن تأثیر منفی نذاشته است. این مخزن ۷۰۰ میلی‌لیتری گرچه بزرگترین مخزن آب به شمار نمی‌رود اما با توجه به اندازه دستگاه بالاتر از حد انتظار عمل می‌کند. این مخزن دارای سرپوش بوده که از سرریز شدن آب میان شیر آب و دستگاه جلوگیری می‌کند و همچنین کل فضای پشت دستگاه را پوشش می‌دهد.

علاوه بر یک سینی چکه‌گیر مشبک که قابل جدا شدن است، یک سطل برای کپسول‌های مصرف شده در داخل دستگاه تعبیه شده که لازم است پس از چند مرتبه کار با دستگاه خالی شود. لازم به ذکر است که طول سیم برق دستگاه ۳۳ سانتی‌متر می‌باشد.

تجربه کار با دستگاه نسپرسوساز

نحوه کار با دستگاه Inissia، از شیوه تهیه قهوه تا رسوب‌گیری، به طور کامل در دفترچه راهنما در قالب نمودار و نشانه‌های تصویری توضیح داده شده است. از طرفی نبود توضیحات کتبی ممکن است تا حدودی موجب دشواری فهم شیوه کار با دستگاه شود. اما در صورتی که نکات اساسی را متوجه شوید می‌توانید به راحتی نوشیدنی خود را دم کنید. دو کلید اسپرسو و لونگو تنها کلیدهای موجود بر روی دستگاه بوده که به عنوان دکمه روشن و خاموش نیز عمل می‌کنند. پس از روشن کردن دستگاه، تهیه قهوه تنها ۲۵ ثانیه زمان می‌برد.

برای قرار دادن کپسول لازم است جایگاه تعبیه شده در جلوی دستگاه را به طرف عقب بچرخانید و کپسول را در شکاف مخصوص قرار دهید. قرار دادن کپسول در داخل شکاف به کمی تمرین و ممارست نیاز دارد تا بر اثر قرارگیری نامناسب مانع کامل بسته شدن آن نشود. پس از آماده‌سازی کپسول کافی‌ست نوع قهوه مورد نظر –کوتاه یا بلند بودن که به مقدار آب مصرفی وابسته است- را انتخاب کنید. دستگاه پس از تهیه نسپرسو به طور خودکار از کار می‌ایستد. با چرخاندن دوباره جایگاه کپسول، می‌توانید کپسول مصرف شده را به درون سطل هدایت کنید.

در صورت تمایل به استفاده از فنجانی بزرگ‌تر می‌توانید سینی چکه‌گیر را جدا کنید. همچنین اگر به طور اتفاقی فراموش کردید که دستگاه را خاموش کنید، سیستم ذخیره انرژی آن را به طور خودکار خاموش خواهد کرد.

استفاده از فوم‌گیر شیر با نام تجاری Aeroccino3 نیز با این دستگاه به سادگی امکان‌پذیر است. این فوم‌گیر در حدود ۶۰ ثانیه کار خود را انجام می‌دهد و از طریق یک دکمه در جلوی دستگاه کار می‌کند.

امکان غوطه‌ور کردن کل دستگاه در آب برای شست‌وشو وجود ندارد، اما سرپوش و همزن آن قابل جدا شدن و شست‌وشوی مجزا هستند. پس از شست‌وشو، همزن به کمک خاصیت مغناطیسی به راحتی در جای خود قرار می‌گیرد.

قهوه تهیه شده در این دستگاه چه کیفیتی دارد؟

این دستگاه با وجود داشتن منویی محدود، از نظر طعم و کیفیت به خوبی هر دستگاه نسپرسوساز دیگری عمل می‎کند. دستگاه Inissia همچون همتایان خود دارای قدرت بخار ۱۹ بار برای تهیه کرما بوده و در ترکیب با کف شیر گرم و لذیذ تهیه شده با Aeroccino3 تنوع خوبی به نوشیدنی‌های گرم شما می‌دهد.

آیا این دستگاه انتخاب خوبی برای شماست؟

این دستگاه جای کمی اشغال می‌کند و از بهترین عملکرد در بین قهوه‌سازهای کپسولی برخوردار است. مدل باندل آن تمام نیاز روزانه شما به قهوه را برآورده می‎‌کند. همچنین از ضمانت سه ساله برخوردار بوده که یک مزیت افزوده به شمار می‌رود. اما پیش از هر چیز لازم است مطمئن شوید که طعم قهوه‌ای که سیستم کپسولی نسپرسو تهیه می‌کند مورد رضایت شماست.

نتیجه‌گیری

دستگاه نسپرسوساز Inissia امتیاز کامل را از نظر طراحی دریافت نمی‌کند. اما اندازه مناسب و قابل حمل بودن آن در کنار سهولت در استفاده از نقاط قوت مهم آن به شمار می‌روند.

رتبه‌ی محصول

طراحی – ۷٫۵
عملکرد – ۸٫۶
ارزش خرید – ۹

۸٫۴

نمره نهایی

دستگاه نسپرسوساز Inissia امتیاز کامل را از نظر طراحی دریافت نمی‌کند. اما اندازه مناسب و قابل حمل بودن آن در کنار سهولت در استفاده از نقاط قوت مهم آن به شمار می‌روند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار