فیلم وسریال

پیش‌بینی سرنوشت فصل پنجم سریال Money Heist

فصل چهارم سریال محبوب سرقت پول یا همان خانه کاغذی درست در لحظه‌ای که پاندمیک ویروس کرونا جهان را گریبان‌گیر خود کرده ‌است و درحالیکه مردم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، منتشر شد و این بهترین فرصت است تا قسمت‌های جدید این سریال هیجان‌انگیز را بارها و بارها تماشا کنید! فصل چهارم توانست رکوردهای تماشا در نتفلیکس را جابجا کند و طرفداران این سری را نیز به وجد بیاورد، هرچند به نظر عده‌ای داستان این گروه سارق کشدار شده و نباید در این حد ادامه پیدا می‌کرد با این حال به نظر می‌رسد حداقل باید یک فصل دیگر صبر کنیم تا داستان گروه به اتمام برسد. ولی به نظرتان این داستان در فصل پنجم سریال Money Heist چطور تمام خواهد شد؟

از آنجایی که کارگردان این سریال اعلام کرده فصل پنجم سریال Money Heist فصل آخر این سریال خواهد بود (البته اگر طمع نتفلیکس کار دستشان ندهد و سفارش ساخت فصول جدید پس از موفقیت و پولسازی فصل نهایی صادر نشود!) باید گفت که قرار است در سال آینده، شاهد پایان ماجرای پرفسور و تیمش باشیم (لااقل در قالب سریال اصلی و اورجینال، چرا که شنیده‌ها حکایت از این دارد برخی کشورها مانند کره جنوبی و هند مشغول ساخت ورژن سرقت پول خودشان هستند) .

درحالیکه فصل پنجم سریال سرقت پول به زودی بعد از اینکه شعله‌های کرونا تا حدودی فروکش کند و شرایط بهتر شود ساخته خواهد شد، ما در ادامه تئوری هایی که احتمال دارند اتفاق بیفتند را بررسی خواهیم کرد.

اخطار:در مطالب زیر، قسمت‌هایی از فصل‌های قبلی این سریال فاش می‌شود و اگر تا امروز نتوانستید هر ۴ فصل سریال را مشاهده کنید، از خواندن مطلب تئوری‌های فصل پنجم سریال Money Heist خودداری کنید!

شخصیت پروفسور همانطور که پدرش فوت کرد دار فانی را وداع خواهد گفت

فصل پنجم سریال Money Heist

دلیلی که پروفسور در دو فصل اول به دزدی از ضرابخانه روی آورد، پدرش و داستان‌هایی بود که او در گوش شخصیت سرخیو در این رابطه که چطور این سرقت مثل دزدی از بانک نیست و در صورت موفقیت می‌تواند هرچقدر که بخواهد پول چاپ کند و تا ابد تأمین باشد، می‌خواند! اما وقایع در فصل پنجم سریال Money Heist بر پرفسور شاید سخت بگذرد.

درست است که پدرش قبل از اینکه آرزوی سرقت از ضرابخانه به حقیقت بپیوندد حین دزدی به ضرب گلوله کشته شد اما واقعیت این است که شاید پدر پروفسور و برلین برای اینکه آن‌دو به جایی برسند، اقدام به دزدی می‌کرده‌است. در همین راستا هم پروفسور به مردمی که چیزی برای از دست دادن ندارند کمک می‌کند تا زندگی خوبی داشته باشند و چون پروفسور تا کنون قدم جای پای پدرش گذاشته، شاید سرنوشتی مانند او، نه کشته شدن به ضرب گلوله توسط پلیس بلکه شاید به قتل رسیدن توسط بازرس آلیشیا (با بازی نجوا نیمری) در انتظارش باشد. همانطور که در سکانس پایانی قسمت آخر فصل چهارم دیدیم، بازرس آلیشیا، درحالی‌که گروه موفقیت نقشه‌شان را جشن می‌گرفتند، مغز پروفسور را هدف قرار داده بود. البته با اینکه امیدواریم هیچ اتفاقی برای پروفسور نیفتد ولی شاید فصل آخر این سریال، پایان پروفسور نیز باشد!

آلیشیا همان تاتیانا همسر قبلی برلین است و به پروفسور ملحق می‌شود

فصل پنجم سریال Money Heist

این تئوری به احتمال زیاد درست از آب در نمی‌آید اما با توجه به اینکه تاتیانا همسر برلین است و به خوبی می‌تواند دست پروفسور را بخواند و علیه او اقدام کند به طور کامل هم رد نمی‌شود. با اینکه دو بازیگر متفاوت نقش تاتیانا و آلیشیا را بازی کرده‌اند ولی شاید دلیل این تفاوت این باشد که تاتیانا با گذر زمان تغییر کرده‌است یا حتی دست به عمل جراحی زده باشد!

با وجود همه این‌ها، تمرکز آلیشیا روی این پرونده کمی عجیب به نظر می‌رسد. با اینکه او مثل راکلِ فصل اول و دوم است اما در مقایسه با او، پیدا کردن مخفیگاه پروفسور، غرق شدن او در این پرونده را به خوبی نشان می‌دهد. همچنین اگر به موسیقی تیتراژ پایانی قسمت آخر فصل چهارم دقت کرده باشید متوجه می‌شوید که خواننده آهنگ Bella Ciao)) کسی نیست جز بازرس آلیشیا! آیا هنوز هم فکر می‌کنید همه این‌ قضایا اتفاقی است؟ من که فکر نمی‌کنم. دراینباره می‌توانید

اعضای گروه از بین معترضین فرار می‌کنند

فصل پنجم سریال Money Heist

درست است که اعضای گروه توانستند لیسبون را با موفقیت نجات دهند اما آنها هنوز که هنوزه در دهان شیر یعنی بانک اسپانیا گیر افتاده‌اند و خطرات احتمالی به طور کامل رفع نشده‌اند. پروفسور هم تا اطلاع ثانوی با تفنگی که سرش را هدف قرارداده‌است کاری از دستش برنمی‌آید. با این اوصاف، گروه چگونه می‌تواند در فصل پنجم سریال Money Heist فرار کند؟

خب جواب این سوال راحت است. معترضانی که بیرون بانک اسپانیا تجمع کرده‌اند با توجه به ظاهری که مثل سارقان این عملیات دارند، راه فرار بسیار خوبی هستند تا اعضای گروه به سمت جمعیت بدوند و معترضان آنها را پوشش دهند. این تئوری با توجه به برنامه‌های پیچیده پروفسور و باران میلیون یورویی که بر سر مردم فرود آورد، تا حدودی محتمل است.

توکیو تنها کسی خواهد بود که از این مأموریت جان سالم به در می‌برد

مطمئن باشید ما هم حتی از فکر کردن به این تئوری و رخ دادن آن در فصل پنجم سریال Money Heist متنفریم ولی بیاییم روراست باشیم، توکیو نه به خاطر اینکه عضو مفید و یا باهوش گروه است بلکه به این دلیل که او راوی این سریال است، این شبهه را به وجود می‌آورد که شاید او تنها کسی است که توانسته از این ماًموریت جان سالم به در ببرد تا ماجرای بزرگترین سرقت تاریخ را برای ما بازگو کند. سریالهای آمریکایی نیز این تجربه را به ما نشان داده که بعید نیست تمامی کاراکترهای یک قصه به جز یک زن بمیرند و این اتفاق در سریال سرقت پول هم می‌تواند رخ بدهد هر چند با همه این‌ها چشم انتظاریم تا در آخر داستان شاهد این اتفاق نباشیم. همچین الکس پینا (خالق سریال سرقت پول) در کشتن شخصیت‌های اصلی مهارت ویژه‌‌ای دارد اما از صمیم قلب امیدواریم او این استعداد ستودنی را در کارهای بعدی‌اش به کار گیرد، نه در آخرین فصل سریال محبوب سرقت پول!

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار