لپ تاپ

آنر نخستین لپ تاپ گیمینگ خود را به نام Hunter V700 معرفی کرد

Hunter V700 به عنوان نخستین لپ تاپ گیمینگ آنر با پردازنده Core i7، رم 16 گیگابایتی، یک ترابایت حافظه ذخیره سازی و طراحی منحصر به فرد معرفی شد.

کمپانی چینی آنر که بیشتر با عرضه گوشی‌های هوشمند زیبا و لپ‌تاپ‌های سری MagicBook مشهور است، روز گذشته نخستین لپ تاپ گیمینگ خود را به نام Hunter V700 معرفی کرد. این لپ تاپ به لطف بدنه آلومینیومی، لوگو با نور پس زمینه RGB، وجود شکاف بین نمایشگر و بدنه و همچنین کیبورد سایز کامل یک طراحی بسیار زیبا و کاربرپسند را ارائه می‌کند.

لپتاپ گیمینگ آنر Hunter E 700

لپ تاپ گیمینگ آنر در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد؛ با وجود اینکه هر دو مدل از دستگاه به نسل دهم پردازنده‌های مرکزی اینتل مجهز خواهند شد، اما یکی از آن‌ها قدرت پردازش خود را از پردازنده Core i5-10300H خواهد گرفت و دیگری از وجود i7-10750H بهره‌مند خواهد شد. از نظر پردازنده گرافیکی، دو انتخاب از بین کارت گرافیک‌های Nvidia GeForce GTX 1660 Ti و RTX 2060 برای لپ‌تاپ گیمینگ Hunter V700 وجود خواهد داشت.

در زمینه حافظه اما هیچ تفاوتی بین مدل‌‌های مختلف لپ تاپ گیمینگ آنر وجود ندارد؛ هر دو مدل Hunter V700 به 16 گیگابایت رم DDR4 مجهز شده و در دو گزینه با 512 گیگابایت و یک ترابایت هارد NVMe SSD عرضه خواهند شد.

Hunter V700 از یک صفحه نمایش مات 16.1 اینچی IPS LCD با نرخ رفرش 144 هرتز بهره می‌برد که حاشیه‌های 4.7 میلی‌متری اطراف آن را اشغال کرده‌اند. این نمایشگر رزولوشن 1920×1080 را ارائه کرده و از صد درصد فضای رنگ sRGB پشتیبانی می‌کند. لپ تاپ گیمینگ آنر همچنین به فناوری Nahimic 3D Audio نیز مجهز است که به شنیدن بهتر صدای بازی‌ها بسیار کمک می‌کند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه لپ تاپ گیمینگ آنر اما بدون شک سیستم خنک کنندگی آن است. HunterV700 از یک سیستم موسوم به «Wind Valley» استفاده می‌کند؛ در این سیستم، زمانی که لپ تاپ به صورت کامل باز شود دریچه‌های هوا باز شده و از هوای محیط برای خنک کردن داخل سیستم استفاده می‌شود. این لپ تاپ به دو فن 12 ولتی مجهز است که آنر ادعا می‌کند می‌توانند لپ تاپ جدید این کمپانی را بهتر از لپتاپ‌های رقیب خنک نگه دارند.

HunterV700 برای اتصال به دستگاه‌های جانبی در کناره‌های بدنه خود از یک پورت HMDI 2.0، دو پورت USB 3.2، یک پورت USB 2.0، یک پورت اترنت و یک جک هدفون که در کنار پورت شارژ قرار گرفته است میزبانی می‌کند. لپ تاپ گیمینگ آنر به وایفای 6 مجهز است و یک باتری 56 وات بر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این دستگاه را دارد.

لپ تاپ جدید گیمینگ آنر

آنر همچنین یک فناوری اشتراک گذاری از طریق وایفای را نیز به لپ تاپ جدید خود اضافه کرده که به گیمرها اجازه می‌دهد بازی‌های موبایل را بر روی HunterV700 ریخته و از بازی کردن آن‌ها در نمایشگر بزرگ‌تر لذت ببرند.

درحال حاضر، Honor Hunter V700 تنها در بازار چین عرضه شده است و هیچ اطلاعاتی از راه یافتن آن به قفسه فروشگاه‌های سایر بازارها در دسترس نیست. قیمت این دستگاه از 7499 یوان برای مدل Core i5 با هارد 512 گیگابایتی و گرافیک GTX 1660 Ti شروع می‌شود. نسخه Core i7 لپ تاپ جدید آنر با حافظه 512 گیگابایتی و گرافیک RTX 2060 معادل 8499 یوان قیمت خواهد داشت و گران قیمت‌ترین نسخه این دستگاه نیز مدل یک ترابایتی Core i7 با گرافیک RTX 2060 خواهد بود که یک تگ قیمتی 9999 یوآنی را یدک می‌کشد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار