اخبار سینما و تلویزیون

ادریس البا: به ساخت فیلم سینمایی Luther خیلی نزدیک هستیم

به نقل از وب‌سایت ورایتی، ادریس البا اخیرا طی یک رویداد مجازی از احتمال ساخته شدن فیلم سینمایی Luther گفته است. البا که خودش نقش اصلی سریال Luther را بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ ایفا کرده، امیدوار است یک نسخه سینمایی از این سریال محبوب (شبکه بی بی سی) ساخته شود.

البا که در رویداد مجازی مربوط به برنامه تلویزیونی In The Long Run شرکت داشت، گفت:

در حال حاضر برنامه رسمی و مشخصی برای ساخت فیلم Luther ریخته نشده و من هم پیش از این مشخص کرده‌ام که خیلی دوست دارم این فیلم ساخته شود. و فقط این را بگویم که به وقوع چنین اتفاقی خیلی نزدیک هستیم.

سریال لوتر تاکنون پنج فصل کامل را در شبکه BBC پشت سر گذاشته و همچنان خبری از پایان یا ادامه آن در تلویزیون به گوش نرسیده است. نیل کراس خالق سریال لوتر محسوب می‌شود؛ سریالی که جوایز مختلفی – از جمله دو جایزه گلدن گلوب و جایزه بهترین بازیگر مرد Royal Television Society – را برای ادریس البا به ارمغان آورده است.

البا پیش از این در سال ۲۰۱۸ نیز با وب‌سایت مترو مصاحبه‌‌ای برگزار نمود و در آن همین مسئله را عنوان کرد:

لوتر تمام عناصر اساسی برای تبدیل شدن به یک اثر مانند فیلم‌های کلاسیک دهه نود از جمله Seven و Along Came A Spider را دارد. من هم دوست دارم از فرمول این فیلم‌ها برای ساخت یک اثر سینمایی بر اساس لوتر استفاده کنیم.

قتل‌های بیشتر، ولووهای بیشتر و لوترِ خشمگین‌تر. در واقع ما می‌خواهیم یک نسخه بزرگ‌تر و بین‌المللی از سریال Luther را راهی سینماها کنیم.

البا در ماه مارس به کووید-۱۹ مبتلا شد و تا به امروز به بهبودی کامل رسیده است. وی در ادامه در فیلم‌هایی مثل قسمت دوم The Suicide Squad و Concrete Cowboy به همراه Thor: Love & Thunder ایفای نقش خواهد کرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار