لوازم خانگی

بهترین منقل‌های سفری برای کاربری گوناگون در سفر و طبیعت

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

منقل‌های سفری موجود در بازار طراحی‌های مختلف و کاربری‌های گوناگون دارند. اگر قصد سفر به طبیعت دارید حتما تا به حال به مسائلی که همراه نداشتن منقل شما را با آنها روبرو می‌کند برخورد داشته‌اید.

منقل‌ها با متمرکز کردن آتش و حرارت موجب استفاده بهینه تر شما از آتش می‌شوند. همچنین برای پخت و پز این منقل‌ها به مراتب راحت تر از آتش‌های بدون حفاظ روی زمین هستند. دیواره‌های آتشدان باعث می‌شود تا شما به راحتی روی آن سیخ مواد غذایی خود مانند کباب را قرار دهید. حتی منقل‌هایی وجود دارد که از آن‌ها می‌توان برای پخت در قابلمه، انواع تابه و سایر ظروف استفاده کرد. این منقل‌ها با طراحی پایه مخصوص محل قرارگیری مطمئن ظروف پخت شمارا محیا می‌کنند.

یکی دیگر از محسنات استفاده از منقل آتش، حفظ محیط زیست و بستر طبیعی زمین است. منقل‌ها از آسیب رساندن به حیات خاک جلوگیری کرده و بافت گیاهی محل آتش را حفظ می‌کنند.

یک منقل و آتش دان خوب باید سبک باشه، کمترین حجم را از فضای بار سفر شما اشغال کند و دربرابر حرارت مستقیم مقاومت داشته باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌ها برای این محصولات مقاومت بالا در برابر حرارت است، اگر متریال مورد استفاده در منقل در برابر حرارت آتش مقاومت نداشته باشد به سرعت از بین رفته، ساختار آن دفرمه شده و کاربری خود را از دست می‌دهد.

ما چند نمونه از بهترین منقل‌های موجود در بازار را برای شما بررسی کرده و به تفضیل معایب و محسنات هریک را شرح داده‌ایم. شما با مطالعه این پست خواهید توانست بهترین منقل سفری برای انواع سفرهای خانوادگی، دوستانه، طبیعت گردی را برای خود تهیه کنید. در انتخاب منقل‌ها سعی شده تا هریک ویژگی‌های مناسب گروه‌های خاص و مقاصد مربوطه خود را داشته باشد.

منقل سفری کی لایت مدل A02

منقل سفری کی لایت مدل A02

مشاهده این محصول در دیجی کالا

مزایا:

  • قیمت مناسب
  • کیفیت خوب ساخت
  • ابعاد جمع و جور
  • وزن پایین

معایب:

  • ارتفاع کم منقل
  • بازشوی هیزم بزرگ امکان ترشح آتش به فضای بیرونی

این منقل، در واقع یک آتش دان همراه در سفر است. دیواره ها و بدنه منقل از فولاد ساخته شده و با دستگاه برش CNC برداخت شده است. امکان برپا سازی منقل در کمترین زمان ممکن وجود دارد. به لطف طراحی ماژول وار این منقل که قطعات به صورت کامل از هم جداش شده و احجام دو بعدی را تشکیل می‌دهند، شما قادر خواهید بود تا منقل را در ابعاد بسیار کوچکی جمع کرده و حمل کنید.

وزن این منقل در حدود ۶۵۰ گرم، و ابعاد آن ۱۶ × ۱۶ × ۱۲ سانتی‌متر است. کاربری اصل این منقل آتش دان است و با متمرکز کردن آتش در یک نقطه حرارت خوبی را برای شما ایجاد خواهد کرد. خصوصا این ویژگی در فصول سرد سال موجب می‌شود تا اگر برای گرما قصد راه ادازی منثل خود را دارید، شعله های بلند تر و پر شور تری نسبت به سایر منقل ها داشته باشید.

یکی از دیواره های آتش دان طوری طراحی شده تا به راحتی هیزم مورد نیاز را به آن اضافه کنید. اگر بدنبال یک منقل پخت و پز هستید، این منقل یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. امکان قرار گیری سیخ های کوچک، صفحه گریل و انواع ظروف پخت و پز روی منقل ویژگی اصلی این محصول است. از معایب این محصور می‌توان به ارتفاع کم آن از روی سطح زمین اشاره کرد که ممکن است موجب صدماتی برای کاربر و محیط زیست شود.

منقل سفری مدل ماهان

منقل سفری مدل ماهان

مشاهده این محصول در دیجی کالا

مزایا:

  • جمع شونده
  • قرار گیری سیخ در ۴ جهت
  • قبات خوب و مقاومت بالا در برابر آتش

معایب:

  • وزن زیاد
  • ارتفاع کم از سطح زمین

روشن کردن آتش روی زمین، یکی از راحت ترین راه های ایجاد یک منقل است. اما در این حالت استفاده از لوازم پخت و پز یا سیخ های کباب سخت یا حتی غیر ممکن است. منقل هامان طراحی شده تا به راحتی روی آتش شما قرار بگیرد و شما را از مزایای یک منقل کف دار و بسته بهره مند کند.

طول و عرض این منقل ۶۰ در ۳۴ سانتی‌متر بوده و با ارتفاع ۱۲ سانتی‌متری خود مناسب استفاده در شرایط متفاوت است. یکی از ویژگی های این منقل محل قرار گیری سیخ ها آن است. این محل طوری طراحی شده تا شما بتوانید سیخ ها را در ۴ جهت خود ثابت کنید، این امر موجب می‌شود تا کباب شما به بهترین شکل ممکن تهیه شده و کاملا مغز پخت شود.

این منقل رو آتشی با یک کیف حمل عرضه شده و شما قادر خواهید بود آن را در ابعاد کوچک حمل کنید. وزن این منقل به دلیل استفاده از فولاد تو پر زیاد است و مناسب سفرهای سبک و جمع و جور نخواهد بود.

منقل سفری مدل ZAKER-24

منقل سفری مدل ZAKER-24

مشاهده این محصول در دیجی کالا

مزایا:

  • کم وزن
  • کم حجم
  • کارا و با دوام
  • قیمت پایین

معایب:

  • فقط روی زمین خاکی قابل اجرا است
  • محدودیت وزن به دلیل نازکی دستک‌های نگهداری

اگر بدنبال یک منقل باز مانند محصول قبل هستید اما سبک سفر شما طوری است که نیاز به منقل قابل حمل و کم وزن تر دارید، این محصول مناسب شما خواهد بود. محصول معرفی شده یکی از کاربردی ترین منقل های روی آتشی است که از بازار می‌توانید تهیه کنید. این محصول ۴ پایه دارد که در زمین فرو رفته و پایه منثل شما را شکل می‌دهد. هر پایه ۳ محل برای قرارگیری دستک های منقل دارد، این ویژگی موجب می‌شود تا شما به راحتی بتوانید ارتفاع منقلتان از زمین را تنظیم کنید.

یکی از بهترین ویزگی هایی که این منقل در اختیار شما قرار میدهد قابلیت تنظیم ابعاد منقل است. عرض این منقل در بیشترین حالت قادر است تا ۱۰ سیخ کباب را به خوبی در کنار یکدیگر نگه داری کند.

وزن کم منقل، کیف حمل شکیل و با دوام در کنار پایه های محکم آن همگی از مزایای این محصول است.

منقل سفری مدل ۰۰۱

منقل سفری مدل 001

مشاهده این محصول در دیجی کالا

مزایا:

  • طراحی خوب
  • ارتفاع زیاد
  • طول زیاد منقل
  • کیفیت خوب بدنه

معایب:

  • سنگین وزن
  • قیمت بالا

برای یک سفر پیک نیکی هیچ چیز لذت بخش تر از به همراه داشتن یک منقل کاربردی برای پخت کباب نیست. این منقل خصوصا برای این مورد طراحی و ساخته شده است. بدنه محکم، ارتفاع بالا و دهانه مناسب برای قرارگیری ذغال از جمله ویژگی های این محصول است.

وزن این محصول برای حمل در کوله و سفرهای سبک مناسب نیست. طول منقل با ۴۳ سانتی‌متر به شما اجازه میدهد تا به راحتی برای ۴ الی ۶ نفر به طور همزمان غذا تهیه کنید. پایه منقل طوری طراحی شده تا به صورت لولایی جمع شود و فشای کمتری از بار شما را اشغال ککند.

بدنه فلزی منقل هم در مقابل حرارت بسیار مقاوم بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای پخت و پز های طولانی خواهد بود.

علاقه‌مند به خرید منقل‌های سفری هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق سایر محصولات بر روی متن کلیک کنید 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار