اخبار سینما و تلویزیون

زمان پخش سریال صفر بیست و یک (021) + داستان، بازیگران و تیزر

سریال صفر بیست و یک ساخته جدید جواد رضویان و سیامک انصاری، کمدین‌های سرشناس ایرانی، به تازگی تولید خود را آغاز کرده است. این سریال به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

وقتی صحبت از سریال‌های کمدی و کمدین‌های ایرانی می‌شود، کمتر کسی پیدا می‌شود که دو اسطوره بزرگ این حوزه یعنی جواد رضویان و سیامک انصاری را نشناسد. این دو هنرمند محبوب کشور، با سابقه طولانی در حوزه فیلم و سریال‌های کمدی اکنون تصمیم به تولید سریالی کمدی برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دارند. سریال صفر بیست و یک کاری مشترک از صدا و سیما و کمدین‌های مشهور ایرانی است که خبرهایی از تولید و فیلمبرداری آن باعث هیجان‌زده شدن دوستداران سریال‌های ایرانی شده است.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • داستان سریال صفر بیست و یک
  • بازیگران و سایر عوامل سریال صفر بیست و یک
  • سریال صفر بیست و یک کی پخش می‌شود؟

 


داستان سریال صفر بیست و یک


از آنجایی که جای خالی یک سریال کمدی خوب و جذاب که بطور موثر به جذب مخاطبان به شبکه‌های رسانه ملی کمک کند در صدا و سیما به چشم می‌خورد، معاونت سیما تصمیم به تولید و ساخت سریالی جدید گرفت و عزم راسخ خود را با شروع مذاکرات خود با کمدین‌های مشهور آغاز کرد. مسئولان سیما تلاش دارند تا با کمک گرفتن از حرفه‌ای‌های حوزه کمدی، مجموعه‌ای متفاوت با طنز بسیار قوی را روی آنتن ببرند که هم از نظر محتوا و هم از نظر جلوه‌های تصویری، محصولی جذاب و خوش ساخت باشد.

سریال صفر بیست و یک / سریال 021

در خصوص داستان این سریال که فیلمبرداری آن به تازگی آغاز شده است، باید گفت یک کمدی شیرین با موضوعی آشنا و خودمانی است که برای مخاطبان کاملا قابل درک و لمس است. داستان سریال جواد رضویان و سیامک انصاری حول دو باجناق می‌گردد که روابط دوستانه‌ای با هم ندارند. این دو مرد که در شهرداری کار می‌کنند، برای زمین زدن همدیگر تلاش می‌کنند و در راستای همین تلاش‌ها اتفاقات بامزه و بانمکی را رقم می‌زنند. شعار اصلی این سریال حول محور ضرب‌المثل مشهور «ژیان ماشین نمی‌شه، باجناق فامیل نمی‌شه!» می‌گردد.


بازیگران و سایر عوامل سریال 021


صدا و سیما برای ساخت این سریال به سراغ کارکشته‌ها و در ایستگاه اول به سراغ مهدی فرجی، تهیه کننده موفق سریال نون خ رفت. مهدی فرجی که اکنون نامی سرشناس در صدا و سیما است، سریال نوروزی نون خ را تهیه کنندگی کرد که با استقبال بسیار خوب مخاطبان رو به رو شد.

عوامل سریال نیوجرسی

او پیش از این سریال لژیونر را نیز ساخته است. فرجی علاوه بر تهیه کنندگی، در کسوت بازیگری در آثاری مانند سریال خانگی مانکن، سریال پنچری و سریال گمشده بازی کرده است. کارگردانی سریال صفر بیست و یک نیز بر عهده جواد رضویان و سیامک انصاری است. در ادامه بازیگران سریال صفر بیست و یکرا معرفی می‌کنیم.

جواد رضویان

عوامل سریال نیوجرسی

جواد رضویان از مشهورترین کمدین‌های ایرانی است که سابقه طولانی در تلویزیون و سینما دارد. او با سریال سیب خنده پا در دنیای سریال‌های کمدی گذاشت و با درخشش در سریال پاورچین، چارخونه و ارث بابام بسیار خوش درخشید و به شهرت رسید. او سپس با کارگردانی و بازیگری در سریال‌های زیادی توانست جای پای خود را در سینما و تلویزیون محکم کند. او در برنامه سه ستاره در روزهای پایانی سال 94 اعلام کرد که دیگر در تلویزیون کار نخواهد کرد، ولی با بازی در سریال همسایه‌ها که از شبکه دو پخش شد بار دیگر به تلویزیون برگشت.

سیامک انصاری

زمان پخش سریال نیوجرسی

سیامک انصاری نیز از کارکشته‌های حوزه کمدی است و با بازی در سریال‌های کمدی بسیاری موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. او همکاری‌های زیادی با مهران مدیری، از بهترین کارگردانان ایرانی دارد و این دو با هم چندین و چند همکاری نظیر پاورچین، نقطه‌چین، جایزه بزرگ، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دو هزارچهره و قهوه تلخ داشتند. آخرین کار او در تلویزیون حضور در برنامه دورهمی و همکاری مجددش با مهران مدیری بود.

دیگر عوامل سریال 021 عبارت‌اند از:

  • نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی
  • مدیر تصویر برداری: بهنام کریمی
  • مدیر تولید: علیرضا بیات
  • مدیر صدابرداری: بابک اخوان
  • فیلمبردار: حمیدرضا رضایی
  • تدوین: سیامک مهماندوست
  • آهنگساز: بهرام دهقانیار
  • طراح صحنه: امیر زاغری
  • طراح لباس: زهرا صمدی
  • مدیر تدارکات: جواد قاسمی

 


سریال صفر بیست و یک کی پخش می‌شود؟


سریال جدید سیامک انصاری قرار است در چهار فصل 25 قسمتی ساخته شود. زمان پخش سریال صفر بیست و یک هنوز مشخص نیست، ولی آنطور که از خبرها مشخص است، این سریال که به تازگی مراحل تولید خود را پشت سر گذشته، بعد از صفر ماه و در نیمه دوم سال 99 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در انتها باید گفت سریال 021 که با همکاری عوامل کاربلد و با تجربه قرار است ساخته شود، امید اول صدا و سیما برای پر کردن خلا سریال‌های جذاب و پر مخاطب روزهای دور تلویزیون است. از طرف دیگر همکاری جواد رضویان و سیامک انصاری موج جدیدی از هیجان و انتظار را برای مخاطبان به وجود آورده است. نظر شما درباره سریال صفر بیست و یک چیست؟ به نظر شما همکاری مجدد دو اسطوره کمدی ایران می‌تواند دوباره مخاطبان را پای تلویزیون‌ها بکشاند؟ در پایین همین صفحه نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار