اخبار سینما و تلویزیون

سریال Walker رکورد افتتاحیه شبکه CW در پنج سال اخیر را شکست

اولین قسمت سریال Walker با نقش‌آفرینی جرد پادالکی بیشتر از قسمت نخست هر سریال دیگر شبکه CW در پنج سال اخیر تماشا شده است.

جرد پادالکی، بازیگر سریال سوپرنچرال شبکه CW مشغول مرتب کردن کلاه خود مقابل گندم ها و نور آفتاب در پوستر سریال Walker

نخستین قسمت سریال Walker بینندگان زیادی داشت. بدون شک یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت سریال در کسب تعداد قابل توجهی از بینندگان بازیگر اصلی آن یعنی جرد پادالکی است که به‌خاطر ایفای نقش سم وینچستر در سریال Supernatural طرفدارانی پروپاقرص دارد. قسمت اول سریال Walker بیشتر از هر اپیزود دیگر هرکدام از سریال‌های شبکه CW از سال ۲۰۱۸ میلادی تا به امروز تماشا شده است.

در سال ۲۰۱۶ میلادی قسمت اول سریال DC Legends of Tomorrow موفق به جلب توجه ۲.۴۳ میلیون تماشاگر شد. اما آن سریال در حقیقت به قصه‌گویی با محوریت شخصیت‌های سریال‌های محبوب دیگر دی سی در شبکه CW می‌پرداخت و طبیعی بود که بتواند نظر بینندگان زیادی را جلب کند. به همین دلیل تا پیش از پخش نخستین قسمت فصل اول سریال Walker، رکوردهای پربیننده‌ترین اپیزودهای آغازین یک فصل یک سریال شبکه CW طی پنج سال اخیر در چنگ اولین قسمت سریال DC Legends of Tomorrow و نخستین اپیزود فصل چهارم سریال The Flash بودند. ولی سریال Walker توانست تعداد بینندگان اپیزود نخست فصل چهار فلش را هم پشت سر بگذارد.

به‌لطف فصل سوم سریال Legacies و افتتاحیه سریال Walker، شبکه CW طی چند روز اخیر موفق به ثبت آمار و ارقام قابل توجهی شده است

سریال Walker با بازی جرد پادالکی در حقیقت ریبوت سریال Walker, Texas Ranger با نقش‌آفرینی چاک نوریس است و به شخصیت کوردل واکر می‌پردازد؛ یک پدر تنها و مبارزی که همسر خود را از دست داده است.

او کد اخلاقی خود را دارد و باید با غم‌های درونی کنار بیاید؛ تا سعی کند هم یک پدر خوب باشد و هم به‌عنوان یک تکاور کم نیاورد. هرچند با گذر زمان می‌فهمد که شاید درست پیش بردن زندگی در خانه حتی سخت‌تر از کسب پیروزی در پیچیده‌ترین نبردها و مأموریت‌ها باشد.

شبکه CW در پنج‌شنبه‌ی گذشته توانست رکورد تعداد بینندگان خود در روز پنج‌شنبه طی سه سال اخیر را بشکند. چون علاوه‌بر قسمت اول فصل اول سریال Walker، نخستین اپیزود فصل سوم سریال Legacies هم موفق به جلب توجه بینندگان زیادی شد. نخستین قسمت سومین فصل سریال Legacies با نام We’re Not Worthy یکی از پربیننده‌ترین اپیزودهای تا به امروز بود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار