فیلم وسریال

شرکت پارامونت امتیاز ساخت فیلم American Son با بازی راسل کرو را به دست آورد

شرکت پارامونت پیکچرز به تازگی موفق شده است تا امتیاز ساخت فیلم American Son با بازی راسل کرو را به دست آورد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همراه ما باشید.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون به نقل از ددلاین، فیلم «پسر آمریکایی» (American Son) با بازی راسل کرو که پیش‌تر قرار بود توسط کمپانی سونی پیکچرز ساخته شود، حال امتیاز ساخت و اکران آن به شرکت پارامونت پیکچرز رسیده است. این فیلم مافیایی و مهیج در واقع براساس یک فیلم فرانسوی به نام «یک پیامبر» (A Prophet) به کارگردانی ژاک اودیار ساخته می‌شود. اثر درام و جنایی در سال ۲۰۰۹ اکران شد توانست جایزه بزرگ هیئت داوران در جشنواره بین‌المللی فیلم کن که با نام Prix du Jury شناخته می‌شود را در همان سال دریافت کند. همچنین در بخش بهترین فیلم خارجی زبان مراسم اسکار سال ۲۰۱۰ هم نامزد شد که البته از دریافت این جایزه بازماند.

فیلم American Son روایتگر داستانی مردی است که بعد از آشنایی با یک گانگستر با بازی راسل کرو، یک سیندیکای جرم و جنایت متشکل از چندین نژاد را بنا می‌کند. او حتی استاد خود را پایین می‌کشد و موفق می‌شود تا به جایگاهی در کنار مافیا‌های روسی و ایتالیایی پیدا کند. در حال حاضر بازیگران دیگری به جز کرو برای حضور در این فیلم مشخص نشده‌اند. اندرو انووبلو ملقب به رپ‌من که برای کارگردانی فیلم Blue Story شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم American Son را برعهده دارد. نگارش فیلمنامه هم برعهده دنیس لیهین است. نیل اچ مورتز و توبی یف از استودیو Original Film نیز به عنوان تهیه کننده در فیلم حضور دارند.

راسل کرو اخیرا در مینی سریال «بلندترین صدا» (The Loudest Voice) برای بازی در نقش راجر ایلز و فیلم «تاریخچه واقعی گنگ کلی» (True History of the Kelly Gang) حضور پیدا کرده است. کرو همچنین در آثاری چون فیلم رمزآلود و مهیج Unhinged به کارگردانی دریک بروت و فیلم The Georgetown Project به کارگردانی مشترک ام. ای. فورتین و جاشوآ جان میلر حضور دارد و به ایفای نقش می‌پردازد. هر دو این فیلم‌ها برای اکران در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار