بازیگیمینگ

حجم بازی Ghost of Tsushima به صورت رسمی مشخص شد

بدون شک در میان عناوین بزرگی که در سال جاری منتشر خواهند شد، برای دارندگان پلی‌استیشن 4 بازی Ghost of Tsushima می‌تواند مورد انتظارترین عنوان باشد.

این روزها حجم بسیار زیاد بازی‌ها به یک جنبه معمول برای ما تبدیل شده است و دیگر به دانلود کردن حجم‌های بسیار زیاد عادت کرده‌ایم. اما با وجود بزرگی حهان بازی Ghost of Tsushima، به فضای خالی بسیار زیادی بر روی کنسول احتیاج ندارد.

جدیدا صفحه Ghost of Tsushima در فروشگاه پلی‌استیشن به روزرسانی شده بود ولی به فضای مورد نیاز آن اشاره‌ای نشده بود. اکنون تایید شده است که برای نصب و دانلود این عنوان شما به 50 گیگ فضای خالی بر روی هارد خود نیاز خواهید داشت. البته که 50 گیگ حجم کمی نیست، ولی شاید با مقایسه با دیگر عناوین مثل The Last of Us Part 2 نظرتان تغییر کند. The Last of Us Part 2 یک بازی انحصاری داستان محور و خطی برای پلی‌استیشن 4 است که 100 گیگ فضای خالی بر روی کنسول نیاز دارد. با این وجود Ghost of Tsushima که یک بازی جهان باز است تنها 50 گیگ حجم دارد و این موضوع نشان دهنده تلاش بسیار زیادی تیم مهندسی استودیو Sucker Punch است.

Ghost of Tsushima در تاریخ ۱۷ جولای به طور جهانی برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. البته در ابتدا تاریخ آن ۲۶ ام ژوئن بود که به علت انتشار تاریخ جدیدی برای بازی The Last Of Us2 این تاریخ به تعویق افتاد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار