فیلم وسریال

فیلم‌برداری Black Panther 2 به این زودی‌ها آغاز نمی‌شود

در ابتدا به نظر می‌رسید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 برای فیلم‌برداری در ماه فوریه سال آینده آماده باشد و پس از آن فیلم Black Panther 2 هم پروژه تولید خود را آغاز کند. اما جیمز گان تایید کرده با شرایط فعلی ادامه پروژه‌های مارول و دی‌سی غیرممکن است.

به نقل از Comic Book شیوع گسترده ویروس کرونا تولید و اکران بسیاری از فیلم‌های سینمایی را تحت تاثیر قرار داده و در این میان فیلم‌های مارول هم ضرر بسیاری کرده‌اند. پیش از تاخیرهای ناشی از بحران کرونا، جیمز گان تصمیم داشت ابتدا فیلم The Suicide Squad را برای برادران وارنر کارگردانی کند و سپس ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را آغاز کند. با این حال نقشه‌های جیمز گان براساس برنامه از پیش تعیین‌شده حرکت نکرده و همین باعث می‌شود آینده پروژه‌های مارول و دی‌سی نگران‌کننده باشند.

اما فیلم Black Panther 2 از این نگرانی‌ها فاصله زیادی دارد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۲(۱۵ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی‌ شده و یک سال پیش از آن پروژه تولید خود را آغاز می‌کند. بنابراین از بحران فعلی کرونا فاصله زیادی دارد.

جیسون بلام، بنیانگذار استودیوی بلام‌هاوس و یکی از تهیه‌کنندگان قدرتمند هالیوود، پیش‌بینی کرده فعالیت دوباره استودیوهای سینمایی بزرگ تا سال ۲۰۲۱ تقریبا غیرممکن است. ادعایی که چندان هم عجیب نیست چراکه مارول تاریخ اکران بسیاری از فیلم‌‌های خود را تغییر داده تا بحران کرونا را مدیریت کند؛ فیلم Black Widow در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) اکران می‌شود و اکران فیلم The Eternals هم تا تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) غیرممکن است.

فیلم‌برداری فیلم Black Panther 2 به این زودی‌ها آغاز نمی‌شود

دنباله بدون نام فیلم Spider-Man: Far From Home که ابتدا قرار بود ۱۶ جولای ۲۰۲۱ اکران شود تا ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) تاخیر خورد. اگر از هواداران انیمیشن جذاب Into The Spider-Verse هستید متاسفانه خبر بدی برای شما داریم؛ دنباله این انیمیشن تا ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱) اکران نمی‌شود. هم‌چنین فیلم Doctor Strange: In The Multiverse Of Madness با کارگردانی سم ریمی هم تا ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) تاخیر خورد. اما فیلم Thor: Love And Thunder یک هفته زودتر از تاریخ مشخص‌شده و در ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار