فیلم وسریال

فیلم جدیدی از رزیدنت اویل در حال ساخت است

ساخت اثری فوق العاده ترسناک، اولویت اصلی سازندگان

توجه به اطلاعاتی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده، فیلم جدید رزیدنت اویل در دست ساخت قرار دارد و کارگردانی آن بر عهده جوناس رابرتز قرار گرفته است. رابرتز در گذشته روی فیلم‌های 47 Meters Down و دنباله آن، The Other Side of the Door و The Strangers: Prey at Night کار کرده بود.

به دلیل آثاری که در گذشته براساس بازی‌های ویدیویی ساخته شده بودند و کیفیت پایینی داشتند، بسیاری از اقتباس‌ها از همان ابتدای تایید با بی توجهی طرفداران بازی‌های ویدیویی مواجه می‌شوند. سری فیلم‌های رزیدنت اویل اما توانست این رویه را تغییر دهد و علی‌رغم نقدهای منفی از سوی منتقدین، عملکردی موفقیت آمیز در جلب نظر طرفداران داشت. در طول این ۱۵ سال که از ورود سری رزیدنت اویل به سینما می‌گذرد، مجموعاً ۶ فیلم ساخته شده است. پل اندرسون، تهیه کننده سری، پس از ساخت و اکران Resident Evil: The Final Chapter در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت تا این سری را برای مدتی کنار گذاشته و روی یک اقتباس سینمایی براساس سری مانستر هانتر (Monster Hunter) کار کند.

ساخت قسمت جدید سری فیلم‌های رزیدنت اویل زمانی مطرح شد که یکی از کاربران با مراجعه به صفحه اختصاصی جوناس رابرتز در وبسایت IMDB با ریبوت این سری در لیست آثار او مواجه شد. پس از این اتفاق، وبسایت Screenrant تصمیم گرفت تا با این کارگردان تماس برقرار کرده و اطلاعاتی را از روند تولید بدست آورد. مهم‌ترین نکته‌ای که رابرتز در صحبت‌های خود به آن اشاره کرد این بود که این اثر یک فیلم سینمایی خواهد بود. در گذشته شایعه شده بود اقتباس جدید یک سریال است.

جوناس رابرتز در پاسخ به سوال خبرنگار وبسایت Screenrant درباره وضعیت ریبوت سری رزیدنت اویل گغت: «در حال حاضر روند توسعه به‌صورت رسمی آغاز شده است. بخشی از کار را به آن‌ها نشان دادیم و واقعاً دوستش داشتند. بنابراین، هم اکنون که صحبت‌ می‌کنیم، در حال آماده سازی هستیم. همیشه در دفتر هستم. این فیلم قرار است فوق العاده ترسناک باشد. فوق العاده فوقالعاده ترسناک! و قرار است به ریشه‌های این سری بازی‌ها بازگردد. فکر می‌کنم در شرایط کنونی اجازه ندارم تا خیلی درباره آن صحبت کنم. قرار است به شدت سرگرم کننده باشد.»

از دید بسیاری از طرفداران، سری فیلم‌های رزیدنت اویل که میلا یوویچ را در نقش اصلی خود می‌دید، بیشتر از اینکه ترسناک باشند، اکشن بودند. این موضوع نیز با اکران هر قسمت بیشتر از قبل قابل لمس می‌شد. در حالی که سری بازی‌های رزیدنت اویل که اولین نسخه از آن در سال ۱۹۹۶ منتشر شد، توانست استانداردهای جدیدی را برای عناوین بقا و ترسناک تعریف کند. داستان نسخه اول سری بازی‌ها درباره کریس ردفیلد و جیل ولنتاین، دو مامور نیروی ویژه پلیس بود که برای تحقیقات به منطقه‌ای اطراف راکون سیتی فرستاده می‌شوند تا قتل‌های سریالی را مورد بررسی قرار دهند اما در نهایت پی به وجود زامبی‌ها می‌برند.

از آن‌جایی که در این بازی گلوله برای سلاح‌ها بسیار کمیاب بود، کاربر مجبور می‌شد تا به جای به رگبار بستن دشمنان خود، روی استفاده از تاکتیک‌های مختلف برای کشتن زامبی‌ها تمرکز کند. در کنار درگیری‌های مسلحانه، پازل‌هایی نیز در بازی وجود داشت تا کاربر را بیشتر از قبل وادار به فکر کردن کند.

جوناس رابرتز در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که فیلم جدید رزیدنت اویل به ریشه‌های این سری بازی‌ها پایبند خواهد بود. در نتیجه، طرفداران می‌توانند امیدوار باشند که اینبار پس از وارد شدن به سالن سینما با اثری ترسناک روبرو خواهند شد و دیگر خبری از سکانس‌های اکشن آنچنانی نیست.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار