اخبار سینما و تلویزیون

فیلم Jurassic World: Dominion تا سال ۲۰۲۲ تاخیر خورد

پس از تاخیر خوردن چندین و چند اثر سینمایی طی چند روزهای گذشته، حالا نوبت به فیلم Jurassic World: Dominion رسیده و اکران این فیلم تا ۲۰۲۲ عقب افتاده است.

به نقل از ورایتی، فیلم Jurassic World: Dominion حالا قرار است یک سال دیرتر، یعنی در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ راهی سینماها شود. استودیو یونیورسال پیش از این قصد داشت فیلم مذکور را در ۲۰۲۱ اکران کند.

کالین ترورو، کارگردان Jurassic World: Dominion این خبر را از طریق توییتر به مخاطبان اعلام کرد و در کنار آن یک پوستر از فیلم به اشتراک گذاشت که با همان لوگوی معروف و قدیمی پارک ژوراسیک طراحی شده. احتمالا این پوستر اشاره‌ای به فیلم موفق و فراموش‌نشدنی Jurassic Park در سال ۱۹۹۳ دارد.

فیلم Jurassic World: Dominion

کارگردان فیلم جدید Jurassic World گفت:

طی سه ماه اخیر من با بازیگران و عوامل فوق‌العاده‌ای کار کرده‌ام و ما نمی‌توانیم برای اشتراک این دنیا با شما صبر کنیم. حتی با اینکه باید کمی بیشتر منتظر اکران Dominion بمانیم، اما همه این‌ها ارزشش را خواهد داشت. پس تا آن زمان سالم و امن بمانیم و از یکدیگر مراقبت کنیم.

فیلم Jurassic World: Dominion در ماه مارس کار تولید خود را به خاطر شیوع کووید-۱۹ متوقف ساخت اما یونیورسال با تمام توان تلاش داشت هرچه زودتر این پروژه را یک بار دیگر وارد فرآیند تولید کند.

فیلم Jurassic World: Dominion

و خب طی مدت‌های اخیر، Jurassic World: Dominion جزو اولین پروژه‌هایی بود که بعد از شیوع کووید-۱۹ کارش را از سر گرفت و سازندگان با تدابیر سرسختانه و احتیاط هرچه تمام‌تر کار را پیش برده‌اند. به گفته برخی اینسایدرها این تدابیر بهداشتی موجب شده هزینه تولید فیلم حدود ۵ میلیون دلار افزایش یابد.

فیلم‌برداری Jurassic World: Dominion هنوز به اتمام نرسیده اما ظاهرا کمتر از یک ماه به پایان آن باقی مانده است. این فیلم ششمین عنوان از فرانچایز ۲۷ ساله پارک ژوراسیک است که یک بار دیگر کریس پرت و برایس دالاس هاوارد را در خود می‌بیند.

فرانچایز ژوراسیک در حقیقت الماسی برای استودیو یونیورسال بوده و جالب است بدانید ۵ فیلم اخیر این سری چیزی بالغ بر ۵ میلیارد دلار برای یونیورسال سودآوری داشته است. فیلم سینمایی Jurassic World که عملا این سری احیا کرد، موفق شد ۱.۶ میلیارد دلار از طریق باکس آفیس به دست آورد.

فیلم Jurassic World: Dominion تنها عنوان یونیورسال نیست که با تاخیر مواجه شده؛ اخیرا اعلام شد عنوان Fast & Furious 9 نیز تا ۲۸ می ۲۰۲۱ تاخیر خورده است.

در کنار این‌ها، می‌توان به No Time To Die، بتمن، شزم، ماتریکس ۴، مانستر هانترْ و فلش اشاره کرد که تاریخ اکرانشان به کلی تغییر کرده است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار