اخبار سینما و تلویزیون

قسمتی از سکانس‌های فیلم Fast and Furious 9 در فضا!

رپر و ستاه فیلم Fast and Furious 9 کریستفر بریدجز (Christopher Bridges)، عنوان کرد قسمت بعدی این فیلم ممکن است سکانسی‌هایی در فضا داشته باشد.

ببه نقل از Gamerant، همچنان که ویروس کرونا باعث به تاخیر افتادن بسیاری از سرگرمی‌های مردم از جمله اکران فیلم و سریال‌های مورد علاقه آن‌ها شده، اکران قسمت جدید یکی از فرنچایز‌های بسیار معروف شرکت یونیورسال (Universal)، قسمت نهم فرنچایز Fast and the Furious به نام F9 نیز به تاخیر افتاده است. با این وجود به نظر می‌رسد طرفداران فیلم Fast and the Furious بیشتر از این‌ها باید صبر کنند تا قسمت بعدی این اثر را بر روی پرده سینما ببینند و از شور و هیجان صحنه‌های غیر قابل پیش بینی‌اش لذت ببرند.

رپر و ستاره Fast and Furious کریستفر بریدجز، در روز پنج‌شنبه طی مصاحبه‌ایی در این ضمینه اعلام کرد که با توجه به صحبت‌هایی که شده، احتمال دارد قسمت بعدی فیلم، سکانس‌هایی در فضا داشته باشد. در جریان این مصاحبه، بریدجز در جواب به این سوال که آیا در حقیقت فضا جای مناسبی برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌ها هست یا نه اینگونه به مجری این برنامه پاسخ داد که «موضوع اصلی این است که آیا عوامل سازنده این فرنچایز، آمادگی سفر به فضا برای ساختن دنباله فیلم‌شان را دارند یا خیر».

اگرچه چنین ایده‌ایی خنده دار و یا غیر ممکن به نظر می‌رسد اما عوامل سازنده این اثر پیش از این نیز دست به اقداماتی شوکه کننده زده بودند. می‌توان گفت آن‌ها به عنوان عوامل سازنده یک فرنچایز در رابطه با اتوموبیل رانی و مسابقات سرعت، با امتحان ایده پرواز ماشین‌هایشان، به نحوی وارد دهان کوسه‌ها شده‌اند. با این حال این اولین باری نیست که چنین خبری به گوشمان می‌خورد و آن‌ها به اندازه کافی اهل ریسک و خطر هستند تا حتی به فضا سفر کنند. پیش از این نیز تام کروز (Tom Cruise) به همراهی داگ لیمان (Doug Liman) اعلام کردند که در آینده‌ای نزدیک با کمک ناسا (NASA) و اسپیس اکس (SpaceX) فیلمی در فضا خواهند ساخت. پیش از این نیز این جمله را شنیده‌ایم که هیچ چیز در فیلم‌های تام کروز غیرممکن نیست پس اگر واقعا هالیوود به چنین امکانی دست پیدا کرده، صحت چنین ادعایی نیز ناممکن نیست.

فیلم Fast and Furious 9 طبق زمان اعلام شده، روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ (۲ آپریل ۲۰۲۱) اکران خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار