اخبار سینما و تلویزیون

نتفلیکس ساخت فیلم استخراج ۲ را رسما تأیید کرد

فیلم «استخراج ۲» (Extraction 2) به کارگردانی سم هارگریو و با بازی کریس همسورث سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

فیلم اکشن «استخراج» به کارگردانی سم هارگریو و نویسندگی و تهیه‌کنندگی برادران روسو در بهار سال ۲۰۲۰ از طریق نتفلیکس پخش شد. این فیلم پرهزینه با بازی کریس همسورث، دیوید هاربر و گلشیفته فراهانی به خاطر قرنطینه و خانه‌نشینی مردم در سراسر جهان، بیشتر از انتظارات دیده شد و توانست با ثبت رکورد ۹۹ میلیون بازدید طی ۴ هفته‌ی نخست انتشارش در نتفلیکس به پربیننده‌ترین فیلم اختصاصی این سرویس آنلاین تا به امروز تبدیل شود.

نتفلیکس بالاخره در جریان رویداد Netflix Tudum از ساخت فیلم استخراج ۲ خبر داد. هنوز هیچ اطلاعاتی از جزئیات داستانی یا ترکیب بازیگران این فیلم منتشر نشده و نمی‌دانیم که آیا گلشیفته فراهانی در دنباله‌ی استخراج هم حضور خواهد داشت یا نه. نتفلیکس تنها بازگشت کریس همسورث در نقش تایلر ریک و حضور سم هارگریو روی صندلی کارگردانی را تأیید کرده است.

داستان فیلم استخراج از این قرار بود که پسر یکی از بزرگ‌ترین قاچاقچیان بنگلادش توسط گروه رقیب دزدیده می‌شود و پدرش برای نجات او مزدوری با نام راک (کریس همسورث) را استخدام می‌کند. در بستر این داستان اکشن، علاقه‌ای سطحی میان پسر و مزدور شکل می‌گیرد تا رگه‌های عاطفی هم به فیلم اضافه شود.

گلشیفته فراهانی به خاطر نقش‌آفرینی در این فیلم توجه سینمادوستان را به خود جلب کرد و به فهرست ۱۰ ستاره‌ی نوظهور سال ۲۰۲۰ سایت IMDb راه یافت. IMDb هر ساله بر اساس میزان بازدیدی که از صفحه‌ی بازیگران در این پایگاه صورت می‌گیرد، فهرستی از محبوب‌ترین ستاره‌ها و محبوب‌ترین ستاره‌های نوظهور منتشر می‌کند. این فهرست به‌خوبی نشان می‌دهد چه بازیگرانی برای سینمادوستان در سراسر جهان جالب توجه بوده‌اند و چه بازیگرانی توان رشد و دیده شدن را دارند. فراهانی توانست در مکان هشتم لیست محبوب‌ترین ستاره‌های سینمایی رو به ترقی سال ۲۰۲۰ قرار بگیرد و به همین خاطر در صورت شکل‌گیری جهان سینمایی استخراج ممکن است شاهد ساخته شدن فیلم اختصاصی شخصیت او باشیم.

منبع: Polygon

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار